Przetargi.pl
Dostawa i wdrożenie oprogramowania RIS/PACS/WEB/Teleradiologia wraz z dostawą serwerów z oprogramowaniem systemowym i bazodanowym

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika ogłasza przetarg

  • Adres: 31-503 Kraków, ul. Strzelecka 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4110833, 4211344, 4211186 , fax. 012 4213765
  • Data zamieszczenia: 2010-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika
    ul. Strzelecka 2 2
    31-503 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4110833, 4211344, 4211186, fax. 012 4213765
    REGON: 00029858300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzieciecyszpital.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wdrożenie oprogramowania RIS/PACS/WEB/Teleradiologia wraz z dostawą serwerów z oprogramowaniem systemowym i bazodanowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie oprogramowania RIS/PACS/WEB/Teleradiologia wraz z dostawą serwerów z oprogramowaniem systemowym i bazodanowym. Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.1.1. Dostawy: 3.1.1.1 Licencji na oprogramowanie aplikacyjne dla systemu RIS + system operacyjny serwera i oprogramowanie bazodanowe wymagane do systemu RIS o specyfikacji określonej w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.1.1.2 Licencji na oprogramowanie aplikacyjne dla systemu PACS/WEB + system operacyjny serwera i oprogramowanie bazodanowe wymagane do systemu PACS/WEB o specyfikacji określonej w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.1.1.3 Licencji na oprogramowanie aplikacyjne dla systemu Teleradiologii o specyfikacji określonej w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.1.1.4 Serwera głównego o specyfikacji określonej w załączniku nr 2 do SIWZ. 3.1.1.5 Serwera do obsługi RIS o specyfikacji określonej w załączniku nr 2 do SIWZ. 3.1.1.6 Serwera do obsługi PACS/WEB o specyfikacji określonej w załączniku nr 2 do SIWZ. 3.1.1.7 Szafy serwerowej z osprzętem o specyfikacji określonej w załączniku nr 2 do SIWZ. 3.1.1.8 Drukarki kodów kreskowych o specyfikacji określonej w załączniku nr 2 do SIWZ 3.1.1.9 Czytników kodów kreskowych o specyfikacji określonej w załączniku nr 2 do SIWZ 3.1.1.10 Czytnik kodów kreskowych o specyfikacji określonej w załączniku nr 2 do SIWZ 3.1.2. Instalację, konfigurację, przeniesienie danych oraz szkolenia - wdrożenie. Wykonawca w ramach wdrożenia dostarczy do siedziby Zamawiającego, zainstaluje, skonfiguruje i dostosuje do potrzeb Zamawiającego sprzęt i oprogramowanie będące przedmiotem projektu oraz przeszkoli w zakresie obsługi użytkowników oraz administratorów. W ramach szkolenia użytkowników przekazana musi zostać wiedza niezbędna do poprawnego użytkowania elementów systemu, ich zakres funkcjonalny, tworzenie i gromadzenie informacji związanych z wykonywaniem czynności służbowych, tworzeniem i gromadzeniem dokumentów, wykonywaniem analiz i sprawozdań, współpracy pomiędzy poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi zakładu. Wdrożenie obejmuje: a) montaż szafy serwerowej, b) montaż serwerów, ups-ów, d) instalację i konfigurację oprogramowania systemowego serwerów, instalację i konfigurację drukarki i czytnika kodów kreskowych, d) podłączenie urządzeń generujących obrazy DICOM do systemu d) instalację Oprogramowania Aplikacyjnego i Bazodanowego dla PACS/ WEB, e) konfiguracja Oprogramowania Aplikacyjnego i Bazodanowego dla PACS/ WEB, f) połączenie Oprogramowania Aplikacyjnego dla PACS/ WEB ze stacją nagrywania badań dla pacjentów, g) instalację Oprogramowania Aplikacyjnego i Bazodanowego dla RIS, h) konfigurację Oprogramowania Aplikacyjnego i Bazodanowego dla RIS, i) integrację Oprogramowania Aplikacyjnego RIS ze stacją diagnostyczną funkcjonującą w Szpitalu, j) połączenie RIS, PACS/WEB z systemem HIS (InfoMedica) funkcjonującym w Szpitalu, k) instalacja i konfigurację wysyłki obrazów na wskazany zewnętrzny adres IP poprzez VPN (teleradiologia), l) kierowanie projektem. W ramach tego etapu Wykonawca zapewni przeniesienie danych z obecnie funkcjonującego w Szpitalu oprogramowania IntraRIS do wdrażanego Systemu. Zakres funkcjonalny Liczba osób do przeszkolenia Oprogramowanie aplikacyjne RIS 6 Oprogramowanie aplikacyjne WEB 58 ADMINISTRATOR (RIS, PACS/WEB/Teleradiologia), dostarczony sprzęt 2 Minimalna ilość dni wdrożeniowych i szkoleniowych wynosi 38 /przy czym Wykonawca ustala liczbę dni wdrożeniowych i szkoleniowych, którą uważa za konieczną dla prawidłowego wdrożenia systemu i przeszkolenia użytkowników, którą podaje w Załączniku nr 4 do SIWZ/. Dzień wdrożenia/szkolenia to minimum 6 godzin wykonywania zadań związanych z realizacją umowy osoby z personelu Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego. 3.1.3. Przedmiot zamówienia obejmuje również usługi Gwarancji. Wykonawca zapewni pełną funkcjonalność systemu poprzez bezpłatne usuwanie awarii i błędów w oprogramowaniu przez okres 36 miesięcy od daty zakończenia wdrożenia, bezpłatne dostarczanie nowych, zgodnych technologicznie wersji elementów systemu informatycznego, które powstają w związku ze zmianami w przepisach i normach, które system wykorzystuje lub, na których opiera swoje założenia funkcjonalne. 3.1.4. Ponadto Wykonawca dostarczy dokumentację dostarczonych systemów w wersji elektronicznej i na wydruku, pozwalającą Zamawiającemu na samodzielne uczenie się obsługi oprogramowania. Uwagi: Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji spełnienia przez Wykonawców wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia (funkcjonalności oferowanego oprogramowania) podczas prezentacji wykonanej na koszt i przy użyciu sprzętu Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego w terminie do 7 dni od dnia otwarcia ofert. Podczas prezentacji Wykonawca zobowiązany będzie do zaprezentowania pełnego działania systemu. Ponadto Wykonawca umożliwi Zamawiającemu weryfikację wymagań zawartych w załączniku nr 1,2 do SIWZ. Zamawiający ma prawo cały przebieg prezentacji zarejestrować w sposób trwały z pomocą kamery video lub w inny sposób. Zamawiający wymaga, aby prezentowane wersje poszczególnych rozwiązań były tożsame z wersjami oferowanymi. Wersje dostarczane i wdrażane muszą być takie same bądź wyższe względem wersji oferowanych i prezentowanych. Odmowa przeprowadzenia prezentacji będzie skutkować odrzuceniem oferty. Niespełnienie przez Wykonawców wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia określonych w załączniku nr 1,2 do SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty. Posiadana infrastruktura teleinformatyczna zamawiającego oraz źródła obrazów DICOM. Sieć komputerowa - Ethernet 100 Mb/s, protokół TCP IP Tomograf komputerowy Somatom Definition AS+, aparat USG Philips EnVisor C, aparat RTG Shimadzu z ucyfrowieniem Fuji FCR Capsula XL 3.2 Dostawa powinna zostać zrealizowana do siedziby Zamawiającego. 3.3 Minimalne wymagania techniczne zawiera załącznik nr 1 i 2 do SIWZ. 3.4 Wykonawca dostarcza wszystkie elementy przedmiotu zamówienia na własny koszt. 3.5 Oferowany sprzęt musi być nowy (rok produkcji 2010). 3.6 Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne. Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, modelu oferowanego urządzenia (fakultatywnie może zostać dołączona przez Wykonawcę, potwierdzająca właściwości techniczne urządzeń, informacja pochodząca ze strony producenta).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 344240001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wynosi 8 000,00 zł (osiem tysięcy złotych 00/100). 8.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 8.2.1. pieniądzu, 8.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.2.3. gwarancjach bankowych, 8.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Pekao SA 06 1240 4689 1111 0000 5143 2083 z dopiskiem: Wadium SMZ.272-25-10 8.4. Wykonawca powinien złożyć w ofercie dowód wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem. Terminem wniesienia wadium jest data i czas uznania rachunku zamawiającego. 8.5. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w punkcie 8.2.2-8.2.5 wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty gwarancję bądź poręczenie w następujący sposób: kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem zszyć, zbindować lub w inny sposób trwale złączyć z ofertą, natomiast oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą w taki sposób aby była możliwość jego zwrócenia bez dekompletowania oferty. 8.6. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 8.6.1. być wystawione na Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. św. Ludwika w Krakowie, 31-503 Kraków, ul. Strzelecka 2, 8.6.2. zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, 8.6.3. okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. 8.7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, w ofercie należy podać nazwę, adres banku oraz numer konta, na jakie zamawiający dokona zwrotu wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzieciecyszpital.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną