Przetargi.pl
Dostawa i wdrożenie oprogramowania komputerowego wspomagającego pracę Straży Miejskiej w Ostrowie Wielkopolskim

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2010-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wdrożenie oprogramowania komputerowego wspomagającego pracę Straży Miejskiej w Ostrowie Wielkopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa i wdrożenie oprogramowania komputerowego wspomagającego pracę Straży Miejskiej w Ostrowie Wielkopolskim, szczegółowo opisanego poniżej: I. Funkcjonalność oprogramowania: 1. Ewidencja interwencji standardowych, 2. Prowadzenie automatycznej punktacji za wykonywanie poszczególnych czynności przez funkcjonariusza: 2.1. Za wystawienie mandatu, 2.2. Za wystawienie pouczenia, 2.3. Za skierowanie sprawy do sądu, 3. Karty czynności w tym: 3.1. Data i godzina rozpoczęcia czynności, 3.2. Data i godzina zakończenia czynności, 3.3. Osoba zgłaszająca, 3.4. Miejsce zdarzenia, 3.5. Interweniujący, 3.6. Sprawca, 3.7. Kod czynności, 3.8. Podstawa prawna, 3.9. Nr wezwania, 3.10. Nr rejestracyjny pojazdu, 3.11. Nr sprawy dla CEPIK, 3.12. Kreator kart czynności, 4. Bloczki mandatowe: 4.1. Pobrane bloczki, 4.2. Zdane bloczki, 4.3. Rozliczenie mandatów, 4.4. Wystawione mandaty, 4.5. Spłaty mandatów, 4.6. Anulowane mandaty, 4.7. Ewidencja bloczków mandatowych, 4.8. Automatyczna obsługa kart MRD-5, 4.9. Tytuły wykonawcze, 5. System windykacji: 5.1. Przekazanie mandatów kredytowanych, 5.2. Przekazanie mandatów gotówkowych, 5.3. Przekazanie mandatów zaocznych, 6. Współpraca z fotoradarem: 6.1. Obsługa fotografii, 6.2. Ewidencja interwencji z fotoradaru, 7. Moduł wymiany danych z systemem CEPiK, 8. Zbiorcze wydruki kart rejestracyjnych (MRD-5), 9. Rejestr spraw o wykroczenia, 10. System opłat, 11. Książka służb: 11.1. Ewidencja czasu pracy, 11.2. Dzienny plan służby, 11.3. Ewidencja pobranych akcesoriów, 12. Sorty mundurowe: 12.1. Kartoteka pobrań, 12.2. Sotry przeznaczone do oddania, 12.3. Archiwizacja sortów mundurowych, 13. Zestawienia i statystyki wg: 13.1. Mandatów, 13.2. Kart MRD-5, 13.3. Wezwań, 13.4. Opłat, 13.5. Kart czynności 13.6. Wyników i punktacji, 14. Zaawansowane raporty, 15. Dynamiczne katalogi i słowniki systemowe, 16. Wewnętrzny komunikator, 17. Kreator importu danych, 18. Ewidencja rowerów, 19. Ewidencja psów, 20. Współpraca z bazą danych SQL, 21. Obsługa konsoli SQL (dla administratorów), 22. Możliwość uruchamiania i używania aplikacji bezpośrednio pod kontrolą każdego z następujących systemów operacyjnych: Windows XP, Windows Vista, Windows 7. II. Wymagania odnośnie bezpieczeństwa systemu informatycznego: 1. System informatyczny musi spełniać normy określone w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. z dnia 1 maja 2004 r.) co najmniej na poziomie podwyższonym (zgodnie z treścią ww. rozporządzenia) 2. Mechanizmy wykorzystane w systemie muszą spełniać podstawowe i powszechnie przyjęte standardy bezpieczeństwa oprogramowania współpracującego z bazą danych. III. Inne wymagania: 1. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny dostarczonego systemu przez okres 1 roku licząc od daty zakończenia wdrożenia systemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie będzie wymagane wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach