Przetargi.pl
Dostawa i wdrożenie oprogramowania dla e-usług, konwersja baz danych oraz szkolenie pracowników dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Kępnie

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 63-600 Kępno, ul. Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 782 89 00 , fax. 62 782 89 01
  • Data zamieszczenia: 2018-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Kościuszki 5
    63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 62 782 89 00, fax. 62 782 89 01
    REGON: 25085772900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkepno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wdrożenie oprogramowania dla e-usług, konwersja baz danych oraz szkolenie pracowników dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Kępnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: Dostawę i wdrożenie oprogramowania dla e-usług, konwersja baz danych oraz szkolenie pracowników dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Kępnie” 2.Przedmiotem zamówienia jest: 2.1.Rozbudowa Systemu PZGiK funkcjonującego w Starostwie Powiatowym w Kępnie (dostawa nowych modułów (aplikacji i komponentów), wdrożenie nowych oraz podniesienie poziomu dojrzałości istniejących e-usług). Zakres rozbudowy obejmuje aplikacje / komponenty niezbędne do świadczenia elektronicznych usług publicznych w zakresie związanym z prowadzeniem Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, w tym komponenty do implementacji integracji i wymiany danych Systemu PZGiK z Systemem Elektronicznego Obiegu Dokumentów (FINN) oraz z platformą ePUAP w zakresie związanym wykorzystania profilu zaufanego ePUAP do uwierzytelnienia użytkowników e-usług. Dostarczane przez Wykonawcę moduły Systemu PZGiK muszą zapewnić prawidłową technicznie współpracę z aktualnie działającym w organizacji Zamawiającego Systemem PZGiK opartym o programy pakietu - Systemu GEO-INFO 7. Powiat Kępiński posiada już część oprogramowania niezbędnego do wprowadzenia e-usług W ramach zadania zakupiona i wdrożona zostanie pozostała część oprogramowania wraz z subskrypcją, umożliwiającym m.in. pozyskiwanie danych przez komorników oraz rzeczoznawców. Oprogramowanie jest niezbędne do prawidłowego wdrożenia e-usług dla: A2B – klienci biznesowi, A2C – klienci indywidualni oraz A2A – jednostki administracji w zakresie udostępniania danych przestrzennych oraz udostępniania danych przestrzennych w standardzie INSPIRE. W ramach e-usług udostępniane będą informacje wytworzone w oparciu o zintegrowane dane PZGiK i dane geoprzestrzennej administracji rządowej i samorządowej oraz zapewnienie efektywnego dostępu do przetworzonej zgodnie z potrzebami użytkowników informacji geoprzestrzennej. 2.2. Wykonanie konwersji bazy danych EGIB w celu dostosowania jej do aktualnych przepisów prawnych. 2.3. Szkolenie pracowników (przeszkolenie pracowników merytorycznych z obsługi zmodernizowanych baz danych). Szczegółowy opis zamówienia został określony w załączniku Nr 1do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia 3.Obowiązek zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia Zamawiający informuje, że nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o prace osób wykonujących czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72268000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert następujące oświadczenie: Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, ze Wykonawca : Spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu – Załącznik nr 3 do SIWZ 2. Oświadczenie, o których mowa powyżej Wykonawca jest zobowiązany złożyć w formie pisemnej wraz z Ofertą. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w oświadczenie muszą dotyczyć każdego z Wykonawców i winny być złożone przez każdego z nich odrębnie. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o których mowa w ust. 1. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację, że wobec podwykonawcy nie zachodzą podstawy do wykluczenia z postępowania w oświadczeniu o którym mowa w ust. 1. 5. UWAGA: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5ustawy pzp., przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p.. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Treść oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w informacja musi dotyczyć każdego z Wykonawców i winna być złożona przez każdego z nich odrębnie). 6. Uwaga!!! Oświadczenia nie należy składać w raz z ofertą ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie. 7. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postepowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdy etapie postepowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, ze nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, ze złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 8. UWAGA: Zamawiający zgodnie z art. 24 aa p.z.p. w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu . 9. Po badaniu ofert pod katem spełnienia przesłanek odrzucenia oraz po wstępnej weryfikacji oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego na podstawie art. 26 ust. 2 p.z.p. składa następujące oświadczenia i dokumenty:

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach