Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg
- Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 3421901, 3421677, 3421576 , fax. 41 3445265, 3445723
- Data zamieszczenia: 2015-04-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
al. IX Wieków Kielc 3 3
25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, fax. 41 3445265, 3445723
REGON: 29101900500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA I WDROŻENIE NARZĘDZIA INFORMATYCZNEGO DLA POTRZEB MONITOROWANIA SYTUACJI - SPOŁECZNO - GOSPODARCZEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie i utrzymanie narzędzia informatycznego dla potrzeb monitorowania sytuacji społeczno-gospodarczej (zwanego dalej Serwisem) z prawem opcji polegającym na utrzymaniu Serwisu przez max 5 lat, dla Obserwatorium Rozwoju Regionalnego pełniącego funkcję Regionalnego Obserwatorium Terytorialnego Województwa Świętokrzyskiego, współpracującego w ramach sieci współpracy z obserwatoriami w innych województwach oraz powołanym w strukturach Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju Krajowym Obserwatorium Terytorialnym, oraz przeprowadzenie instruktaży, udzielenie licencji na Serwis i dokumentacje, przekazanie kodów źródłowych i autorskich praw majątkowych dla dostarczonej dla województwa Świętokrzyskiego wersji Serwisu. 2. Zamówienie realizowane będzie w etapach: 1) Etap I: opracowanie koncepcji graficzno - funkcjonalnej Serwisu na podstawie załączonych dokumentów i uwag Zamawiającego, zgodnie z wymaganiami SIWZ; 2) Etap II: wykonanie i uruchomienie Serwisu, wg koncepcji opracowanej w Etapie I, przygotowanie instrukcji dla administratorów, pracowników zamawiającego i Użytkowników, uruchomienie Serwisu na wskazanym przez zamawiającego serwerze, przeprowadzenie instruktaży, testów i odbiór oraz przekazanie licencji, kodów źródłowych i autorskich praw majątkowych do wersji Serwisu dla Województwa Świętokrzyskiego na wskazanych w Umowie obszarach eksploatacji - Etap II zostanie zrealizowany maksymalnie do dnia 20.06.2015r. 3) Etap III: utrzymanie Serwisu, tj.: a) Asysta techniczna świadczona przez wykonawcę zgodnie z warunkami zawartymi w SOPZ Załącznik nr 1 do SIWZ przez 1 rok od odbioru Serwisu; b) Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Opcje przedmiotu zamówienia obejmują: - Świadczenie usług asysty technicznej przez wykonawcę zgodnie z warunkami zawartymi w SOPZ Załącznik nr 1 do SIWZ przez max. 4 lata (tj. 16 kwartałów) począwszy od drugiego roku eksploatacji Serwisu; - Świadczenie usług opieki technicznej przez wykonawcę zgodnie z warunkami zawartymi w SOPZ Załącznik nr 1 do SIWZ przez max. 5 lat (w ilości max. 400 roboczogodzin), począwszy od odbioru Serwisu; Zamawiający skorzysta z prawa opcji polegającym na świadczeniu dodatkowych usług asysty i/lub opieki technicznej w zależności od jego potrzeb i możliwości finansowych, na warunkach określonych w SOPZ i po cenie jednostkowej wskazanej w formularzu ofertowym przez Wykonawcę. Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zamówienia opcjonalnego, jeśli zamawiający będzie chciał skorzystać z prawa opcji. Każdorazowo po dokonaniu jakichkolwiek modyfikacji w Serwisie wykonawca przekaże zamawiającemu kody źródłowe z zakresu dokonanych zmian wraz z autorskimi prawami majątkowymi i/lub licencjami jeżeli będą wymagane lub będzie dostarczone oprogramowanie firm trzecich. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 483250002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba projektów graficznych
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sejmik.kielce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną