Przetargi.pl
Dostawa i wdrożenie narzędzi diagnostyczno-edukacyjnych dla 30 szkół, w tym komputerowych testów i e-kwestionariuszy na Platformie e-learningowej

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2019-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wdrożenie narzędzi diagnostyczno-edukacyjnych dla 30 szkół, w tym komputerowych testów i e-kwestionariuszy na Platformie e-learningowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Szkolnych Punktów Informacji i Kariery (SPInKa) w formie przygotowanego Serwisu wraz z jego administrowaniem i hostingiem w tym komputerowych testów i kwestionariuszy zwanych dalej ,,e-kwestionariuszami” na stworzonej w tym celu Platformie e-learningowej wraz z ich wdrożeniem w 30 szkołach – w ramach realizacji projektu „Uczeń z Pasją - kompleksowe wsparcie uczniów szkół podstawowych i gimnazjów w wyborze optymalnych ścieżek edukacyjnych i zawodowych”. Warunkiem prawidłowej realizacji projektu przez Zamawiającego jest działanie zgodne z wytycznymi zawartymi m.in. w umowie dofinansowanie nr RPWP.08.01.04-30-0001/16-02. Szczegóły zamówienia określone zostały w załączniku nr 1 do umowy – Przedmiot umowy. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na całość przedmiotu zamówienia, na okres min. 12 miesięcy, liczonej od dnia podpisania przez Zamawiającego Protokołu Odbioru. 2. Warunki realizacji zamówienia zawiera Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Miejsce wykonania zamówienia: 30 szkół z terenu Miasta Poznań – wskazanymi w załączniku nr 1 do umowy – Przedmiot umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 200,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty/oświadczenia składające się na ofertę: a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; b) Opracowania ogólnej koncepcji metodologicznej dot. głównych założeń – zgodnie z kryteriami oceny ofert. Oraz inne wymagane przez Zamawiającego dokumenty składane wraz z ofertą: c) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie – wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ; d) Wypełnione i podpisane załączniki nr 3 i 5 do SIWZ (jeśli dotyczy) e) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. Dodatkowo: Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystej folii. Niedochowanie należytej staranności poprzez niepodjęcie niezbędnych działań w celu zachowania poufności informacji mających stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa oraz brak wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje jawnością całej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach