Przetargi.pl
Dostawa i wdrożenie aplikacji umożliwiającej sporządzanie przez dysponenta części budżetowej sprawozdań budżetowych łącznych wraz z zakupem serwera, zasilacza awaryjnego do serwera oraz drukarki sieciowej

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości 16/18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8541300 , fax. 061 8541204
  • Data zamieszczenia: 2011-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    Al. Niepodległości 16/18 16/18
    61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8541300, fax. 061 8541204
    REGON: 00051433100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wdrożenie aplikacji umożliwiającej sporządzanie przez dysponenta części budżetowej sprawozdań budżetowych łącznych wraz z zakupem serwera, zasilacza awaryjnego do serwera oraz drukarki sieciowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) zakup, dostawę i wdrożenie aplikacji umożliwiającej sporządzanie sprawozdań łącznych przez dysponenta części budżetowej 85/30 - Województwo wielkopolskie, b) zakup, dostawę serwera wraz z oprogramowaniem systemowym, zasilacza awaryjnego do serwera i drukarki sieciowej, c) przeprowadzenie szkolenia użytkowników aplikacji. 2. Wymagania ogólne aplikacji: a) Wykonawca musi zabezpieczyć w okresie gwarancji, bez dodatkowych kosztów, stałą aktualizację programu stosownie do zmian występujących w przepisach prawa, bez konieczności powiadamiania przez Zamawiającego o takowych zmianach, b) aplikacja musi umożliwić jednostkom samorządu terytorialnego otrzymującym dotacje z budżetu dysponenta części budżetowej 85/30 oraz podległym dysponentowi części budżetowej 85/30 państwowym jednostkom budżetowym - wprowadzanie, drukowanie oraz przesyłanie drogą elektroniczną jednostkowych sprawozdań budżetowych, c) aplikacja musi zapewnić w okresie sporządzania sprawozdań budżetowych prawidłową pracę dla ok. 300 użytkowników równocześnie. 3. Wymagania dotyczące sprzętu: a) Zamawiający zastrzega, że dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, w wersji możliwie najbardziej zaawansowanej, ale jednocześnie przetestowanej eksploatacyjnie w zastosowaniach zbliżonych funkcjonalnie do zamawianej aplikacji, b) serwer musi charakteryzować się następującymi lub lepszymi parametrami technicznymi: - Procesor: czterordzeniowy, minimalna częstotliwość taktowania: 2GHz i pojemność cache 4MB, w architekturze x86-64, dedykowany do pracy w serwerach, zaprojektowany do pracy w układach dwuprocesorowych, - Ilość zainstalowanych procesorów: 1, możliwość rozbudowy maksymalnie do 2 procesorów, - Pamięć RAM: 8GB, (4x2GB w jednobankowych modułach RDIMM z korekcją błędów ECC) 1333MHz, DDR3, - Dyski twarde: 2 dyski 300GB typu Hot-plug SAS, o prędkości obrotowej 10k RPM, - Interfejsy sieciowe: minimum 2 x 10/100/1000 Mbit/s, - Porty: 4 porty USB, w tym dwa porty na przedniej ścianie obudowy, 2 x 15 stykowe D-Sub, 1 x RS 232, - Karta graficzna: umożliwiająca wyświetlanie obrazu o rozdzielczości 1280 x 1024, dopuszcza się możliwość stosowania zintegrowanych z płytą główną kart graficznych, - Zarządzanie: serwer musi być wyposażony w kartę zdalnego zarządzania (konsoli) posiadającą dedykowane złącze RJ-45 pozwalającą na: włączenie, wyłączenie i restart serwera, podgląd logów sprzętowych serwera i karty, wysyłanie do administratora maila z powiadomieniem o awarii lub zmianie konfiguracji sprzętowej, konfigurację kontrolera RAID, przejęcie pełnej konsoli tekstowej serwera niezależnie od jego stanu (także podczas startu, restartu OS) - rozwiązanie sprzętowe, niezależne od systemów operacyjnych, - Sprzętowy kontroler SAS: dostępne poziomy RAID 0, 1, 10, 5, 256 MB cache, obsługa min. 4 dysków twardych, - Typ zasilacza: dwa redundantne zasilacze 230V 50-60Hz, - Obsługiwane systemy operacyjne: Microsoft? Windows? Server, Red Hat Enterprise Linux, CentOS 5.x, SUSE Linux Enterprise Server - Obsługiwane platformy wirtualizacyjne: Vmware ESXi lub Citrix XenServer, - Napędy: wewnętrzny napęd DVD-RW, - Obudowa: o wysokości maksymalnie 3U dedykowana do zamontowania w szafie rack 19 cali wraz z zestawem szyn do mocowania w szafie i wysuwania do celów serwisowych, - Diagnostyka: diody diagnostyczne lub panel LCD umieszczone na froncie obudowy, umożliwiające wyświetlenie informacji o stanie serwera, c) drukarka musi charakteryzować się następującymi lub lepszymi parametrami technicznymi: - Prędkość drukowania w czerni (tryb normal, A4): 40 str./min, - Jakość druku w czerni: 1200 x 1200 dpi, - Pojemność pamięci: minimum 128MB, - Języki drukowania: HP PCL 5e, HP PCL 6, emulacja HP Postscript Level 3, - Interfejsy: USB 2.0, wbudowany serwer druku z interfejsem Ethernet 10/100/1000 Base-TX, - Druk dwustronny: tak, - Obciążalność: nie mniejsza niż 5000 stron miesięcznie, - Sterowniki: systemy MS Windows i Linux, - Certyfikaty: Energy Star, d) zasilacz awaryjny UPS musi charakteryzować się następującymi lub lepszymi parametrami technicznymi: - Minimalna moc wyjściowa: 1500 VA, - Możliwość współpracy z oprogramowaniem zarządzającym dostarczonym z zasilaczem, - Napięcie wejściowe: 230 V, - Zabezpieczenie przeciążeniowe: bezpiecznik topikowy, - Obudowa Rack-Mount. e) Zamawiający wymaga, by dostarczona platforma serwerowa wraz z oprogramowaniem zapewniała jednoczesną pracę ok. 300 użytkowników zlokalizowanych w siedzibach użytkowników aplikacji, f) Wykonawca zobowiązuje się również do dostarczenia łącznie z ofertą dokumentacji w języku polskim (lub w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym) potwierdzającej spełnienie warunków i parametrów technicznych zaoferowanego sprzętu. Zamawiający nie dopuszcza stwierdzenia, że zaoferowany sprzęt spełnia wymagania, bez dołączenia odpowiednich certyfikatów i dokumentacji. W opisie technicznym należy bezwzględnie podać nazwę producenta i typ, model oferowanego sprzętu umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację. 4. Dostarczony sprzęt, musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów, w tym być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 155 poz. 1089). W szczególności musi posiadać oznaczenie CE, potwierdzające zgodność tego sprzętu (serwer, zasilacz do serwera, drukarka) z przepisami rozporządzenia. Ocena zgodności i oznaczenie znakiem CE musi dotyczyć całego wyrobu, a nie tylko jego elementów składowych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunków licencyjnych określa załącznik do SIWZ. 6. Warunki gwarancyjne: a) aplikacja do sporządzania sprawozdań budżetowych musi być objęta 12-miesięczną gwarancją, liczoną od momentu zrealizowania całości Przedmiotu umowy, b) Wykonawca zapewnia 36-miesięczny serwis gwarancyjny serwera, liczony od momentu zrealizowania całości Przedmiotu umowy, c) zasilacz awaryjny do serwera oraz drukarka sieciowa muszą być objęte co najmniej 12-miesięcznymi gwarancjami, liczonymi od momentu zrealizowania całości Przedmiotu umowy. 7. W okresie gwarancji aplikacji Wykonawca zapewni Zamawiającemu prowadzenie przez swoich pracowników usługi helpdesk. 8. Szczegółowy opis warunków gwarancyjnych oraz usługi helpdesk określa załącznik do SIWZ. 9. Wykonawca przeprowadzi w siedzibie Zamawiającego niezbędne szkolenie dla wszystkich użytkowników aplikacji, w tym wyznaczonych administratorów Zamawiającego, w wymiarze ok. 50 godzin. Dla ok. 285 użytkowników szkolenie będzie obejmowało prezentację obsługi aplikacji wraz z omówieniem wszystkich funkcjonalności niezbędnych do prawidłowego sporządzania sprawozdań jednostkowych. Natomiast dla ok. 15 użytkowników, w tym administratorów, szkolenie będzie obejmowało prezentację obsługi aplikacji wraz z omówieniem wszystkich funkcjonalności aplikacji niezbędnych do prawidłowego sporządzania sprawozdań jednostkowych i łącznych oraz administrowania aplikacją. Wykonawca musi dostosować właściwą liczbę ćwiczeń dla poszczególnych grup użytkowników aplikacji w sposób pozwalający na samodzielne użytkowanie aplikacji. Ze względu na dużą ilość użytkowników aplikacji (ok. 300), Zamawiający zaakceptuje przeprowadzenie szkolenia użytkowników w grupach. Termin realizacji szkolenia zostanie ustalony między Zamawiającym a wybranym Wykonawcą w trakcie realizacji umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 489000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach