Przetargi.pl
„Dostawa i wbudowanie kruszywa na odcinkach dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Supraśl”

Nadleśnictwo Supraśl w Supraślu ogłasza przetarg

  • Adres: 16-030 Supraśl, Podsupraśl
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 131 550, , fax. 857 131 561
  • Data zamieszczenia: 2020-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Supraśl w Supraślu
    Podsupraśl 8
    16-030 Supraśl, woj. podlaskie
    tel. 857 131 550, , fax. 857 131 561
    REGON: 50026650000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.suprasl.bialystok.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa i wbudowanie kruszywa na odcinkach dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Supraśl”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wbudowanie kruszywa na odcinkach dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Supraśl w następujących lokalizacjach: leśnictwa Nadleśnictwa Supraśl (oddział – długość): 1) Lipina: 112 – 150m; 115 – 100m; 72 – 300m; 53 – 50m; 2) Łaźnisko: 24/25 – 640m; 3) Dworzysk: 220 – 250m; 225/226 – 350m; 4) Kopna Góra: 233 – 300m; 230 – 100m; 255 –200m; 5) Klin: 157 – 550m; 6) Borki: 294 – 300m; 287 – 200m; 7) Sokołda: 53 – 350m; 54 – 400m; 8) Zacisze: 55, 56, 57, 58 – 1000m; 9) Podsupraśl: 139, 140, 154, 155 – 900m; 159, 173 – 100m; 10) Krasne: 221 – 200m; 228 – 100m; 215 – 100m; 220 – 350m; 1. Wykonawca w celu lokalizacji oddziałów leśnych skontaktuje się z Zamawiającym lub skorzysta z ogólnodostępnych zasobów, np. Bank Danych o Lasach, 2. Ilość kruszywa, nawierzchnia z kruszywa – kruszywa naturalne frakcji 0 – 31,5mm (warstwa wierzchnia) oraz kruszywa pozyskane z betonu o frakcji 32-63mm wolne od stali i szkła (warstwa spodnia), w proporcji 35%/65%, stabilizowane mechanicznie, łącznie 2400 ton. 3. Poszczególne warstwy zostaną wbudowane osobno oraz zagęszczone mechanicznie. 4. Grubość warstw zostanie dostosowana indywidualnie wg. rodzaju ubytku, a szerokość remontowanego odcinka drogi uzależniona jest od potrzeb. 5. Podstawą rozliczenia wbudowanego kruszywa jest przekazanie dokumentu WZ podpisanego przez leśniczego danego leśnictwa lub innego przedstawiciela Zamawiającego. 6. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej. 7. Szczegóły zadania precyzują Szczegółowe Specyfikacje Techniczne, stanowiące załącznik nr 1a do SIWZ. 8. Zamawiający nie przewiduje wykonania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 9. Zamawiający przewiduje wykonanie robót zamiennych z przyczyn o charakterze technologicznym, jeżeli wprowadzenie robót zamiennych jest konieczne do prawidłowego wykonania umowy oraz nie powoduje rozszerzenia przedmiotu zamówienia w stosunku do przedmiotu określonego w SIWZ oraz wynikającego z treści oferty. 10. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej zostały wskazane nazwy producenta, znaki towarowe, typy materiałów, produktów, patentów czy pochodzenia, dostawcy lub normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne czy systemy referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przy realizacji przedmiotu zamówienia produktów, materiałów i rozwiązań równoważnych. Za produkty, materiały i urządzenia równoważne Zamawiający uzna produkty, materiały i urządzenia dopuszczone do stosowania w budownictwie pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji przetargowej. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia równoważności zaoferowanych produktów, materiałów i urządzeń w stosunku do produktów, materiałów i urządzeń wymaganych przez Zamawiającego, zgodnie z dokumentacją przetargową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od Wykonawcy dokumentów potwierdzających równoważności zaoferowanych produktów, materiałów i urządzeń w stosunku do produktów, materiałów i urządzeń wymaganych przez Zamawiającego. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek sprawdzić zakres i rodzaj robót z dokumentacją przetargową i uwzględnić powyższe w oferowanej cenie. 11. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.) operatorów sprzętu i kierowców. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy, podwykonawcy. 12. Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.), a także innych czynności polegających na nadzorze nad wykonywanymi robotami. 13. Przewiduje się możliwość rezygnacji przez Zamawiającego z wykonywania części przedmiotu umowy. Redukcja dotyczy wielkości i zakresu prac. Rezygnację z wykonywania tych części należy rozumieć jako odstąpienie przez Zamawiającego od części przedmiotu umowy. Wykonawca oświadcza, że wyraża zgodę na ograniczenie zakresu prac. Prace te w dalszej części SIWZ nazywane są pracami zaniechanymi. W przypadku konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia Zamawiający gwarantuje Wykonawcy wykonanie minimum 60% wartości brutto umowy. Wartość wynagrodzenia Wykonawcy zostanie wówczas obniżona o wartość prac niewykonanych. 14. Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą prace analogiczne, jak opisane w SIWZ (i wycenione przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty). W ramach Opcji mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub jedna z prac wskazanych w SIWZ (i wycenione przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 90 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 7 ust 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 500, 00 zł (trzy tysiące pięćset zł 00/100 gr). Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ BNP Paribas S.A. Oddział Białystok nr rachunku: 31 1600 1462 1016 7881 2000 0007 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu pn. „Dostawa i wbudowanie kruszywa na odcinkach dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Supraśl”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: · pieniądzu, · poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, · gwarancjach bankowych, · gwarancjach ubezpieczeniowych, · poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie, o którym mowa w pkt 1, znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz, oryginał dokumentu wadium należy umieścić w kopercie, o której mowa w rozdziale 16 pkt 17, bez wpinania/wszywania go do oferty. Wykonawca dołącza do oferty kopię dokumentu wadium, poświadczonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz (np. w formie gwarancji lub poręczenia) musi obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Dokument wadium wniesiony w innej formie niż pieniądz (np. w formie gwarancji lub poręczenia) musi zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w pkt 11 i 12. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz (np. w formie gwarancji lub poręczenia) musi zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego, w przypadkach, o których mowa w pkt 11 i 12. 6. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione albo zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, o którym mowa w pkt 11 i 12. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, w tym: aa) oświadczenie o oferowanym terminie gwarancji, nie krótszym niż 24 miesiące i nie dłuższym niż 36 miesięcy, licząc od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, bb) oświadczenie, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany w terminie określonym w rozdziale 4 SIWZ, tj. w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, b) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, d) zobowiązanie do udostępnienia zasobów- w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, e) obowiązek informacyjny RODO stanowiący załącznik nr 7.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach