Przetargi.pl
Dostawa i utrzymanie oznakowania pionowego na terenie miasta Bytomia w 2012 roku

Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3969700 , fax. 032 3969702
  • Data zamieszczenia: 2012-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów
    ul. Smolenia 35 35
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3969700, fax. 032 3969702
    REGON: 24013698900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.bytom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i utrzymanie oznakowania pionowego na terenie miasta Bytomia w 2012 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i utrzymanie oznakowania pionowego na terenie miasta Bytomia w 2012r, obejmujące: dostawę elementów oznakowania, które są wyszczególnione w TABELI 1 (materiał) oraz wykonanie usług, które są wyszczególnione w TABELI 2 (usługi). 2. Wykonawca winien skalkulować ceny biorąc pod uwagę założenia do kalkulacji jednostkowych stanowiących załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca winien zaproponować okres gwarancji i rękojmi na materiały służące do realizacji zamówienia zgodny z gwarancją producenta oraz na montaż nie krótszy niż 36 miesięcy. 4. Zamawiający dopuszcza montaż znaków drogowych z odzysku, które odbierane będą z zasobów magazynowych Zamawiającego (Bytom, ul. W. Hajdy 1a). 5. Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji zamówienia następujące rodzaje i orientacyjne (szacunkowe) ilości materiałów i usług do wykonania: TABELA NR 1 - MATERIAŁ: Lp. - Materiał - Orientacyjna (szacunkowa) ilość - Jedn. 1. Znaki kat. A 900 mm ( średnie ) folia typu I - 120 szt. 2. Znak kat. A-7 900 mm ( średni ) folia typu II - 270 szt. 3. Znaki kat. A 750 mm ( małe ) folia typu I - 40 szt. 4. Znaki kat. B i C 800 mm (średnie) folia typu I - 150 szt. 5. Znak kat. B-2 lub B-20 800 mm (średni) folia typu II - 100 szt. 6. Znaki kat. B i C 600 mm (małe) folia typu I - 80 szt. 7. Znaki z grupy D 600 x 600 mm (średnie i małe) folia typu I - 70 szt. 8. Znaki z grupy D 400 x 400 ( mini ) folia typu I - 50 szt. 9. Znak z grupy D 600 x 750 mm ( średnie i małe ) folia typu I - 30 szt. 10. Znak kat. D-6 600 x 600 mm ( średni i mały ) folia typu II - 200 szt. 11. Znaki z grupy E, F, G, T, U, tablice typu B i D folia typu I 210 m? 12. Słupek ( ocynk ) o średnicy 60 mm ; grubość ścianki rury 3,2 - 4,0 mm - 3600 m. 13. Słupek ( ocynk ) o średnicy 76 mm ; grubość ścianki rury 3,2 - 4,0 mm - 400 m. 14. Słupek żelbetowy długości 3,50 m o przekroju 12 x 12 cm 15 szt. 15. Wysięgnik - 10 szt. 16. Obejma uniwersalna na słupek ( ocynk ) - 2700 szt. 17. Obejma uniwersalna na latarnię ( ocynk ) - 600 szt. 18. Folia odblaskowa ( w różnych kolorach ) typu I do zaklejenia ( przeklejenia ) istniejącej tarczy znaku lub tablicy - 25 m? 19. Konstrukcja kratowa do tablic ( słupki o średnicy 70 - 76 mm ) - 112 mb. 20. Liniowy próg zwalniający płytowy U-16b ( próg segmentowy złożony z modułów ) - 96 m?. 21. Próg zwalniający: szerokość 900 mm, długość 500 mm, wysokość 50 mm - 90 szt. 22. Próg zwalniający - element zakończenia: szerokość 900 mm, długość 420 mm, wysokość 50 mm - 16 szt. 23. Azyl dla pieszych 500 x 500 x 100 mm ( kwadrat lub element narożny ) - 80 szt. 24. Lustro drogowe U-18a - 900 mm ( kompletne w ramie wraz z uchwytami montażowymi ) - 5 szt. 25. Lustro drogowe U-18b - 800 x 1000 mm ( kompletne w ramie wraz z uchwytami montażowymi ) - 5 szt. 26. Punktowy element odblaskowy z dwóch stron tzw. kocie oczko - 200 szt. 27. Punktowy element odblaskowy z jednej strony tzw. kocie oczko - 200 szt. 28. Słupek przeszkodowy U-5a z elementami odblaskowymi - aplikacja folią odblaskową typu II ( II generacji ) nasadzany na słupek stalowy - 25 szt. TABELA NR 2 - USŁUGI: Lp. - Usługi - Orientacyjna (szacunkowa) ilość - Jedn. 1. Montaż tarczy znaku o pow. < 0,3 m2 łącznie z kosztami transportu - 200 szt. 2. Montaż tarczy znaku o pow. > 0,3 m2 łącznie z kosztami transportu - 1100 szt. 3. Demontaż tarczy znaku łącznie z kosztami transportu - 1000 szt. 4. Montaż słupka do znaku lub tablicy o średnicy 60 mm ( lub żelbetowego ) wraz z : -zabetonowaniem ( fundament ), -kosztami transportu, -odwozem i utylizacją gruzu / ziemi, -przywróceniem nawierzchni do stanu pierwotnego ( ułożeniem istn. bruku, płytek chodnikowych, uporządkowaniem zieleńca ) - 800 szt. 5. Montaż słupka do znaku lub tablicy o średnicy 76 mm ( lub żelbetowego ) wraz z : -zabetonowaniem ( fundament ), -kosztami transportu, -odwozem i utylizacją gruzu / ziemi, -przywróceniem nawierzchni do stanu pierwotnego ( ułożeniem istn. bruku, płytek chodnikowych, uporządkowaniem zieleńca ) - 60 szt. 6. Demontaż słupka do znaku lub tablicy wraz z : -kosztami transportu, -zasypaniem otworu po słupku ( piaskiem ), -przywróceniem nawierzchni do stanu pierwotnego ( ułożeniem istn. bruku, płytek chodnikowych, uporządkowaniem zieleńca ) - 800 szt. 7. Montaż tablicy lub drogowskazu o pow.< 1,5 m? łącznie z kosztami transportu - 110 szt. 8. Montaż tablicy lub drogowskazu o pow.> 1,5 m? (z paneli lub w całości) łącznie z kosztami transportu - 40 szt. 9. Montaż kratownicy do tablic wraz z : -zabetonowaniem ( fundament ), -kosztami transportu, -odwozem i utylizacją gruzu / ziemi, -przywróceniem nawierzchni do stanu pierwotnego ( ułożeniem istn. bruku, płytek chodnikowych, uporządkowaniem zieleńca ) - 14 szt. 10. Demontaż tablicy, drogowskazu o pow.< 1,5 m? łącznie z kosztami transportu - 40 szt. 11. Demontaż tablicy, drogowskazu o pow.> 1,5 m? (z paneli lub w całości) łącznie z kosztami transportu - 30 szt. 12. Montaż tablicy lub drogowskazu o pow.> 1,5 m? na konstrukcjach bramowych; na wiaduktach, mostach i kładkach nad jezdnią (z paneli lub w całości) wraz z ramą lub zawiesiami łącznie z kosztami transportu i obsługi pojazdów specjalistycznych - 10 szt. 13. Demontaż tablicy, drogowskazu o pow.> 1,5 m? na konstrukcjach bramowych; na wiaduktach, mostach i kładkach nad jezdnią (z paneli lub w całości) łącznie z kosztami transportu i obsługi pojazdów specjalistycznych - 10 szt. 14. Prostowanie pogiętej tarczy znaku łącznie z kosztami transportu - 25 szt. 15. Prostowanie pogiętego słupka do znaku łącznie z kosztami transportu - 50 szt. 16. Betonowanie słupka do znaku łącznie z kosztami transportu - 100 szt. 17. Montaż elementu progu zwalniającego ( kotwienie progu ) łącznie z kosztami transportu - 110 szt. 18. Demontaż elementu progu zwalniającego łącznie z kosztami transportu - 40 szt. 19. Montaż modułu azylu dla pieszych ( kotwienie elementu ) łącznie z kosztami transportu - 80 szt. 20. Montaż liniowego progu zwalniającego płytowego U-16b ( próg segmentowy złożony z modułów ) - 96 m? 21. Demontaż modułu azylu dla pieszych łącznie z kosztami transportu - 20 szt. 22. Montaż punktowego elementu odblaskowego tzw. kocie oczko z zastosowaniem kleju termoplastycznego - łącznie z kosztami transportu - 400 szt. 23. Montaż wysięgnika na ścianie budynku (przykręcanego na kołkach rozporowych i śrubach) - łącznie z kosztami transportu - 10 szt. 24. Demontaż wysięgnika na ścianie budynku łącznie z kosztami transportu - 5 szt. 25. Montaż słupka przeszkodowego U-5a (pylonu) - 25 szt. 26. Montaż lustra drogowego łącznie z kosztami transportu - 10 szt. 27. Przeklejenie tarczy znaku lub tablicy łącznie z kosztami transportu - 60 szt. 6. Podczas prowadzenia prac w pasie drogowym należy dokonać ich prawidłowego oznakowania, które musi być zgodne z załącznikami do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r, Nr 220, poz. 2181 z późn. zm). 7. Podane wyżej ilości materiałów i usług są orientacyjne (szacunkowe), co oznacza że ich faktyczne ilości mogą odbiegać od założeń, gdyż zlecanie prac odbywać się będzie wg bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń. Wynagrodzenie wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie wykonanych prac danego rodzaju i cen jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy, do wysokości łącznej ceny ofertowej wskazanej w formularzu cenowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349922009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 13.400,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy czterysta złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego - tj. Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom ul. Smolenia 35), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) okres ważności gwarancji (nie może być krótszy niż okres związania ofertą), e) oświadczenie gwaranta, w którym zobowiązuje się on nieodwołalnie do bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek zatrzymania wadium wymienionych w ustawie Prawo zamówień publicznych. Powyższe zapisy stosuje się również do poręczeń wskazanych w art. 45 ust 6 pkt 2 i 5 ustawy 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Getin Noble Bank O/Bytom: 43 1560 1049 0000 9030 0026 9731. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 5. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy w oryginale złożyć w siedzibie Zamawiającego - 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (III piętro - pok. nr 25 - Dział Zamówień Publicznych), a kopię wadium dołączyć do oferty. 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi wpływ środków na rachunek Zamawiającego i uznanie środków na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 1a ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.bytom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach