Przetargi.pl
Dostawa i utrzymanie oznakowania pionowego na terenie miasta Bytomia w 2011 roku

Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3969700 , fax. 032 3969702
  • Data zamieszczenia: 2011-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów
    ul. Smolenia 35 35
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3969700, fax. 032 3969702
    REGON: 24013698900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.bytom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i utrzymanie oznakowania pionowego na terenie miasta Bytomia w 2011 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i utrzymanie oznakowania pionowego na terenie miasta Bytomia w 2011r, obejmujące: dostawę elementów oznakowania, które są wyszczególnione w TABELI 1 (materiał) oraz wykonanie usług, które są wyszczególnione w TABELI 2 (usługi). 2. Wykonawca winien skalkulować ceny biorąc pod uwagę założenia do kalkulacji jednostkowych stanowiących załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca winien zaproponować okres gwarancji i rękojmi na materiały służące do realizacji zamówienia zgodny z gwarancją producenta, nie krótszy niż 36 miesięcy oraz co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi na wykonane usługi. Dla znaków ustawionych czasowo w związku z organizacją na terenie miasta imprez, gwarancja obowiązywać będzie do czasu ich demontażu w terenie. 4. Zamawiający dopuszcza montaż znaków drogowych z odzysku, które odbierane będą z zasobów magazynowych Zamawiającego (Bytom, ul. W. Hajdy 1a). 5. Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji zamówienia następujące rodzaje i orientacyjne (szacunkowe) ilości materiałów i usług do wykonania: TABELA NR 1 - MATERIAŁ Lp. - Materiał - Orientacyjna (szacunkowa) ilość - Jedn. 1. Znaki kat. A 900 mm ( średnie ) folia typu I - 50 szt. 2. Znak kat. A-7 900 mm ( średni ) folia typu II - 40 szt. 3. Znaki kat. A 750 mm ( małe ) folia typu I - 30 szt. 4. Znaki kat. B i C 800 mm (średnie) folia typu I - 60 szt. 5. Znak kat. B-2 lub B-20 800 mm (średni) folia typu II - 40 szt. 6. Znaki kat. B i C 600 mm (małe) folia typu I - 40 szt. 7. Znaki z grupy D 600 x 600 mm (średnie i małe) folia typu I - 60 szt. 8. Znaki z grupy D 400 x 400 ( mini ) folia typu I - 50 szt. 9. Znak z grupy D 600 x 750 mm ( średnie i małe ) folia typu I - 30 szt. 10. Znak kat. D-6 600 x 600 mm ( średni i mały ) folia typu II - 50 szt. 11. Znaki z grupy E,F,G,T,U tablice typu B i D folia typu I - 180 m? 12. Słupek ( ocynk ) o średnicy 60 mm ; grubość ścianki rury 3,2 - 4 mm - 980 m 13. Słupek ( ocynk ) o średnicy 76 mm ; grubość ścianki rury 3,2 - 4 mm - 120 m 14. Słupek żelbetowy długości 3,50 m o przekroju 12 x 12 cm - 5 szt. 15. Wysięgnik - 5 szt. 16. Obejma uniwersalna na słupek ( ocynk ) - 1200 szt. 17. Obejma uniwersalna na latarnię ( ocynk ) - 300 szt. 18. Folia odblaskowa ( w różnych kolorach ) typu I do zaklejenia ( przeklejenia ) istniejącej tarczy znaku lub tablicy - 25 m? 19. Próg zwalniający - szerokość 400 mm, długość 500 mm, wysokość 50 mm - 30 szt. 20. Próg zwalniający - element zakończenia, szerokość 400 mm, długość 200 mm, wysokość 50 mm - 6 szt. 21. Próg zwalniający- szerokość 900 mm, długość 500 mm, wysokość 50 mm - 90 szt. 22. Próg zwalniający - element zakończenia, szerokość 900 mm, długość 450 mm, wysokość 50 mm - 16 szt. 23. Azyl dla pieszych 500 x 500 x 100 mm ( kwadrat lub element narożny ) - 40 szt. 24. Lustro drogowe U-18a - 900 mm ( kompletne w ramie wraz z uchwytami montażowymi ) - 3 szt. 25. Lustro drogowe U-18b - 800x 1000 mm ( kompletne w ramie wraz z uchwytami montażowymi ) - 3 szt. 26. Punktowy element odblaskowy z dwóch stron tzw. kocie oczko - 150 szt. 27. Punktowy element odblaskowy z jednej strony tzw. kocie oczko - 200 szt. 28. Słupek przeszkodowy U-5a z elementami odblaskowymi - aplikacja folią odblaskową typu II ( II generacji ) nasadzany na słupek stalowy - 25 szt. TABELA NR 2 - USŁUGI Lp. - Usługi - Orientacyjna (szacunkowa) ilość - Jedn. 1. Montaż tarczy znaku o pow. < 0,3 m2 łącznie z kosztami transportu - 150 szt. 2. Montaż tarczy znaku o pow.> 0,3 m2 łącznie z kosztami transportu - 500 szt. 3. Demontaż tarczy znaku łącznie z kosztami transportu - 200 szt. 4. Montaż słupka do znaku lub tablicy o średnicy 60 mm ( lub żelbetowego ) wraz z : -zabetonowaniem ( 0,0156 m3 ) -kosztami transportu -odwozem i utylizacją gruzu / ziemi - przywróceniem nawierzchni do stanu pierwotnego ( ułożeniem istn. bruku, płytek chodnikowych, uporządkowaniem zieleńca ) - 290 szt. 5. Montaż słupka do znaku lub tablicy o średnicy 76 mm ( lub żelbetowego ) wraz z : -zabetonowaniem ( 0,064 m3 ) -kosztami transportu -odwozem i utylizacją gruzu / ziemi -przywróceniem nawierzchni do stanu pierwotnego ( ułożeniem istn. bruku, płytek chodnikowych, uporządkowaniem zieleńca ) - 40 szt. 6. Demontaż słupka do znaku lub tablicy wraz z : -kosztami transportu -zasypaniem otworu po słupku ( piaskiem ) -przywróceniem nawierzchni do stanu pierwotnego ( ułożeniem istn. bruku, płytek chodnikowych, uporządkowaniem zieleńca ) - 100 szt. 7. Montaż tablicy lub drogowskazu o pow.< 1,5 m2 łącznie z kosztami transportu - 30 szt. 8. Montaż tablicy lub drogowskazu o pow.> 1,5 m2 (z paneli lub w całości) łącznie z kosztami transportu - 40 szt. 9. Demontaż tablicy, drogowskazu o pow.< 1,5 m2 łącznie z kosztami transportu - 40 szt. 10. Demontaż tablicy, drogowskazu o pow.> 1,5 m2 (z paneli lub w całości) łącznie z kosztami transportu - 30 szt. 11. Montaż tablicy lub drogowskazu o pow.> 1,5 m2 na konstrukcjach bramowych; na wiaduktach, mostach i kładkach nad jezdnią (z paneli lub w całości) wraz z ramą lub zawiesiami łącznie z kosztami transportu i obsługi pojazdów specjalistycznych - 20 szt. 12. Demontaż tablicy, drogowskazu o pow.> 1,5 m2 na konstrukcjach bramowych; na wiaduktach, mostach i kładkach nad jezdnią (z paneli lub w całości) łącznie z kosztami transportu i obsługi pojazdów specjalistycznych - 20 szt. 13. Prostowanie pogiętej tarczy znaku łącznie z kosztami transportu - 15 szt. 14. Prostowanie pogiętego słupka do znaku łącznie z kosztami transportu - 50 szt. 15. Betonowanie słupka do znaku ( 0,0156 m3 ) łącznie z kosztami transportu - 50 szt. 16. Montaż elementu progu zwalniającego ( kotwienie progu ) łącznie z kosztami transportu - 180 szt. 17. Demontaż elementu progu zwalniającego łącznie z kosztami transportu - 40 szt. 18. Montaż modułu azylu dla pieszych ( kotwienie elementu ) łącznie z kosztami transportu - 60 szt. 19. Demontaż modułu azylu dla pieszych łącznie z kosztami transportu - 13 szt. 20. Montaż punktowego elementu odblaskowego tzw. kocie oczko z zastosowaniem kleju termoplastycznego - łącznie z kosztami transportu - 350 szt. 21. Montaż wysięgnika na ścianie budynku (przykręcanego na kołkach rozporowych i śrubach) - łącznie z kosztami transportu - 5 szt. 22. Demontaż wysięgnika na ścianie budynku łącznie z kosztami transportu - 5 szt. 23. Montaż słupka przeszkodowego U-5a (pylonu) - 20 szt. 24. Montaż lustra drogowego łącznie z kosztami transportu - 6 szt. 25. Przeklejenie tarczy znaku lub tablicy łącznie z kosztami transportu - 45 szt. 6. Podczas prowadzenia prac w pasie drogowym należy dokonać ich prawidłowego oznakowania, które musi być zgodne z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r, Nr 220, poz. 2181 z późn. zm). 7. Podane wyżej ilości materiałów i usług są orientacyjne (szacunkowe), co oznacza że ich faktyczne ilości mogą odbiegać od założeń, gdyż zlecanie prac odbywać się będzie wg bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń. Wynagrodzenie wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie wykonanych prac danego rodzaju i cen jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy, do wysokości łącznej ceny ofertowej wskazanej w formularzu cenowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349922009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.bytom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach