Przetargi.pl
Dostawa i utrzymanie jednolitego systemu teleinformatycznego dla Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Nowym Sączu na okres 48 miesięcy

MAŁOPOLSKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. 29 Listopada 10
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MAŁOPOLSKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO
    ul. 29 Listopada 10
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    REGON: 490808567
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i utrzymanie jednolitego systemu teleinformatycznego dla Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Nowym Sączu na okres 48 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIASystem w pełni funkcjonalny umożliwi realizowanie przez Zamawiającego w sposób niezakłócony zadań publicznych polegających na obsłudze administracyjnej i przeprowadzaniu egzaminów państwowych teoretycznych i praktycznych na prawo jazdy oraz egzaminów dla kierowców zawodowych (testów kwalifikacyjnych), poprzez należyte zabezpieczenie integracji systemu ze wszystkimi systemami wymaganymi do wymiany Profili Kandydatów na Kierowców (PKK) i Profili Kierowców Zawodowych (PKZ) oraz innych informacji, wg stanu wymaganego przepisami obowiązującymi w okresie związania Umową, niezależnie od zachodzących w tym okresie zmian w zakresie sposobu funkcjonowania ww. systemów oraz zmian ich dostawców i/lub dysponentów.Zamawiający nie posiada informacji dot. warunków integracji z systemem CEPiK 2.0., który zgodnie z  zapisami ustawy z dnia 16 grudnia 2015 r. o zmianie ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2015 r. poz. 2183 z późn.zm.), będzie realizował kluczowe procesy związane z  nabywaniem uprawnień do kierowania pojazdami, w tym przejmie obsługę Profili Kandydatów na  Kierowców (PKK) i Profili Kierowców Zawodowych (PKZ). W związku z  powyższym, Zamawiający upoważni i zobowiązuje Wykonawcę do  występowania w imieniu zamawiającego do właściwych instytucji, w celu uzyskania informacji niezbędnych do zintegrowania STW z systemem CEPiK 2.0., a w przypadku wprowadzenia dalszych zmian ustawowych w tym zakresie - z każdym innym systemem spełniającym funkcje, o których mowa w art. 16a ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o  kierujących pojazdami. 1 Oprogramowanie wchodzące w skład STW powinno zapewniać realizację zadań określonych w  następujących aktach prawnych: 1.1 Ustawie z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1212 z późn.zm.) wraz z  przepisami wykonawczymi, a w szczególności: 1.a Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i  uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w  tych sprawach (Dz. U. z 2019 r. poz. 1206 z późn.zm.). 1.b Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 24 lutego 2016 r. w sprawie wydawania dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami (Dz. U. 2016r. poz. 231 z późn.zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i  Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o  uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i  wykładowców (t.j. Dz. U. 2018 r. poz. 1885). 1.c Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 16 stycznia 2013 r. w sprawie wysokości opłat za przeprowadzenie egzaminu państwowego oraz stawek wynagrodzenia związanych z uzyskiwaniem uprawnień przez egzaminatorów (Dz. U. z 2014 r. poz. 974). 1.2 Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 988 z późn.zm.) wraz z przepisami wykonawczymi. 1.3 Ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2070 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi. 1.4 Ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1797) wraz z przepisami wykonawczymi. 1.5 Ustawie z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1648). 1.6 Rozporządzeniu parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. 1.7 Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie komisji do spraw weryfikacji i rekomendacji pytań egzaminacyjnych z dnia 2 grudnia 2022 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 2494). 1.8 Ustawie z dnia 14 października 2021 r. o zmianie ustawy o transporcie drogowym oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2021 poz. 1997). 1.9 Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 25 marca 2022 r. w sprawie szkolenia i egzaminowania kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz.U. z 2022 r. poz. 739). 1.10 Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 4 kwietnia 2022 r. w sprawie wydawania karty kwalifikacji kierowcy (Dz.U. z 2022 r. poz. 742). 1.11 Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 15 kwietnia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wydawania dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami (Dz. U. z 2022 r. poz. 874). 2 Oprogramowanie wchodzące w skład STW powinno spełniać minimalne wymagania,w szczególności: 2.1 Realizacja egzaminu teoretycznego. 1.a Losowanie zestawu pytań egzaminacyjnych dla kandydatów z bazy pytań egzaminacyjnych zatwierdzonych przez ministra właściwego do spraw transportu, z zastosowaniem algorytmu losowania umożliwiającego przypisanie wag dla poszczególnych pytań, w wersjach językowych polskiej, niemieckiej, angielskiej i migowej, przy czym wersja w języku migowym dotycz y wyłącznie prawa jazdy kat. B. dla kandydatów zapisanych na podstawie PKK. Realizacja egzaminów teoretycznych dla kandydatów zapisanych na podstawie PKZ z zastosowaniem algorytmu losowania umożliwiającego przypisanie wag dla poszczególnych pytań, w wersjach językowych polskiej, po zapewnieniu bazy pytań przez Ministerstwo Infrastruktury
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach