Przetargi.pl
Dostawa i usługa serwisowania Systemu Centralnego Drukowania. Oznaczenie sprawy: OZ/U/22/KP/11.

Politechnika Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Akademicka 2A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 237 13 34, 2371335 , fax. 0322371334, 2372255, 2372660
  • Data zamieszczenia: 2011-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Śląska
    ul. Akademicka 2A 2A
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax. 0322371334, 2372255, 2372660
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i usługa serwisowania Systemu Centralnego Drukowania. Oznaczenie sprawy: OZ/U/22/KP/11.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest system informatyczny do Centralnego Drukowania w Administracji Centralnej Politechniki Śląskiej (lokalizacje: Konarskiego 18 oraz Akademicka 2 i 2a) monitorujący wydruki i kopie na urządzeniach wielofunkcyjnych z ujednoliconym serwisem. Zamawiający posiada 9 takich urządzeń. W wyniku analiz wewnętrznych zamawiający określił ilość niezbędną do zapewnienia ciągłości procesu drukowania dla obu lokalizacji na 17 urządzeń. System będzie obsługiwał ok. 250 komputerów i użytkowników. Komputery pracują pod kontrolą następujących systemów operacyjnych: MS Windows XP Pro, MS Windows Vista Home i Bussines, MS Windows 7 Home i Pro. Komputery pracują w paru segmentach sieci LAN (istnieje routing pomiędzy nimi). Większość komputerów pracuje w tzw. grupie roboczej, pozostałe są członkami jednej z dwóch domen (polsl.pl lub adc.polsl.pl, adc.polsl.pl nie jest poddomeną polsl.pl ale istnieją relacje zaufania pomiędzy nimi) 2. Przedmiotem zamówienia jest: a) zakup systemu informatycznego realizującego następujące funkcjonalności: monitorowanie ilości wydruków oraz kopii przez sieciowe urządzenia wielofunkcyjne, autoryzacja dostępu do urządzeń kopiująco-drukujących za pomocą kodów pin, zarządzania procesem drukowania m.in. poprzez wprowadzenie mechanizmu druku wędrującego (follow me printing) polegającego na możliwości odbioru pracy na wybranym urządzeniu w ramach określonej grupy, szczegółowe raportowanie zebranych informacji w celu podziału kosztów zgodnie z strukturą organizacyjną Administracji, obsługiwanie wydruków dla systemów ERP np. SAP R3, polskojęzyczny interfejs użytkownika. b) Adaptacja co najwyżej 9 istniejących urządzeń na potrzeby współpracy z systemem informatycznym lub wymiana na nowe urządzenie. Zamawiający posiada następujące urządzenia o podanych parametrach: Producent i model,Licznik,Data zakupu,Numer inwentarzowy PolSl,Format,Dupleks,Mono/kolor,Karta sieciowa,Język opisu strony: 1. Nashuatec MP2000LN,146574,07.2007,803937759,A3,TAK,MONO,TAK,GDI. 2.Nashuatec DSm618d,18445,09.2005,803937686,A3,TAK,MONO,TAK,PCL. 3.Canon iR2270,305089,12.2006,80393700784,A3,TAK,MONO,TAK,GDI. 4.Konica Minolta Bizhub i210,80000,05.2008,80394200113,A3,TAK,MONO,NIE,GDI. 5.Konica Minolta Bizhub C252,117721,07.2007,80390200713,A3,TAK,KOLOR,TAK,PCL. 6.Konica Minolta bizhub 211,11175,06.2010,80393900121,A3,TAK,MONO,TAK,GDI. 7.Xerox WorkCentre 5222,38476,05.2009,80394500051,A3,TAK,MONO,TAK,PCL. 8.Canon iR2016,38750,07.2006,80392100120,A3,TAK,MONO,TAK,GDI. 9.Xerox WorkCentre 5222,nowy,04.2011,A3,TAK,MONO,TAK,PCL c) Dostawa co najmniej 8 nowych kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych o następujących parametrach: Format drukowania/kopiowania od A5 do A3, Szybkość drukowania/kopiowania co najmniej 20 str./min, Miesięczne obciążenie w cyklu miesięcznym min. 20000 stron, Automatyczne drukowania/kopiowania dwustronne, Automatyczny podajnik dokumentów oryginalnych, 2 zamykane kasety na min. 500 arkuszy każda, Skanowanie sieciowe. d) Serwis 17 urządzeń w trybie: naprawa nie później niż następnego dnia roboczego po zgłoszeniu usterki. Serwis obejmuje m.in. uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych zapewniających ciągłą pracę urządzeń. 3.Serwer dla systemu drukowania nie jest przedmiotem zamówienia, jednakże Wykonawca ma obowiązek podać w ofercie jego minimalne parametry niezbędne do prawidłowego funkcjonowania zaoferowanego rozwiązania. 4.Prognozowany termin realizacji kompleksowego wdrożenia i uruchomienia do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy, prognozowany okres realizacji serwisu - do trzech lat od dnia uruchomienia. Ze względu na brak możliwości technicznych w pkt II.2) niniejszego ogłoszenia podano termin wdrożenia i uruchomienia systemu, jednakże wiążący jest ww. termin dotyczący kompleksowej realizacji. 5. CPV: 50.32.30.00-5 naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych, 30.23.21.00-5 drukarki i plotery, 48.77.30.00-7 pakiety oprogramowania użytkowego do drukowania, 72.25.32.00-5 usługi w zakresie wsparcia systemu 6.Przedmiot zamówienia zostanie doprecyzowany w trakcie negocjacji z Wykonawcami i w sposób ostateczny określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, którą otrzymają Wykonawcy po negocjacjach jako załącznik do zaproszenia do składania ofert. Zamawiający oczekuje, że w trakcie negocjacji Wykonawcy na podstawie swojej wiedzy i doświadczenia zaproponują najkorzystniejsze dla Zamawiającego rozwiązania odpowiadające jego potrzebom i oczekiwaniom. 7.Na etapie negocjacji Zamawiający będzie oczekiwał prezentacji proponowanego rozwiązania informatycznego z udziałem : serwer i 2 komputery klienckie (Windows XP Pro i Windows 7 Pro 32bit) dostarczone przez Wykonawcę oraz urządzenie wielofunkcyjne może być dostarczone przez Wykonawcę lub Zamawiający udostępni jedno z posiadanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503230005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wnisienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach