Sąd Okręgowy w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-898 Warszawa, Al. Solidarności 127
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 4407183 , fax. 022 4405042
- Data zamieszczenia: 2015-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Warszawie
Al. Solidarności 127 127
00-898 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 4407183, fax. 022 4405042
REGON: 00032469400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i uruchomienie zestawów do prowadzenia wideokonferencji dla potrzeb sądów z okręgu Sądu Okręgowego w Warszawie - ZP-INW-28-15 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie 7 zestawów do prowadzenia wideokonferencji (wideoterminali z oprzyrządowaniem) dla potrzeb sądów z okręgu Sądu Okręgowego w Warszawie oraz przeprowadzeniem szkolenia dla użytkowników z obsługi dostarczonego sprzętu. 2) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, z zastrzeżeniem pkt 4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, a w przypadku kiedy wykonawca powołuje się na zasoby podwykonawcy na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. 5) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 6) W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający, w zależności od potrzeb, przewiduje skorzystanie z prawa opcji, o której mowa w art. 34 ust. 5 ustawy. Zakres opcji obejmuje dostawę 1 zestawu prowadzenia wideokonferencji typ I określonego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Termin, w ciągu którego Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji - do 1 miesiąca od dnia podpisania umowy. O zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym oświadczeniem - zamówieniem. Brak stosownego oświadczenia - zamówienia świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego. Wykonawcy zobowiązani są do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i projekcie umowy. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca zobowiązany jest do stosowania takiej samej ceny jednostkowej, jak wskazana w ofercie Wykonawcy. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Wykonawcy powinni złożyć oferty obejmujące cały zakres przedmiotu zamówienia (zamówienie gwarantowane i opcjonalne). Niedopełnienie tego wymogu skutkuje odrzuceniem oferty. 7) Termin realizacji zamówienia: - w zakresie zamówienia gwarantowanego (bez prawa opcji) do dnia 18 grudnia 2015 r., - w zakresie prawa opcji: do 7 dni od dnia przekazania oświadczenia-zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 322320008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości na dostarczone i uruchomione urządzenia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.so.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja Centrum Operacyjnego zakup systemu wideokonferencji do łączności ze służbami - Nr ref. spr. 20/BF/BŁiI/16
Dodano: 2016-03-31 - Migracja serwerów obsługujących komunikację systemu wideokonferencyjnego z siecią Internet do nowego rozwiązania - 75/BŁiI/16/MT
Dodano: 2016-03-18 - Zakup terminali wideokonferencyjnych, sprawa 61/BŁiI/16/EZ
Dodano: 2016-03-17 - Rozbudowa systemu wideokonferencyjnego SIPS-TV w ramach Projektu System Informacyjny o infrastrukturze szerokopasmowej i portal Polska Szerokopasmowa, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013; Oś priorytetowa 7. Społeczeństwo informacyjne - budowa elektronicznej administracji.
Dodano: 2015-12-02 - Dostawa i uruchomienie zestawów do prowadzenia wideokonferencji dla potrzeb sądów z okręgu Sądu Okręgowego w Warszawie - ZP-INW-33-15
Dodano: 2015-11-24 - Zakup pomocy zwiększających dostępność dla osób z niepełnosprawnością słuchu oraz wzroku
Dodano: 2015-09-04 - Dostawa 6 terminali wideokonferencyjnych
Dodano: 2014-10-31 - dostawa jednego samochodu ciężarowego o dmc. powyżej 3,5t, zabudowa skrzyniowo-plandekowa z windą hydrauliczną składaną pod nadwozie, nr sprawy 172/Ctr/14/DG
Dodano: 2014-09-10 - Zakup urządzeń audio-wizualnych do Sali multimedialnej, nr sprawy 135/BŁiI/14/DG
Dodano: 2014-07-21 - Zakup urządzeń audio-wizualnych do Sali multimedialnej - 119/BŁiI/14/DG
Dodano: 2014-06-11