Przetargi.pl
Dostawa i uruchomienie systemu informatycznego

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, ul. Fredry
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 368 311 , fax. 134 368 678
  • Data zamieszczenia: 2020-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o.
    ul. Fredry 12
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 134 368 311, fax. 134 368 678
    REGON: 37037410700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ekrosno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i uruchomienie systemu informatycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie Systemu informatycznego w nowej siedzibie Zamawiającego wraz z zapewnieniem niezbędnej infrastruktury sieciowej, bezpieczeństwa oraz wirtualizacji usługi serwerowych wraz z uruchomieniem łącza i transmisją danych do wskazanych węzłów Sieci MPGK, migracjami i przełączeniem usług z rozwiązania tymczasowego na rozwiązanie docelowe Zamawiającego oraz wykonaniem integracji ze wskazanymi systemami Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do Umowy. 3. Zamawiający przewiduje w ramach realizacji niniejszego zamówienia prawo opcji w oparciu o art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Poprzez prawo opcji Zamawiający rozumie możliwości zrealizowania umowy w szerszym zakresie niż podana w niniejszym postępowaniu. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego, może ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. 1) Zakres przewidywanego prawa opcji obejmuje serwisowanie urządzeń, wsparcie techniczne i aktualizacja oprogramowania po 36 miesiącach (3 latach) określonych w SOPZ przez okres kolejnych 24 miesięcy (2 lat). 2) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji na rok lub 2 lata. 3) Wartością usługi serwisowania urządzeń, wsparcie techniczne i aktualizacji oprogramowania w ramach prawa opcji jest wartość określona w formularzu cenowym – Załącznik nr 1 A do SIWZ (za rok świadczenia usługi.) 4) Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga zmiany zawartej umowy. Podstawą do uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego odpowiedniego zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach przewidzianego prawa opcji do zapewnienia usług, o których mowa w ppkt 3) na warunkach cenowych określonych w formularzu cenowym. UWAGA: Realizacja niniejszego zadania będzie wykonywana na obiekcie nowobudowanym i może zaistnieć konieczność koordynowania prac z wykonawcami tego obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32423000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 PLN Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający oprócz oświadczenia, o którym mowa w sekcji III.3) ogłoszenia (załącznik nr 2 do IDW) także oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru udostępnionego na stronie internetowej Zamawiającego po otwarciu ofert), a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach