Przetargi.pl
Dostawa i uruchomienie punktów kamerowych na terenie miasta Czarna Białostocka

Gmina Czarna Białostocka reprezentowana przez Burmistrza Czarnej Białostockiej ogłasza przetarg

  • Adres: 16-020 Czarna Białostocka, ul. Traugutta 2
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7131340 , fax. 85 7131349
  • Data zamieszczenia: 2013-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna Białostocka reprezentowana przez Burmistrza Czarnej Białostockiej
    ul. Traugutta 2 2
    16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie
    tel. 85 7131340, fax. 85 7131349
    REGON: 00052880100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnabialostocka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i uruchomienie punktów kamerowych na terenie miasta Czarna Białostocka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie punktów kamerowych na terenie miasta Czarna Białostocka obejmująca wykonanie monitoringu wizyjnego na terenie miasta Czarna Białostocka. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: 1) Część I: monitoring wizyjny na placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 2 w Czarnej Białostockiej: a) w zakres zamówienia wchodzi dostawa i montaż jednej kamery monitoringu wizyjnego; b) obraz z kamery będzie transmitowany za pośrednictwem sieci Internet do Centrum Monitoringu znajdującego się w przy ul. Fabrycznej 7; c) Wykonawca zobowiązany jest do lokalizacji kamery o niżej wymienionych parametrach: kamera obrotowa IP (PTZ) rozdzielczość min. 2MPix z zoomem optycznym minimum 18x, WDR, kompresja video H.264, obudowa wandaloodporna, materiały i urządzenia niezbędne do zrealizowania przedmiotu umowy dostarcza Wykonawca, montowane urządzenia powinny być zgodne z zapisami opisu przedmiotu zamówienia; muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z polską normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane, obraz z kamery winien być transmitowany pewnym medium transmisyjnym oraz uniemożliwiającym odbieranie sygnału wizyjnego przez osoby trzecie, jakość obrazu z kamer HD, kamera powinna zostać podłączona do sieci lokalnej znajdującej się w Szkole Podstawowej nr 2 w Czarnej Białostockiej a następnie poprzez sieć Internet do Centrum Monitoring znajdującego się w przy ul. Fabrycznej 7, montowana kamera powinna być kompatybilna z istniejącym systemem monitoringu opartym o system Geovision NVR; d) w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: dokonania wizji lokalnej i uzgodnienia lokalizacji kamer przed ich zamontowaniem, dostawy oprogramowania, aplikacji i sterowników niezbędnych do obsługi zamontowanego sprzętu, zapewnienia pełnego współdziałania dostarczonego systemu z elementami istniejącego monitoringu, obsługi serwisowej dostarczonego przedmiotu zamówienia przez okres gwarancji min. 24 miesiące liczone od podpisania bez uwag protokołu odbioru; e) Wykonawca gwarantuje, że przedmiot umowy jest fabrycznie nowy, kompletny, wraz z potrzebnymi do działania przewodami, z odpowiednim oprogramowaniem, posiada wymagane prawem atesty i certyfikaty oraz nie wymaga żadnych dodatkowych nakładów; f) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z kryteriami i parametrami technicznymi przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w ofercie Wykonawcy; g) Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednią wiedzę, doświadczenie i dysponuje stosowną bazą do wykonania przedmiotu umowy oraz, że przedmiot umowy wykonany zostanie z zachowaniem należytej staranności; h) Wykonawca zapewnia, że wszelkie instrukcje niezbędne do wykorzystania i konserwacji przedmiotu umowy dostarczone będą wraz z urządzeniami i w języku polskim; i) warunki gwarancji: Wykonawca w okresie gwarancji ponosić będzie wszelkie koszty związane z bezawaryjnym i prawidłowym działaniem systemu, czas reakcji w przypadku awarii systemu nie może być dłuższy niż 48 godzin, w przypadku braku podjęcia działań w określonym czasie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia naprawy innemu Wykonawcy, a kosztami naprawy obciąży Wykonawcę systemu, czas naprawy systemu nie może trwać dłużej niż 14 dni; j) po wykonaniu prac Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację powykonawczą zainstalowanych urządzeń, instrukcję ich obsługi oraz przeprowadzi szkolenie z zakresu eksploatacji dla osób wskazanych przez Zamawiającego we wspólnie ustalonym terminie; k) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dokumentacji powykonawczej wraz ze zgłoszeniem zakończenia realizacji prac montażowych; l) Wykonawca po zakończeniu instalacji zobowiązany jest do przywrócenia terenu do stanu pierwotnego. 2) Część II: wykonanie monitoringu wizyjnego zlokalizowanego przy ulicy Sienkiewicza w Czarnej Białostockiej: a) w zakres zamówienia wchodzi dostawa i montaż jednej kamery monitoringu wizyjnego; b) obraz z kamery będzie transmitowany za pośrednictwem sieci Internet do Centrum Monitoring znajdującego się w przy ul. Fabrycznej 7; c) Wykonawca zobowiązany jest do lokalizacji kamery o niżej wymienionych parametrach: kamera obrotowa IP (PTZ) rozdzielczość min. 2 MPix z zoomem optycznym minimum 18x, WDR, kompresja video H.264, obudowa wandaloodporna, materiały i urządzenia niezbędne do zrealizowania przedmiotu umowy dostarcza Wykonawca, montowane urządzenia powinny być zgodne z zapisami opisu przedmiotu zamówienia; muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z polską normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane, kamera powinna zostać podłączona do sieci Internet a następnie poprzez tą sieć do Centrum Monitoringu znajdującego się w przy ul. Fabrycznej 7, obraz z kamer winien być transmitowany pewnym medium transmisyjnym uniemożliwiającym odbieranie sygnału wizyjnego przez osoby trzecie, jakość obrazu z kamer HD, Wykonawca zobowiązuje się wykonać zadanie w taki sposób aby można było połączyć kamerę z siecią Internet w technologii Ethernet, dostawca łącza zostanie wybrany przez Zamawiającego, dostawca łącza zostanie zobligowany do wykonania we własnym zakresie wszystkich robót w taki sposób aby zapewnić bezproblemowy przesył obrazu, montowana kamera powinna być kompatybilna z istniejącym systemem monitoringu opartym o system Geovision NVR; d) w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: dokonania wizji lokalnej i uzgodnienia lokalizacji kamer przed ich zamontowaniem, dostawy oprogramowania, aplikacji i sterowników niezbędnych do obsługi zamontowanego sprzętu, zapewnienia pełnego współdziałania dostarczonego systemu z elementami istniejącego monitoringu, obsługi serwisowej dostarczonego przedmiotu zamówienia przez okres gwarancji min. 24 miesiące liczone od podpisania bez uwag protokołu odbioru, e) Wykonawca gwarantuje, że przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, kompletny, wraz z potrzebnymi do działania przewodami, z odpowiednim oprogramowaniem, posiada wymagane prawem atesty i certyfikaty oraz nie wymaga żadnych dodatkowych nakładów; f) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z kryteriami i parametrami technicznymi przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w ofercie Wykonawcy; g) Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednią wiedzę, doświadczenie i dysponuje stosowną bazą do wykonania przedmiotu umowy oraz, że przedmiot umowy wykonany zostanie z zachowaniem należytej staranności; h) Wykonawca zapewnia, że wszelkie instrukcje niezbędne do wykorzystania i konserwacji przedmiotu umowy dostarczone będą wraz z urządzeniami i w języku polskim; i) warunki gwarancji: Wykonawca w okresie gwarancji ponosić będzie wszelkie koszty związane z bezawaryjnym i prawidłowym działaniem systemu, czas reakcji w przypadku awarii systemu nie może być dłuższy niż 48 godzin, w przypadku braku podjęcia działań w określonym czasie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia naprawy innemu Wykonawcy, a kosztami naprawy obciąży Wykonawcę systemu czas naprawy systemu nie może trwać dłużej niż 14 dni; j) po wykonaniu prac Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację powykonawczą zainstalowanych urządzeń, instrukcję ich obsługi oraz przeprowadzi szkolenie z zakresu eksploatacji dla osób wskazanych przez Zamawiającego we wspólnie ustalonym terminie, k) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dokumentacji powykonawczej wraz ze zgłoszeniem zakończenia realizacji prac montażowych; l) Wykonawca po zakończeniu instalacji zobowiązany jest do przywrócenia terenu do stanu pierwotnego. 3. Wymagania organizacyjne: a) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; b) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 6. Zapłata wynagrodzenia za wykonane i potwierdzone przez Inspektora nadzoru prace, odebrane bez wad i zastrzeżeń przez Zamawiającego: 1) wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy będzie płatne przelewem na jego rachunek bankowy wskazany w treści faktury (rachunku) w terminie 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu faktury (rachunku) wraz z dokumentami rozliczeniowymi, pod warunkiem wystawienia faktury zgodnie z postanowieniami umowy; 2) do faktury (rachunku) Wykonawca jest zobowiązany dołączyć oświadczenie podwykonawców o niezaleganiu Wykonawcy z zapłatą należnego im wynagrodzenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 322350009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 200,00 zł (słownie: dwieście złotych) na każdą część zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czarnabialostocka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną