Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach ogłasza przetarg
- Adres: 44-101 Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2789171, 2789172, 2789193, , fax. 032 2789197, 2789198
- Data zamieszczenia: 2009-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 15
44-101 Gliwice, woj. śląskie
tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, fax. 032 2789197, 2789198
REGON: 00028836600028 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i uruchomienie przenośnych urządzeń do oczyszczania powietrza opartych o filtr elektrostatyczny - szt. 5, z przeznaczeniem na sale chorych Pododdziału Transplantacji Szpiku i Leczenia Chłoniaków w Klinice Onkologii Klinicznej i Doświadczalnej Centrum Onkologii- Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa i uruchomienie przenośnych urządzeń do oczyszczania powietrza opartych o filtr elektrostatyczny - szt. 5, z przeznaczeniem na sale chorych Pododdziału Transplantacji Szpiku i Leczenia Chłoniaków w Klinice Onkologii Klinicznej i Doświadczalnej Centrum Onkologii- Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 425142004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu przetargowym Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców ( oddzielnie) nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga udokumentowania: - wykonania, tj. zakończenia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, tj. przed dniem ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tzn. dostawy oferowanych urządzeń na innych oddziałach transplantacji szpiku w Polsce lub zagranicą , o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, ( słownie: sto tysięcy złotych). 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę ( spełnia - nie spełnia ) w oparciu o informacje zawarte w nw. oświadczeniach i dokumentach. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia wszystkie wymagane warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia, tj.: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 2. wykaz wykonanych, tj. zakończonych dostaw a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, tj. przed dniem ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz powinien zawierać: nazwę Zamawiającego ( Odbiorcy ) dostaw, wartość brutto ( w PLN ) wykonanych ( wykonywanych ) dostaw, miejsce realizacji dostaw ( przedmiot dostaw musi potwierdzić spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego), termin realizacji wykonania lub(i) wykonywania dostaw ( data rozpoczęcia i zakończenia dostawy). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawa (dostawy o wartości/ wartościach wskazanych przez Wykonawcę w wykazie została(ły) wykonana(e) należycie, np. referencje, rekomendacje itp. 3. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.io.gliwice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną