Przetargi.pl
Dostawa i ułożenie nawierzchni z trawy syntetycznej na wielofunkcyjne boisko sportowe dla dzieci i młodzieży w Zwierzynie

Urząd Gminy Zwierzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 66-542 Zwierzyn, ul. Wojska Polskiego 8
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7617580
  • Data zamieszczenia: 2009-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zwierzyn
    ul. Wojska Polskiego 8 8
    66-542 Zwierzyn, woj. lubuskie
    tel. 095 7617580
    REGON: 54848800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zwierzyn.pl; www.eurząd.zwierzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i ułożenie nawierzchni z trawy syntetycznej na wielofunkcyjne boisko sportowe dla dzieci i młodzieży w Zwierzynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i ułożenie nawierzchni z trawy syntetycznej na wielofunkcyjne boisko sportowe dla dzieci i młodzieży przy budynku Zespołu Placówek Oswiatowych w Zwierzynie - działka nr 152 obręb Zwierzyn o powierzchni 1500 m? Oferowana nawierzchnia winna spełniać następujące wymagania: - odporna na mróz i wysokie temperatury - wysokość całkowita nawierzchni - 17 mm - gęstość (ilość włókien/m2) - minimum 100 600 - granulat gumowy SBR o granulacji 0,8 - 2,5 mm - rodzaj włókna: polietylenowe, fibrylowane proste - wypełnienie: piasek kwarcowy - kolor nawierzchni: zielony, czerwony - linie: wklejone w nawierzchnię: białe dla boiska do piłki ręcznej, żółte dla boiska do piłki siatkowej, brązowe - dla koszykówki Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje wykonanie osadzenia tulei dla boisk dla piłki ręcznej - w ilości 2 kompletów, do piłki siatkowej - 2 komplety, do koszykówki - 2 komplety, do tenisa ziemnego 2 komplety. Minimalny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane - 36 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392933005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) w następujący sposób: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.: - jako Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizował minimum 3 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia na boiskach o powierzchni nie mniejszej niż 800 m? - załącznik nr 3. - dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. mają do dyspozycji w ramach umowy o pracę lub umowy zlecenia osoby uprawione do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub podwykonawców spełniających w-w wymogi - załącznik nr 5 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5. potwierdzą kwalifikacje do układania oferowanej nawierzchni syntetycznej za pomocą dokumentu wystawionego przez jej producenta, w którym zostanie stwierdzone przeszkolenie wykonawcy w zakresie jej układania 6. potwierdzą spełnienie wszystkich opisanych wymagań technicznych i użytkowych oferowanej nawierzchni 7. zobowiążą się udzielić gwarancji na wykonane roboty i dostarczoną nawierzchnię - potwierdzoną przez jej producenta na okres 3 lat Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty potwierdzające ich spełnianie określone w pkt. X..W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego przez 2 lub więcej wykonawców, wymagania określone w ust. 2 należy spełnić łącznie. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne 2.1. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a) Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. b) Wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. c) Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. d) Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. Zamawiający odrzuca ofertę, która: a) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, c) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, e) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, f) w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, g) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 1, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz wykonanych w ostatnich pięciu latach co najmniej trzech usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie- załącznik nr 3 do SIWZ; d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z określoną w załączniku nr 2 do SIWZ. f) wykaz osób z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi oraz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz dokumenty potwierdzające w/w usprawnienia - Załącznik nr 5 do SIWZ g) oryginalna karta techniczna wystawiona przez producenta w związku z przedmiotowym zamówieniem h) Aktualny atest higieniczny PZH lub inny równoważny dokument wystawiony przez równoważny podmiot usprawniony do kontroli jakości i) próbka nawierzchni o wymiarach 25 x 15 cm z metryką zawierającą: nazwę producenta, nazwę oraz typ oferowanej nawierzchni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zwierzyn.pl; www.eurzad.zwierzyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną