Zespół Szkół i Placówek w Piwnicznej-Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 33-350 Piwniczna-Zdrój, ul. Zdrojowa 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 4464012 , fax. 018 4464012
- Data zamieszczenia: 2009-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół i Placówek w Piwnicznej-Zdrój
ul. Zdrojowa 1 1
33-350 Piwniczna-Zdrój, woj. małopolskie
tel. 018 4464012, fax. 018 4464012
REGON: 49282729600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA I TANKOWANIE Z DOWOZEM OLEJU OPAŁOWEGO DLA POTRZEB Zespołu Szkół i Placówek, ul. Zdrojowa 1, 33 - 350 Piwniczna Zdrój w 2010 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i tankowanie z dowozem oleju opałowego w ilości około 24 000 litrów ( +/- 30 %) dla Zespołu Szkół i Placówek, ul. Zdrojowa 1, 33 - 350 Piwniczna Zdrój o wymaganiach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają wszystkie wymagane przez ustawę prawo zamówień publicznych warunki tj.: 1.1 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP. 1.2 Przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami ogłoszenia i specyfikacji
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. podpisane oświadczenie wykonawcy, o spełnieniu wymogów w trybie artykułu 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do oferty, 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsip.piwniczna.iap.pl. oraz www.bip.powiat.nowy-sacz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY BUDYNKÓW I LOKALI BIUROWYCH, OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH GMINY UŚCIE GORLICKIE
Dodano: 2016-06-21 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMIN CIĘŻKOWICE, ŁUŻNA I RZEPIENNIK STRZYŻEWSKI
Dodano: 2016-05-30 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Dodano: 2016-03-09 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY PROSZOWICE I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNCYH
Dodano: 2016-02-24 - ZAKUP ENERGII DLA BUDYNKÓW I OBIEKTÓW BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŁĄCKU NA 2016 ROK
Dodano: 2015-11-30 - Dostawa energii elektrycznejdla potrzeb Gminy Żabno oraz jednostek organizacyjnych Gminy Żabno w okresie 01.01.2016r. - 31.12.2017r.
Dodano: 2015-11-05 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Dodano: 2015-11-03 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby gminy Sułoszowa i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2015-10-30 - dostawa energii elektrycznej dla IKiFP PAN w Krakowie, znak sprawy: KAT-271-3/2015
Dodano: 2015-10-30 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów i urządzeń Gminy Łapanów od dnia 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r.
Dodano: 2015-10-30