Przetargi.pl
DOSTAWA I TANKOWANIE Z DOWOZEM OLEJU OPAŁOWEGO DLA POTRZEB Zespołu Szkół i Placówek, ul. Zdrojowa 1, 33 - 350 Piwniczna Zdrój w 2010 roku

Zespół Szkół i Placówek w Piwnicznej-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 33-350 Piwniczna-Zdrój, ul. Zdrojowa 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4464012 , fax. 018 4464012
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół i Placówek w Piwnicznej-Zdrój
    ul. Zdrojowa 1 1
    33-350 Piwniczna-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 018 4464012, fax. 018 4464012
    REGON: 49282729600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA I TANKOWANIE Z DOWOZEM OLEJU OPAŁOWEGO DLA POTRZEB Zespołu Szkół i Placówek, ul. Zdrojowa 1, 33 - 350 Piwniczna Zdrój w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i tankowanie z dowozem oleju opałowego w ilości około 24 000 litrów ( +/- 30 %) dla Zespołu Szkół i Placówek, ul. Zdrojowa 1, 33 - 350 Piwniczna Zdrój o wymaganiach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają wszystkie wymagane przez ustawę prawo zamówień publicznych warunki tj.: 1.1 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP. 1.2 Przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami ogłoszenia i specyfikacji
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. podpisane oświadczenie wykonawcy, o spełnieniu wymogów w trybie artykułu 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do oferty, 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsip.piwniczna.iap.pl. oraz www.bip.powiat.nowy-sacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach