Przetargi.pl
Dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów Muzeum Historycznego Miasta Krakowa.

Muzeum Historyczne Miasta Krakowa ogłasza przetarg

  • Adres: 31-011 Kraków, Rynek Główny 35
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 422 32 64 , fax. 012 422 32 64
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa
    Rynek Główny 35 35
    31-011 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 422 32 64, fax. 012 422 32 64
    REGON: 00027778200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów Muzeum Historycznego Miasta Krakowa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów Muzeum Historycznego Miasta Krakowaw okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 1.01.2010 r. do: - 31.07.2010 r. dot. obiektu przy ul. Lipowej 4, - 31.12.2013 r. dot. obiektu przy ul. Pijarskiej 1. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej za okres 7 miesięcy dla obiektu przy ul. Lipowej 4 wynosi 300,05 MWh, a dla obiektu przy ul. Pijarskiej 1 za okres 48 miesięcy wynosi 47 091,55 kWh
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień poprzez wykazanie: - iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym, ze względu na formę organizacyjną, w jakiej prowadzi działalność, rejestrze (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) - należy przedłożyć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - iż Wykonawca posiada aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót energią elektryczną. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, poprzez wykazanie: - iż należycie wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienie, którego przedmiotem była lub jest jedna dostawa wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej z sieci (dostawa i usługa dystrybucji realizowana na podstawie jednej umowy na rzecz jednego odbiorcy), której wartość, zarówno w przypadku umów zrealizowanych jak i będących w trakcie realizacji, wynosi co najmniej 5.000 zł. brutto za okres 1 m-ca. 3. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie tego w oświadczeniu Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp, dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy Pzp, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, poprzez wykazanie tego w oświadczeniu Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp, dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy Pzp. 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 9 i ust. 2 ustawy Pzp, poprzez wykazanie tego w oświadczeniu Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp, dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy Pzp. Metoda spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 Pzp ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Pzp, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót energią elektryczną. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 4. Wykaz należycie wykonanego lub wykonywanego przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia, którego przedmiotem była lub jest jedna dostawa wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej z sieci (dostawa i usługa dystrybucji realizowana na podstawie jednej umowy na rzecz jednego odbiorcy), której wartość, zarówno w przypadku umów zrealizowanych jak i będących w trakcie realizacji, wynosi co najmniej 5.000 zł brutto za okres 1 m-ca, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawa została wykonana należycie, ściśle według wzoru, stanowiącego zał. nr 5 do nin. SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do oferty należy dołączyć: 5. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące, spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy, ściśle według formularza, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. UWAGA: 1.Jeśli Wykonawcą jest spółka cywilna, oprócz zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dla każdego z przedsiębiorców będących wspólnikami spółki, przedłożyć należy wyciąg z umowy spółki oraz ewentualną uchwałę wszystkich wspólników w zakresie należytej reprezentacji (art. 866 k.c.). W przypadku, gdy dokumenty ofertowe podpisuje jeden ze wspólników spółki cywilnej, pozostali jej przedsiębiorcy muszą przedłożyć stosowne dla niego upoważnienie do reprezentowania w sprawie (wybór Wykonawcy będącego spółką cywilną, skutkuje podpisaniem umowy ze wszystkimi przedsiębiorcami prowadzącymi w jej formie i nazwie działalność gospodarczą). 2. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust.3 ustawy Pzp oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnianiu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy zwalczaniu nieuczciwej konkurencji z dnia 16 kwietnia 1993 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.), jeśli Wykonawca, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. 3. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. W razie barku takiego wskazania, Zamawiający uzna, że wszelkie oświadczenia i zaświadczania składane w trakcie postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwałą SN z 20 października 2005r. (sygn. III CZP-74/05) ich odtajnieniem. INNE DOKUMENTY JAKIE WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST PRZEDŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ 1. Podpisany i wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - według załącznika nr 2 do SIWZ. 2. Podpisany i wypełniony FORMULARZ CENOWY - według załącznika nr 3 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mhk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach