Przetargi.pl
„Dostawa i rozładunek kruszywa naturalnego kamiennego łamanego do remontów dróg gminnych Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie”

Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-330 Jabłonowo Pomorskie, ul. Główna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6976800 , fax. 56 6979001
  • Data zamieszczenia: 2020-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie
    ul. Główna 28
    87-330 Jabłonowo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6976800, fax. 56 6979001
    REGON: 87111843100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonowopomorskie.pl http://jablonowo.biuletyn.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa i rozładunek kruszywa naturalnego kamiennego łamanego do remontów dróg gminnych Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszywa naturalnego kamiennego łamanego o uziarnieniu frakcji 0-31,5 mm w ilości szacunkowej 600 ton i frakcji 31,5-63 mm w ilości szacunkowej 1200 ton. Dostarczone kruszywo będzie przeznaczone do remontów gruntowych dróg gminnych Zamawiającego w sołectwach: Adamowo, Budziszewo, Buk Góralski, Buk Pomorski, Bukowiec, Gorzechówko, Górale, Kamień, Konojady, Lembarg, Mileszewy, Nowa Wieś, Piecewo, Płowęż, Szczepanki. 2. Dostarczane kruszywo musi spełniać wymagania i parametry określone co najmniej w normach: PN-S-06102:1997 Drogi samochodowe – Podbudowy z kruszyw stabilizowanych mechanicznie oraz PN-EN 13242+A1:2010 - Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym. 3. Kruszywo musi być dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie i obrotu handlowego na terenie UE. 4. Dostarczane kruszywo nie może posiadać oznak zwietrzenia, ani żadnych zanieczyszczeń fizycznych, w szczególności wskazujących na domieszkę odpadów rozbiórkowych lub budowlanych. 5. Przez pojęcie „dostawy” każdorazowo należy rozumieć: zakup, załadunek, ważenie, transport, rozładunek, równomierne rozgarnięcie oraz zagęszczenie, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na drodze gminnej. 6. Rozładunek kruszywa będzie realizowany bezpośrednio na drodze w każdym z ww. sołectw. Wykonawca będzie dokonywał rozładunku kruszywa punktowo, tj. we wskazanym przez Zamawiającego miejscu lub ciągle tj. na całej długości wskazanego przez Zamawiającego odcinka drogi z równomiernym rozgarnięciem kruszywa i jego zagęszczeniem. 7. Dostawa kruszywa musi się odbywać samochodami samowyładowczymi o ładowności co najmniej 27 ton. Minimalna dopuszczalna masa kruszywa dostarczonego podczas jednego transportu to 27 ton. Maksymalną ilość dzienną dostarczanego kruszywa będą ustalały Strony umowy w trakcie realizacji zamówienia, według potrzeb Zamawiającego. 8. Zamawiający informuje, że ilości kruszywa określone w niniejszym rozdziale nie są obligatoryjne i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostarczanego kruszywa do 30% w stosunku do określonej ilości szacunkowej, bez ponoszenia dodatkowych opłat oraz bez jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy, z zastrzeżeniem że zachowane zostaną ceny jednostkowe podane w ofercie. 10. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca, któremu zostanie powierzona realizacja niniejszego zamówienia będzie zobowiązany do uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu dostaw, obejmujących co najmniej wskazanie: terminu dostawy, miejsca dostawy i rozładunku kruszywa, rodzaju kruszywa i planowanej łącznej masy dostarczonego kruszywa. 2) Dostawy kruszywa będą realizowane sukcesywnie, w oparciu o zaakceptowany przez Zamawiającego harmonogram lub elektronicznie na wskazany w umowie e-mail lub w inny obustronnie uzgodniony sposób. 3) Wykonawca będzie zobowiązany dostarczać kruszywo w terminie nie dłuższym niż 5 dni, liczonych od dnia następnego po dniu złożenia zapotrzebowania na wskazany w umowie adres e-mail, chyba że w zapotrzebowaniu określono inny termin dostawy. 4) Dostawy kruszywa będą się odbywały w dni powszednie od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8.00 do 14.00 (od poniedziałku do czwartku) oraz od 8.00 do 13.00 (w piątki). 5) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji dostaw samochodami o ładowności co najmniej 27 ton, posiadającymi ważne badania techniczne pojazdu i ubezpieczenie. Za osoby kierujące oraz stan techniczny pojazdów w całości odpowiada Wykonawca. 11. Umowa określi osobę, przedstawiciela Zamawiającego, upoważnioną do uczestnictwa w czynnościach związanych z przygotowaniem, realizacją i odbiorem dostaw. 12. Na każde pisemne żądanie Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć, w wyznaczonym terminie, dokumenty potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry jakościowe i ilościowe dostarczanego kruszywa (np. protokoły z badań, dokumenty z ważenia, certyfikaty lub świadectwa potwierdzające jakość dostarczonego kruszywa, deklaracje zgodności z ww. normami, aprobaty techniczne, itp.). 13. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terenie powiatu brodnickiego, Zamawiający zastrzega sobie: 1) każdorazowy załadunek kruszywa, ważenie kruszywa oraz ważenie środka transportu załadowanego jak i opróżnionego, w obecności przedstawiciela Zamawiającego, pod rygorem nieprzyjęcia dostawy; 2) sprawdzanie jakości i/lub ilości dostarczanego kruszywa we wskazanych przez siebie miejscach, tj. na wyznaczonej przez Zamawiającego wadze oraz przekazania próbek kruszywa do niezależnego laboratorium wyznaczonego przez Zamawiającego; 3) w przypadku potwierdzenia niezgodności ilości lub jakości kruszywa, Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia danej partii dostawy, a Wykonawca nie otrzyma za nią zapłaty oraz będzie zobowiązany zabrać wadliwie dostarczone kruszywo we własnym zakresie i na swój koszt. 14. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę poza terenem powiatu brodnickiego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość każdorazowego sprawdzenia jakości i/lub ilości dostarczanego kruszywa we wskazanych przez siebie miejscach, tj. na wyznaczonej przez Zamawiającego wadze oraz przekazania próbek kruszywa do niezależnego laboratorium wyznaczonego przez Zamawiającego. W przypadku potwierdzenia niezgodności ilości lub jakości kruszywa, Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia danej partii dostawy, a Wykonawca nie otrzyma za nią zapłaty oraz będzie zobowiązany zabrać wadliwie dostarczone kruszywo we własnym zakresie i na swój koszt. 15. Poza uprawnieniami Zamawiającego określonymi w ust. 13 i ust. 14, Wykonawca zostanie obciążony karami umownymi w przypadku nienależytej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: nieprzestrzegania harmonogramu dostaw, realizowania dostaw niezgodnych co do ilości lub jakości kruszywa, uniemożliwiania lub utrudniania przedstawicielowi Zamawiającego udziału w czynnościach: załadunku, ważenia, transportu i rozładunku. 16. Kod określony w słowniku głównym Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 14 21 22 00-2 - kruszywo, 14 21 23 00-3 – kamień pokruszony lub rozłupany. 17. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu dostawy na przyszłym placu robót, dzięki czemu pozyska dodatkowe informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty. 18. W celu udziału w wizji lokalnej Wykonawcy zobowiązani są do zgłoszenia (w formie pisemnej lub elektronicznej) osobie uprawnionej do kontaktowania się z Wykonawcami, o której mowa w rozdziale VII ust. 8 SIWZ, danych osób, które wezmą udział w ww. wizji. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zebrania Wykonawców, w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ, a w trakcie wizji nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące treści SIWZ. 19. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający nie wymaga, aby w trakcie realizacji dostawy przedmiotu zamówienia, Wykonawca oraz podwykonawca/-cy (o ile będą realizowali niniejsze zamówienie) zatrudniał/-li na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.), osoby skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia i wykonujące prace (czynności) związane z realizacją przedmiotowego zamówienia. 20. Liczba części zamówienia, na którą Wykonawca może złożyć ofertę lub maksymalną liczbę części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy, oraz kryteria lub zasady, które będą miały zastosowanie do ustalenia, które części zamówienia zostaną udzielone jednemu Wykonawcy, w przypadku wyboru jego oferty w większej niż maksymalna liczbie części – Nie dotyczy. 21. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 22. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy. 23. Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania materiałów równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w SIWZ o wymaganych parametrach pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne nie gorsze od wskazanych przez Zamawiającego. Parametry wskazane przez Zamawiającego przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań oraz prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. 24. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą się odbywały w PLN. 25. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 26. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 27. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy. 28. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę nazw firm podwykonawców (o ile są znane). Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawcy, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazania informacji na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację części zamówienia. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 29. W przypadku braku oświadczenia o Podwykonawcach, Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału Podwykonawcy. 30. Zamawiający nie określa standardów jakościowych, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy. 31. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 10a ust. 2 ustawy. 32. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą, której wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) Wykonawcy: a) oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, dotyczące braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; b) pełnomocnictwo w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty, składania oświadczeń i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy; c) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec tych podmiotów podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje dotyczące tych podmiotów w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, dołącza zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Zobowiązanie podpisuje osoba uprawniona, tj. wskazana w rejestrze lub pełnomocnictwie, do reprezentacji podmiotu, który udostępnia zasoby. d) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; e) oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych, zgodne ze wzorem załącznika nr 3 do SIWZ. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: a) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy, w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. uczestników konsorcjum, spółki cywilne). W przypadku, gdy ofertę składa konsorcjum, Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty odpowiednie pełnomocnictwo(a) udzielone przez uczestników konsorcjum, a w przypadku, gdy do realizacji przedmiotowego zamówienia zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców bądź stosowną umowę; b) oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, dotyczące braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; c) oświadczenie, o którym mowa w lit. b) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; d) oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych, zgodne ze wzorem załącznika nr 3 do SIWZ. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia od zamieszczenia na stronie internetowej http://jablonowo.biuletyn.net informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku, gdy: Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń i/lub dokumentów, bądź złożone oświadczenia i/lub dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć, zgodnie z treścią rozdziału VI SIWZ, są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale VI ust. 4 SIWZ, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach