Przetargi.pl
Dostawa i rozładunek kruszywa drogowego na drogi gminne w Gminie Urzędów

Gmina Urzędów ogłasza przetarg

  • Adres: 23-250 Urzędów, ul. Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 822 50 42 , fax. 81 822 51 50
  • Data zamieszczenia: 2020-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Urzędów
    ul. Rynek 26
    23-250 Urzędów, woj. lubelskie
    tel. 81 822 50 42, fax. 81 822 51 50
    REGON: 54908043729000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugurzedow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=724

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i rozładunek kruszywa drogowego na drogi gminne w Gminie Urzędów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zakup i rozładunek kruszywa drogowego na drogi gminne w gminie Urzędów: Część I - kruszywo dolomitowe frakcji 0 - 31,5 mm zgodne z normą PN-EN 13242+A1:2010 w ilości 1400 ton Część II - kruszywo dolomitowe frakcji 0 - 63 mm zgodne z normą PN-EN 13242+A1:2010 w ilości 1200 ton. Dostarczone kruszywo drogowe winno posiadać wymagane przepisami prawa odpowiednie atesty, certyfikaty lub świadectwa jakości potwierdzające spełnienie tych norm. Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do przedłożenia ww. dokumentów. Materiały, o których mowa wyżej muszą odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2019r. poz.266). Zamawiający może wymagać przedłożenia Deklaracji Właściwości Użytkowych/CE producenta na wybraną przez niego dostarczoną partię kruszywa. Ilości poszczególnych dostaw materiałów wskazanych w części I i w części II stanowią podstawową wartość zamówienia ( zamówienie podstawowe). Zamawiający w niniejszym postępowaniu przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia ilości wyżej wskazanych dostaw, na warunkach zawartej umowy. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od zwiększenia potrzeb zamawiającego tj., gdy zamówiona ilość kruszywa w zamówieniu podstawowym nie wystarczy na przewidziany zakres poprawy przejezdności dróg gminnych, w ramach posiadania dodatkowych środków finansowych. Zakres opcji: Część I - frakcja 0-31,5 mm - zwiększenie do 200 ton w stosunku do wielkości wyżej wskazanej. Maksymalna ilość kruszywa tej frakcji może wynieść nie więcej niż 1600 ton. Część II - frakcja 0 - 63 mm - zwiększenie do 200 ton w stosunku do wielkości wyżej wskazanej. Maksymalna ilość kruszywa tej frakcji może wynieść nie więcej niż 1400 ton. Prawo opcji jest uprawnieniem zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji zawartej umowy. W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji bądź skorzystania częściowego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości materiałów przewidzianych w zamówieniu podstawowym, poprzez zamówienie składane na zasadach przewidzianych w umowie. 2. Dostawy przedmiotowych materiałów będą odbywać się sukcesywnie na podstawie bieżących zamówień składanych przez Zamawiającego drogą elektroniczną (e-mail). Materiały drogowe będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego. Wykonawca dostarczy zamówione przez Zamawiającego materiały drogowe, będące przedmiotem zamówienia swoim transportem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Koszty transportu oraz rozładunku przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez zamawiającego ponosi Wykonawca. Dostawy realizowane będą w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Urzędowie, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 15:30. Miejsce dostaw materiałów drogowych będzie każdorazowo określane przez zamawiającego (średnia odległość - 10 km od siedziby Urzędu Miejskiego w Urzędowie, ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów). Wszelkie koszty dostarczenia materiałów drogowych ponosi Wykonawca. Rozładunku dostarczonych materiałów drogowych dokona Wykonawca na własny koszt i ryzyko. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli jakości kruszywa, a także wagi (tonażu) zamawianej części dostawy w całym okresie ważności umowy. W przypadku wątpliwości co do jakości dostarczonego kruszywa, zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia wykonania badania dowolnie wybranych próbek dostarczonego kruszywa przez wybrane przez siebie certyfikowane laboratorium drogowe. W przypadku negatywnego wyniku badań zamawiający może żądać wymiany wadliwej dostawy kruszywa na wolne od wad, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, oraz zwrotu kosztów badania ( tj. dostarczenia próby, transportu, przeprowadzenia badania i dostarczenia wyników do zamawiającego). Koszty te zamawiający może potrącić z wynagrodzenia wykonawcy bez uzyskania od niego zgody. W przypadku dalszego dostarczania materiału złej (nieodpowiednie parametry) jakości , zamawiający odstąpi od umowy z winy Wykonawcy, zrezygnuje z dalszych dostaw i nie dokona zapłaty za wadliwy materiał.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44900000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału – zał. nr 2 do siwz
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę; 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zał. nr 2 wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu; 3) oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu – zał. nr 3 wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie brak podstaw wykluczenia; 4) dokument o którym mowa w części V pkt 4 ppkt1) według załącznika nr 5, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów; 5) formularz cenowy w zakresie wybranych przez wykonawcę części - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 6) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punktach 2) i 3) niniejszej części; 7) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia , o których mowa w punktach 2) i 3) niniejszej części , składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 8) jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty – oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię. 1. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: cz. VI punkt1 ppkt. 1) niniejszej siwz, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczą dokumenty, wskazane w ppkt. 1) nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 1. W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się podmioty występujące wspólnie – oświadczenia stanowiące załącznik nr 2 i nr 3 do siwz składa każdy z wykonawców wspólnie się ubiegających o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo winno zawierać wskazanie postepowania o zamówienie publiczne którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres umocowania, a także oświadczenie o wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia, oraz powinno być podpisane przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne, przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Jeżeli ich oferta zostanie wybrana , zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 4. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonują odpowiednio wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie , w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 5. Podmioty występujące wspólnie muszą spełniać łącznie warunki udziału w postępowaniu ( cz. V pkt 2 siwz, natomiast cz. V pkt 3 ( dot. wykluczenia ) każdy wykonawca oddzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną