Przetargi.pl
Dostawa i przygotowanie gorących posiłków oraz dostawa chleba dla dzieci ze szkół na terenie Gminy Samborzec

Gmina Samborzec ogłasza przetarg

  • Adres: 27-650 Samborzec, Samborzec 43
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8314443 , fax. 015 8314583
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Samborzec
    Samborzec 43 43
    27-650 Samborzec, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8314443, fax. 015 8314583
    REGON: 83040977800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.samborzec.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i przygotowanie gorących posiłków oraz dostawa chleba dla dzieci ze szkół na terenie Gminy Samborzec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa i przygotowanie gorących posiłków oraz dostawa chleba dla dzieci ze szkół na terenie Gminy Samborzec. Zadanie nr 1: Dostawa chleba dla dzieci ze szkół na terenie Gminy Samborzec. Ogólna ilość chleba 6324 szt. Zadanie nr 2: Dostawa i przygotowanie gorących posiłków dla dzieci ze szkół na terenie Gminy Samborzec. Ogólna ilość posiłków: - zupa 26708 - drugie danie 9933 Dla zadań 1 i 2 w cenę oferty należy wliczyć koszty dowozu posiłków i chleba do wszystkich szkół z terenu Gminy Samborzec. Zamawiający nie przewiduje powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158942106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: - nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; do oferty należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca zaakceptuje następujące warunków płatności: Termin płatności należności Wykonawcy nastąpi w ciągu 14 dni od daty wystawienia faktury. Faktura powinna być wystawiana po zakończeniu każdego miesiąca w którym nastąpiła dostawa przedmiotu zamówienia 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w niniejszej specyfikacji, Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych 1.5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. 1.6. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych 4) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6) Oświadczenie Wykonawcy, że akceptuje warunki płatności proponowane przez Zamawiającego: Termin płatności należności Wykonawcy nastąpi w ciągu 14 dni od daty wystawienia faktury. Faktura będzie wystawiana po zakończeniu każdego miesiąca w którym nastąpiła dostawa przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.samborzec.asi.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach