Centrum Obsługi Administracji Rządowej ogłasza przetarg
- Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 694 61 18 , fax. 22 694 61 21
- Data zamieszczenia: 2018-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Administracji Rządowej
ul. Powsińska 69/71
02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 694 61 18, fax. 22 694 61 21
REGON: 1226172500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Gospodarki Budżetowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA I ODNOWIENIE PODPISÓW ELEKTRONICZNYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i odnowienie kwalifikowanych podpisów elektronicznych dla pracowników Jednostek Administracji Państwowej, których typy i szacunkowe ilości zostały opisane w Załączniku nr 2A do SIWZ (Formularzu ofertowym) 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) dostawy zestawów do podpisu elektronicznego wraz z weryfikacją tożsamości w lokalizacji wskazanej przez JAP 2) odnawianie certyfikatów kwalifikowanych 3) znakowanie czasem wskazanych przez JAP certyfikatów oraz świadczenie usług certyfikacyjnych związanych z obsługą wystawionych certyfikatów i znaczników czasu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30237131-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca znajduje się w „Rejestrze dostawców usług zaufania”, o którym mowa w art. 3 ustawy o usługach zaufania i identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1579), prowadzonym na stronie internetowej Narodowego Centrum Certyfikacji (www.nccert.pl)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa blankietów legitymacji strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej lub osoby posiadającej uprawnienie do świadczenia ratowniczego
Dodano: 2023-09-29 - Sukcesywne dostawy blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej i Elektronicznej Legitymacji Pracowniczej z sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz serwis w przeciągu 12 miesięcy
Dodano: 2018-04-12