Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ogłasza przetarg
- Adres: 82300 Elbląg, ul. Królewiecka
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. (055) 2344111 , fax. 552 345 547
- Data zamieszczenia: 2019-01-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
ul. Królewiecka 146
82300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. (055) 2344111, fax. 552 345 547
REGON: 17074593000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i oddanie do bieżącej eksploatacji stołu operacyjnego ortopedycznego wyciągowego dla potrzeb Bloku Operacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu wraz przeprowadzeniem szkolenia personelu medycznego i pracowników obsługi technicznej (pracowników Sekcji Sprzętu Medycznego) w zakresie obsługi i użytkowania urządzenia. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i oddanie do bieżącej eksploatacji stołu operacyjnego ortopedycznego wyciągowego w ilości 1 szt., którego opis wymagane parametry techniczno – użytkowe, warunki gwarancji, serwisu, przeglądów eksploatacyjnych i szkolenia przedstawiono w Załączniku nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192230-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dla warunków udziału nie określa szczegółowych wymagań, a za wstępne spełnienie warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę arkusz asortymentowo - cenowy – Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik Nr 3 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia i graniczne parametry techniczno - użytkowe urządzenia wymagane, gwarancja, serwis, przeglądy eksploatacyjne, szkolenie, normy. 4. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik Nr 4 do SIWZ - Parametry techniczne podlegające ocenie, wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie zaoferowanych parametrów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie Zamawiającego. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby niewpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że po przekazaniu przedmiotu zamówienia do bieżącej eksploatacji potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia na własny koszt szkolenia w zakresie obsługi i użytkowania urządzenia dla personelu medycznego oraz w zakresie obsługi technicznej dla pracowników Sekcji Sprzętu Medycznego WSZ w Elblągu. 7. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest kompletny pod względem wymagań zamawiającego określonych w Załączniku Nr 3 do SIWZ i zgodny z zadeklarowanymi przez Wykonawcę parametrami w Załączniku Nr 4 i po przekazaniu Zamawiającemu gotów do podjęcia działalności medycznej. 8. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 9. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy sprzedaży stanowiącej Załącznik Nr 9 do SIWZ oraz zgodnie z treścią oferty. 10. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy / nie powierzy podwykonawcom. 11. Informację od Wykonawcy zgodnie z art. 91ust.3a uPzp, że wybór jego oferty będzie/ nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. 12. Podpisaną klauzulę informacyjną ws. przetwarzania danych osobowych (dotyczy wszystkich Wykonawców) oraz podpisane oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (należy przeczytać w treści oświadczenia oznaczonego * czy dotyczy danego Wykonawcy), których wzór stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ. 13. Wykaz wszystkich dokumentów – spis zawartości złożonej oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną