Przetargi.pl
Dostawa i montaż zestawu skanującego wraz z oprogramowaniem dla Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk.

Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg

  • Adres: 00330 Warszawa, ul. Nowy Świat
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 826 99 45 , fax. 22 826 99 45
  • Data zamieszczenia: 2018-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
    ul. Nowy Świat 72
    00330 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 826 99 45, fax. 22 826 99 45
    REGON: 32577100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibl.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut Badań Literackich Polska Akademia Nauk

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż zestawu skanującego wraz z oprogramowaniem dla Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż zestawu skanującego wraz z oprogramowaniem dla Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr. 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30210000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu wykonawca przedstawi niżej wymienione dokumenty: a) formularz ofertowy podający cenę ryczałtową – załącznik nr 2 do SIWZ, b) wykaz minimum 2 dostaw skanerów o podobnych parametrach, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie (np. stosowne referencje). 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik. nr 1 należy przedłożyć następujące dokumenty: a) specyfikację proponowanego przez wykonawcę skanera w języku polskim, umożliwiającą porównanie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i stwierdzenie zgodności z określonymi w nim parametrami minimalnymi, b) certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny dla producenta sprzętu wraz z tłumaczeniem na język polski; c) dokument potwierdzający zgodność urządzeń z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej wraz z tłumaczeniem na język polski; d) dokument Deklaracji zgodności CE oferowanego urządzenia. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania wykonawca dołącza następujące oświadczenia i dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy; c) oświadczenie spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach