Przetargi.pl
Dostawa i montaż zestawu pięciu kontenerów, z przeznaczeniem na zaplecze socjalno-sanitarne, dla osób korzystających z trzech krytych kortów tenisowych w ramach III etapu „Modernizacji trzech kortów tenisowych wraz z wykonaniem ich zadaszenia trzema halami namiotowymi łukowymi wraz z zapleczem techniczno-socjalnym i infrastrukturą techniczną”

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Płock Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, Plac Celebry Papieskiej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 367 26 86, 24 367 26 92 , fax. 24 367 26 96
  • Data zamieszczenia: 2018-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Płock Sp. z o.o.
    Plac Celebry Papieskiej 1
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 367 26 86, 24 367 26 92, fax. 24 367 26 96
    REGON: 366071611
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosirplock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż zestawu pięciu kontenerów, z przeznaczeniem na zaplecze socjalno-sanitarne, dla osób korzystających z trzech krytych kortów tenisowych w ramach III etapu „Modernizacji trzech kortów tenisowych wraz z wykonaniem ich zadaszenia trzema halami namiotowymi łukowymi wraz z zapleczem techniczno-socjalnym i infrastrukturą techniczną”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Dostawę, ustawienie i montaż zestawu pięciu kontenerów (nowych, nie używanych) z przeznaczeniem na zaplecze socjalno-sanitarne, dla osób korzystających z trzech krytych kortów tenisowych. Konstrukcja zaplecza socjalnego i posadowienie, będzie wykonane zgodnie z Załącznikami 1-7 do niniejszego przedmiotu zamówienia. 2.Podłączenie zestawu kontenerów do istniejącej instalacji elektrycznej, wodociągowej, grzewczej, deszczowej i kanalizacji sanitarnej. 3.Wyposażenie zaplecza socjalno-sanitarnego. 4.Dostosowanie zestawu pięciu kontenerów do możliwości korzystania z nich przez osoby niepełnosprawne na wózkach. 5.Przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji odbiorowej, niezbędnej do wystąpienia do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w celu wydania decyzji o pozwolenie na użytkowanie. 6.Zapewnienie nadzoru nad wykonywanymi robotami przez osoby posiadające wymagane uprawnienia. 7.Dostarczenie dokumentacji powykonawczej dot. przedmiotu zamówienia. 8.Udzielenie gwarancji na przedmiot zamówienia w wymiarze nie mniejszym niż 3 lata. Zapewnienie serwisu (gwarancyjnego). 9.Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dokonywać przeglądów gwarancyjnych (koszt przygotowania i przeprowadzenia przeglądów). Przeglądy gwarancyjne będą odbywały się w następujących terminach: 1)raz w roku, 2)na miesiąc przed zakończeniem okresu udzielonej gwarancji jakości. Łącznie od 4 do 6 przeglądów w okresie gwarancji – w zależności od ilości lat udzielonej przez Wykonawcę gwarancji w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44211100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) - do terminu składania ofert. 2.Wadium można wnieść w: 1)pieniądzu,2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,3)gwarancjach bankowych,4)gwarancjach ubezpieczeniowych,5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016 poz. 359 oraz Dz.U. 2017 poz. 1089). Poręczenie/gwarancja wymienione w pkt 2, ppkt 2-5, winno zawierać stwierdzenie, że na każde pisemne żądanie Zamawiającego, wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Koniecznym jest aby dokument gwarancji/poręczenia obejmował odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy – Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Płock Sp. z o.o., PKO BP S.A. Nr 31 1020 1592 0000 2502 0267 6666 z adnotacją w tytule wpłaty: „Dostawa i montaż zestawu pięciu kontenerów, z przeznaczeniem na zaplecze socjalno-sanitarne, dla osób korzystających z trzech krytych kortów tenisowych” 4.Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, dopuszczonej przez Zamawiającego, Wykonawca dołącza do oferty w oryginale. 5.Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie (godzinie) składania ofert. 6.Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu, sporządzonej przez Wykonawcę, jest warunkiem nie wystarczającym do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 7.W przypadku, kiedy wnoszone wadium w postaci gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych dotyczy zabezpieczenia oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - w treści gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych muszą znajdować się wszystkie podmioty (członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej, partnerzy spółki joint venture) wymienieni jako Wykonawcy. 8.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ust.1 do ust. 4 Pzp – wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 12 poniżej. 9.Wykonawcy, którego oferta wybrana została jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego Stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust.1 ustawy pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcą jako najkorzystniejszej. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14.W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i art. 46 oraz 85 ust. 4 ustawy pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) – Załącznik nr 4; 2)Pełnomocnictwo (oryginał) osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika z wpisu do KRS lub CEIDG (lub ich odpowiednika w danym kraju); 3)W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi; 4)potwierdzenie wpłaty wadium w pieniądzu lub wniesienie wadium w innej, niż pieniądz, dopuszczonej przez Zamawiającego formie/formach (oryginał).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach