Przetargi.pl
Dostawa i montaż zabezpieczeń kancelarii tajnej Urzędu Miasta Chełm

Miasto Chełm ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 i 65
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5652223, 5652073 , fax. 082 5652254
  • Data zamieszczenia: 2009-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Chełm
    ul. Lubelska 63 i 65
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5652223, 5652073, fax. 082 5652254
    REGON: 11019823800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż zabezpieczeń kancelarii tajnej Urzędu Miasta Chełm
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż zabezpieczeń kancelarii tajnej Urzędu Miasta Chełm Zakres zamówienie obejmuje dostawę i montaż zabezpieczeń kancelarii tajnej, w tym: - szafy stalowej Klasy A, jednodrzwiowej o wymiarach 1900x1000x500 z zamykaną skrytką, w ilości 1 szt. drzwi do kancelarii tajnej spełniające wymagania norm według PN-90/B-92270 - Klasa C, ENV1627, 1999- Klasa 4 o wymiarach 80/200, wyposażone dodatkowo w zamek szyfrowy mechaniczny, w ilości 1 szt. drzwi antywłamaniowe o wymiarach 90/200 w kolorze brązowym, wyposażone w dwa zamki w ilości 1 szt. w Wydziale zarządzania Kryzysowego w Urzędzie Miasta Chełm, pok. 9A. Zabezpieczenia kancelarii tajnej objete zakresem zamówienia muszą spełniać wymogi Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 października 2005r. W sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych (Dz. U. nr 208, poz. 1741).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444210007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , w szczególności dysponują lub będą dysponować co najmniej 1 osobą do montażu drzwi antywłamaniowych do kancelarii tajnej z poświadczeniem bezpieczeństwa osobowego upoważniającym do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli poufne wydanych zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999r. O ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2005r. Nr 196, poz. 1631 z późn. zm.); ; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która będzie ubiegała się o udzielenie zamówienia publicznego, złoży ofertę lub zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli oferta jego zostanie wybrana. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki jakie muszą spełniać Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawia załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Ocena spełnienia przez Wykonawcę ww. warunków będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt VI SIWZ, wg formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodne z wzorem druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Wykonawca winien złożyć: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty: 3.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności , zgodny z wzorem druku stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedłożony wykaz powinien zawierać co najmniej 1 osobę do montażu drzwi antywłamaniowych do kancelarii tajnej z poświadczeniem bezpieczeństwa osobowego upoważniającym do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli poufne wydanych zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999r. O ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2005r. Nr 196, poz. 1631 z późn. zm.). Do wykazu należy załączyć: dokument stwierdzający, że osoba która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3.1. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Postanowienia § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://chelm.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach