Gmina Kluczbork ogłasza przetarg
- Adres: 46-200 Kluczbork, Katowicka 1
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kluczbork
Katowicka 1
46-200 Kluczbork, woj. opolskie
REGON: 531413001 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia zasobu mieszkaniowego Gminy Kluczbork – mieszkanie dla migrantów wojennych z Ukrainy w gminie Kluczbork – przy ul. Damrota 24/6 w Kluczborku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia zasobu mieszkaniowego Gminy Kluczbork – mieszkanie dla migrantów wojennych z Ukrainy w gminie Kluczbork - przy ul. Damrota 24/6 w Kluczborku.2.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie wyposażenia opracowanym dla potrzeb niniejszego zamówienia i stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej Specyfikacji.2.2.Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimalnej gwarancji na okres podany w ofercie. Minimalny okres gwarancji wymagany wynosi 24 miesięcy.Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji, krótszy niż 24 miesięcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.3.Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:39121000-6 Biurka i stoły;39140000-5 Meble domowe;39143000-6 Meble do sypialni, jadalni i salonu;39143110-0 Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane;39113000-7 Różne siedziska i krzesła; 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni;39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego;39711360-0 Piekarniki;39713430-6 Odkurzacze;39711130-9 Chłodziarki;32324600-6 Telewizory cyfrowe;32324400-4 Anteny telewizyjne;42716120-5 Pralki44115310-5 Rolety zwijane.4.Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców. 5. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39140000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną