Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia (szaf, gablot i stelaży ekspozycyjnych) do Izby Pamięci Ziemi Grajewskiej przy ul. Ełckiej 30 w Grajewie

Burmistrz Miasta Grajewo ogłasza przetarg

  • Adres: 19-200 Grajewo, ul. Strażacka 6
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2723235 , fax. 086 2723238
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Grajewo
    ul. Strażacka 6 6
    19-200 Grajewo, woj. podlaskie
    tel. 086 2723235, fax. 086 2723238
    REGON: 00052330100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.grajewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia (szaf, gablot i stelaży ekspozycyjnych) do Izby Pamięci Ziemi Grajewskiej przy ul. Ełckiej 30 w Grajewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż do Izby Pamięci Ziemi Grajewskiej przy ul. Ełckiej 30 w Grajewie szaf, gablot i stelaży ekspozycyjnych. Zamówienie obejmuje dostawę: 1) Gabloty ekspozycyjne stojące (szerokość 150 cm, wysokość 90 cm, głębokość 75 cm) z oświetleniem własnym (25 szt.) 2) Gabloty - szafy ekspozycyjne stojące (szerokość 90 cm, wysokość 250 cm, głębokość 75 cm) z oświetleniem własnym (4 szt.) 3) Gabloty ekspozycyjne ścienne, wiszące (szerokość 150 cm, wysokość 150 cm, głębokość 15 cm) z oświetleniem własnym (4 szt.) 4) Stelaże ekspozycyjne z profili aluminiowych o konstrukcji umożliwiającej zestawianie w układy przestrzenne, ale zarazem ustawianie pojedynczo. Wymiary zewnętrzne: szerokość min. 100 cm, wysokość min. 200 cm (25 szt.) Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391710001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy oraz podane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności wymaganych przepisami ustawy i prowadzą działalność o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie i potencjał techniczny, oraz: - zrealizowali z należytą starannością w ostatnich 3 latach co najmniej jedną dostawę mebli biurowych, ekspozycyjnych lub muzealnych o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł, potwierdzoną pozytywnymi referencjami jednostek na rzecz, których były realizowane; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) zapewnią termin realizacji zamówienia nie dłuższy niż do 15.10.2009 r. 5) zobowiążą się do udzielenia gwarancji na zrealizowane dostawy, na okres co najmniej 24 miesiące, licząc od daty końcowego odbioru, 6) zobowiążą się do podpisania umowy wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, 7) będą związani złożoną ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia składania ofert, 8) złożą komplet wymaganych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wg załącznika nr 1), 2. Aktualny (tzn. zawierający dane od ostatniej zmiany) odpis lub zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego, stwierdzającego status prawny lub formę prawną. Profil działania wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki cywilnej i zaświadczenia o zgłoszeniu działalności gospodarczej każdego uczestnika spółki. Odpisy lub zaświadczenia muszą być wystawiane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 3. Wykaz wykonywanych dostaw w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. W wykazie należy podać nazwę przedsięwzięcia, wartość, okres i miejsce realizacji oraz nazwę zamawiającego - zgodnie z załącznikiem 2. 4. Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 3, zostały wykonane z należytą starannością, 5. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - na formularzu ofertowym (zał. nr 1), 6. Zobowiązanie do udzielenia gwarancji na okres 24 m-cy na formularzu ofertowym. 7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na warunki płatności określone w umowie będącej załącznikiem do niniejszej specyfikacji - na formularzu ofertowym (zał. nr 1), 8. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz warunkami przetargu i nie wnosi żadnych uwag - na formularzu ofertowym (zał. nr 1), 9. Oświadczenie o związaniu złożoną ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia składania ofert - na formularzu ofertowym (zał. nr 1), 10. Oświadczenie wykonawcy, iż w przypadku wygrania przetargu zobowiązuję się on do zawarcia umowy na określonych w ofercie warunkach oraz we wzorze do umowy stanowiącej załącznik do dokumentacji przetargowej i zawarcia umowy we wskazanym przez Zamawiającego terminie - na formularzu ofertowym (zał. nr 1), 11. Oświadczenie wykonawcy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na formularzu ofertowym (zał. nr 1), 12. Oświadczenie wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na formularzu ofertowym (zał. nr 1), 13. Jeżeli Wykonawca zamierza realizować zamówienie korzystając z usług Podwykonawcy to obowiązany jest podać jego pełną nazwę wraz z siedzibą oraz określić zakres robót, który będzie wykonywał - na formularzu ofertowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.grajewo.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach