Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Starych Bielicach

Gmina Biesiekierz ogłasza przetarg

  • Adres: 76-039 Biesiekierz, Biesiekierz
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 31 80 310 , fax. 94 31 80 940
  • Data zamieszczenia: 2019-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biesiekierz
    Biesiekierz 103
    76-039 Biesiekierz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 31 80 310, fax. 94 31 80 940
    REGON: 33092053500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.biesiekierz.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Starych Bielicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż oraz pierwsze uruchomienie wyposażenia sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Starych Bielicach. 2. Projekt pn. Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Starych Bielicach jest dofinansowany w 70% przez Ministra Sportu i Turystyki ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej (FRKF) w ramach Programu Rozwoju Szkolnej Infrastruktury Sportowej. 3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ). Wyciąg z złącznika: "3. Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe (tj. wyprodukowany nie wcześniej niż w 2017 roku), aktualnie produkowane na rynku, bezpieczne, kompletne, gotowe do użytkowania, wolne od wad fizycznych lub prawnych, o parametrach nie gorszych niż określone w Części II Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia. Wyposażenie nie może być używane, pochodzące z ekspozycji lub wystawy. 4. Dostawa i montaż przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt i ryzyko wykonawcy. 5. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia to sala gimnastyczna przy Szkole Podstawowej w Starych Bielicach pod nr 61. 6. W przypadku wyposażenia wymagającego montażu, podłączenia lub instalacji Wykonawca zobowiązany jest dokonać montażu, podłączenia lub instalacji w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, a także pierwszego uruchomienia urządzeń. 7. Termin dostawy i montażu zostanie uzgodniony z Zamawiającym przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy z co najmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem. 8. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia sukcesywnie (nie jest obowiązkowa jednorazowa dostawa i montaż wszystkich elementów przedmiotu zamówienia) po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 9. Dostawy będą realizowane w godz. 8.00 - 14.00. 10. W przypadku, gdy w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazw własnych, patentów lub pochodzenia – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno – eksploatacyjno – użytkowych nie gorszych niż te podane pod pojęciem typu, a także zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich EOG przenoszących te normy. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Przez ofertę równoważną Zamawiający rozumie urządzenie lub produkt o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do urządzeń lub produktów wskazanych przez Zamawiającego. Składając ofertę równoważną Wykonawca będzie zobowiązany wskazać nazwę urządzenia, który oferuje oraz przedstawić w ofercie dokładny opis techniczny oferowanego zamiennika. Złożenie oferty niezgodnej z powyższym będzie skutkować jej odrzuceniem. 12. W celu potwierdzenia jakości oferowanych produktów Wykonawca ma obowiązek przedłożyć na wezwanie Zamawiającego: 1) opisy techniczne, 2) zdjęcia lub katalogi odpowiadające opisom technicznym, 3) certyfikaty, atesty lub deklaracje zgodności z normą PN – EN zapewniające bezpieczne użytkowanie. 13. Gwarancje, instrukcje użytkowania oraz inne dokumenty dotyczące dostarczonego wyposażenia winny być sporządzone w języku polskim. Wykonawca w dokumencie gwarancji obowiązany będzie określić długość gwarancji w miesiącach, pełny opis warunków gwarancji, czas naprawy (w dniach), lokalizację serwisu gwarancyjnego."
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37400000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Urząd Gminy w Biesiekierzu nr rachunku: 03 8562 0007 0022 0365 2000 0140 z dopiskiem: Dostawa i montaż wyposażenia sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Starych Bielicach– Wadium Informacja dla Wykonawcy Zagranicznego IBAN: GBW CPL PP 03 8562 0007 0022 0365 2000 0140 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, przy czym musi to nastąpić do terminu składania ofert. 6. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Biesiekierzu, Biesiekierz 103, 76 – 039 Biesiekierz, a kopię dołączyć do oferty. 7. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zgodnie ustawą Pzp, w świetle art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Ponieważ jest to nowa okoliczność skutkująca zatrzymaniem wadium przez Zamawiającego – gwarant, udzielający Wykonawcy gwarancji jest zobowiązany taką okoliczność w wystawianym przez siebie dokumencie przewidzieć.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach