Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia Pracowni Konserwacji Zbiorów Muzealnych na potrzeby Muzeum Pamięci Sybiru

MUZEUM PAMIĘCI SYBIRU ogłasza przetarg

  • Adres: 15-092 Białystok, Henryka Sienkiewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. +48 795 650 800
  • Data zamieszczenia: 2020-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MUZEUM PAMIĘCI SYBIRU
    Henryka Sienkiewicza 26
    15-092 Białystok, woj. podlaskie
    tel. +48 795 650 800
    REGON: 36621593200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://sybir.um.bialystok.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Miejska Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia Pracowni Konserwacji Zbiorów Muzealnych na potrzeby Muzeum Pamięci Sybiru
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia Pracowni Konserwacji Zbiorów Muzealnych w Muzeum Pamięci Sybiru. Na Pracownię Konserwacji składają się dwa pomieszczenia: 1) Pracownia „mokra”, w której będą wykonywane prace z użyciem wody lub innych rozpuszczalników, takie jak kąpiele, dublaż, nawilżanie, suszenie, prostowanie, dezynfekcja w parach PCMC, a także magazynowanie rozpuszczalników i innych substancji szkodliwych / drażniących. 2) Pracownia „sucha” – w której wykonywane będą następujące prace: dokumentacja konserwatorska, badania laboratoryjne, oczyszczenie muzealiów, klejenie, retuszowanie, odkwaszanie, konsolidacja; ponadto magazynowanie materiałów takich jak papiery, tektury, płótna. 2. Zakres zamówienia obejmuje: WYPOSAŻENIE PRACOWNI "MOKREJ" 1 Dygestorium szczelinowe z podblatową szafką wentylowaną szt.1 2 Wanno-stół niskociśnieniowy wraz z odkurzaczem kpl.1 3 Stół podświetlany szt.1 4 Maszyna do uzupełniania masą papierniczą szt.1 5 Suszarka półkowa szt.1 6 Krzesło warsztatowe niskie szt.2 7 Krzesło warsztatowe wysokie szt.1 8 Stanowisko do oczyszczania na mokro: projekt + trzy zlewy (dwa mniejsze, jeden większy) oraz blat pomiędzy zlewami; wyposażone w szafki z drzwiami przesuwnymi kpl.1 9 Blat roboczy przy dygestorium: projekt + stół roboczy z blatem z płyty o wysokiej odporności na zniszczenia mechaniczne i wilgoć szt.1 WYPOSAŻENIE PRACOWNI "SUCHEJ" 10 Stół roboczy jezdny z regulowaną wysokością blatu: projekt + stół szt. 4 11 Szafa na materiały : projekt + szafa szt.1 12 Stanowisko do wykonywania dokumentacji, badań konserwatorskich oraz przechowywania sprzętu badawczego: projekt+ wykonanie szt.1 13 Mapnik (szufladowiec) z zamkiem centralnym szt.1 14 Zestaw odciągowy do montażu na stanowisku pracy kpl.1 15 Obcinarka nożycowa szt.1 16 Szarfowarka do skóry kpl.1 17 Lampa do punktowania ze świetlówkami Daylight i UV szt.1 18 Lupa podświetlana szt.1 19 Kolorymetr szt.1 20 Szlifierko – wiertarka akumulatorowa z osprzętem, z zapasowym akumulatorem kpl.1 21 Szywnica introligatorska (krosno do szycia książek) szt.1 22 Prasa belkowa szt.1 23 Prasa do oporkowania z kołkami szt.1 24 Prasa introligatorska śrubowa szt.1 25 Płyty do prasowania szt.24 26 Obciążniki szt.6 27 Tablica narzędziowa + haczyki kpl.1 28 Rejestrator temperatury i wilgotności szt.2 29 Statyw na elektrodę i czujnik temperatury szt.1 30 Zestaw wymiennych końcówek do kautera szt.8 31 Taca z melaminy szt.2 32 Ręczniki z mikrofibry szt.50 33 Kuweta z białego polipropylenu szt.2 34 Opryskiwacz ciśnieniowy ręczny szt.1 35 Mikser kielichowy szt.1 3. W ramach dostawy wymaga się od Wykonawcy: 1) Dostarczenia wyposażenia do Muzeum Pamięci Sybiru z siedzibą w Białymstoku ul. Węglowa 1; 2) W ramach dostawy Wykonawca zapewni transport, załadunek, rozładunek, wniesienie, montaż, ustawienie w miejscu wskazanym przez Zmawiającego, podłączenie pod instalacje oraz uruchomienie każdego urządzenia, 3) Wykonanie i dostarczenie do akceptacji Zamawiającego projektów stanowisk wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ w formie wizualizacji lub rysunków wraz z opisem materiałów, które zostaną użyte, 4) Przekazania: a) instrukcji obsługi w języku polskim wraz z opisem sposobu eksploatacji oraz warunki utrzymania gwarancji dostarczonych urządzeń; b) kart gwarancyjnych potwierdzających udzielenie wymaganej SIWZ gwarancji, c) certyfikatów CE zgodnie z dyrektywą Niskoprądową na urządzenia w szczególności dla dygestorium d) Deklarację Zgodności Wspólnoty Europejskiej dla dygestorium w zakresie norm zharmonizowanych: PN-EN 61140, PN-EN 61010, PN-EN 61293, PN-EN e) Certyfikaty ISO 9001, 1400, OHSAS 18001dla dygestorium. 5)Urządzenia winny być: a) fabrycznie nowe, kompletne, gotowe do pracy oraz wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019 r. b) dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych, fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, c) dopuszczone do obrotu i użytkowania na terenie UE, czego potwierdzeniem winna być deklaracja zgodności producenta oraz/lub oznakowanie CE w zależności od urządzenia, d) identyfikowalne poprzez unikalny numer seryjny lub w inny sposób przewidziany przez producenta 6) przeszkolenie max. 4 pracowników Zamawiającego z obsługi następujących urządzeń: dygestorium szczelinowego, stanowiska do oczyszczania na mokro (wymiana filtrów wody), kolorymetru. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39180000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 5.000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy nr 90 1240 5211 1111 0010 8520 6262, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium – Dostawa wyposażenia Pracowni Konserwacji Zbiorów Muzealnych MPS. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach można złożyć w Muzeum Pamięci Sybiru, ul. Węglowa 1, pok. 1.17 (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty lub oryginał wadium załączyć do oferty (luzem), a kopię wadium wpiąć do oferty. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wstępne (na lub wg załącznika nr 3 do SIWZ) składa każdy z Wykonawców – do oferty, 2) dokument, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 1 SIWZ składa każdy z Wykonawców – na wezwanie Zamawiającego (oferta oceniona najwyżej), 3) dokumenty, o których mowa w rozdz. IX SIWZ - składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych odpowiednio w rozdz. V pkt 1 ppkt 3 SIWZ - na wezwanie Zamawiającego (oferta oceniona najwyżej); 2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest: 1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu Wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu – w załączniku nr 5 do SIWZ, 2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania – w załączniku nr 3 do SIWZ, 3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg zał. nr 6 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3. Wykonawca (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców), w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu (na lub wg załącznika nr 5 do SIWZ). 4. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach