Ośrodek Sportu i Rekreacji w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-558 Olsztyn, ul. Żołnierska 13 A
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 5335132 , fax. 89 5335132
- Data zamieszczenia: 2014-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Olsztynie
ul. Żołnierska 13 A 13 A
10-558 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 5335132, fax. 89 5335132
REGON: 28056355900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.olsztyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ (MEBLI) W CENTRUM SPORTOWO-REKREACYJNYM UKIEL W OLSZTYNIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń (mebli) w Centrum Rekreacyjno-Sportowym Ukiel w Olsztynie na Obszarze A - ul. Jeziorna 8 oraz na obszarze D - ul. Jodłowa 9A. 1.1. Część 1: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH do Centrum Rekreacyjno-Sportowego Obszar A i D, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ. 1.2. Część 2: DOSTAWA MEBLI GABINETOWYCH do Centrum Rekreacyjno-Sportowego Obszar A zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ. 1.3. Część 3: DOSTAWA TAPICEROWANYCH MEBLI WYPOCZYNKOWYCH do Centrum Rekreacyjno-Sportowego Obszar D, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ. 1.4. Część 4: DOSTAWA MEBLI WARSZTATOWYCH do Centrum Rekreacyjno-Sportowego Obszar A i D zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ. 1.5. Część 5: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA SZATNI do Centrum Rekreacyjno-Sportowego Obszar A i D zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ. 1.6. Część 6: DOSTAWA MEBLI SPECJALNYCH I POZOSTAŁEGO WYPOSAŻENIA do Centrum Rekreacyjno-Sportowego Obszar A zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ. 1.7. Część 7: DOSTAWA URZĄDZEŃ AGD do Centrum Rekreacyjno-Sportowego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego wyposażenia pomieszczeń (mebli) , wolnego od wad, nie noszącego śladów użytkowania. 3. Oferowane wyposażenie i użyte materiały muszą być dopuszczone do obrotu oraz odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami polskimi i równoważnymi. 4. Wycena powinna zawierać wykonanie, dowóz, montaż i inne koszt koszty wynikające z realizacji zamówienia zgodnie z opisem SIWZ. 5. Okres gwarancji i odpowiedzialność z tytułu rękojmi - co najmniej 24 miesiące od daty dostawy. 6. Wykonawca zapewni w okresie pogwarancyjnym dostępność części zamiennych oraz pełny serwis przedmiotu umowy, przez okres 3 lat licząc od daty zakończenia okresu gwarancji na warunkach określonych w odrębnej umowie. 7. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia zgłoszonych usterek w terminie 72 godzin dla urządzeń, a dla pozostałego wyposażenia - 14 dni od zgłoszenia w okresie obowiązywania gwarancji a także podstawienia sprzętu zastępczego - w przypadku gdy sprzętu nie można naprawić na miejscu. 8. Wykonawca winien przed złożeniem oferty szczegółowo zapoznać się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiotem zamówienia i technologiami poszczególnych budynków, załącznikami do SIWZ oraz na własny koszt i ryzyko uzyskać niezbędne informacje konieczne do złożenia oferty. 9. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wizualizacji mebli z podanymi wymiarami oraz dostępną paletę kolorów dla poszczególnych mebli. Zamawiający w terminie 5 dni ustali z Wykonawcą ostateczne kolory płyt melaminowanych, kolory obić tapicerskich oraz kolory stelaży. Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy mebli zgodnie z ustaloną kolorystyką 10. Warunki płatności - przelewem w terminie do 21 od daty otrzymania faktury na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Za datę zapłaty uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir.olsztyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa polegająca na wykonaniu i montażu mebli typowych
Dodano: 2016-02-01 - Wyposażenie Środowiskowego Domu Samopomocy w miejscowości Żelazna Góra, gmina Braniewo
Dodano: 2015-11-10 - DOSTAWA SAMOOBSŁUGOWEGO CIĄGU WYDAWCZEGO NA STOŁÓWKĘ WOJSKOWĄ W M. SUWAŁKI NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO
Dodano: 2015-10-19 - DOSTAWA SAMOOBSŁUGOWEGO CIĄGU WYDAWCZEGO STOŁÓWKI NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4352 W GIŻYCKU (24 WOG)
Dodano: 2015-10-06 - Dostawa mebli biurowych z płyty, szaf i krzeseł na potrzeby Komendy Miejskiej Policji w Olsztynie oraz Komendy Powiatowej Policji w Gołdapi
Dodano: 2015-10-05 - Dostawa polegająca na wykonaniu i montażu mebli typowych
Dodano: 2015-09-01 - Zakup i montaż wyposażenia wnętrz budynku Urzędu Gminy Ełk na ul. Kościuszki 28
Dodano: 2015-08-12 - Dostawa mebli biurowych z płyty, szaf i krzeseł na pierwsze wyposażenie nowego obiektu Komendy Powiatowej Policji w Gołdapi
Dodano: 2015-08-10 - Zakup wyposażenia budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. M. Kromera w ramach projektu pn.:Modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej im. M. Kromera w Lidzbarku Warmińskim
Dodano: 2015-07-13 - Dostawa i montaż mebli biurowych i laboratoryjnych oraz innych elementów wyposażenia wnętrz do nowych lub zmodernizowanych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Olsztynie Delegatury w Giżycku. Numer sprawy: WIOŚ - T.272.1.6.2015
Dodano: 2015-05-27