Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw wraz z remontem istniejącego ogrodzenia na Osiedlu II w Suwałkach.

Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Wigierska 32
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 563 50 00 , fax. 87 563 50 79
  • Data zamieszczenia: 2013-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach
    ul. Wigierska 32 32
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 563 50 00, fax. 87 563 50 79
    REGON: 79000227000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw wraz z remontem istniejącego ogrodzenia na Osiedlu II w Suwałkach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw wraz z remontem istniejącego ogrodzenia na Osiedlu II w Suwałkach. Prace obejmują dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowo - zręcznościowych celem wyposażenia istniejącego placu zabaw wraz z remontem ogrodzenia jak niżej : 1)Dostawa i montaż urządzeń o wyglądzie według katalogu INTER FLORA lub równoważne : - piaskownica szt.1 - huśtawka ważka podwójna szt.1 - sprężynowce szt.2 -huśtawka metalowa pojedyncza szt.1 - huśtawka metalowa podwójna szt.1 - karuzela obrotowa szt.1 - ścianka wspinaczkowa szt.1 - zestaw drążków kpl.1 - zestaw fitness szt.2 - tablica informacyjna szt.1 2) Wymurowanie trzech murków ozdobnych łukowych z montażem miejsc siedzących o dł. 15.00 mb każdy 3) Remont istniejącego ogrodzenia z siatki w przęsłach stalowych na cokole betonowym. Wszystkie elementy wyposażenia placu zabaw będące przedmiotem zamówienia powinny spełniać postanowienia norm PN-EN 1176 oraz 957. 2.Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje SIWZ, przedmiar robót i część graficzna. 3.Zamówienie należy zrealizować zgodnie ze SIWZ, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego oraz Ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów z dnia 12 grudnia 2003 roku ( Dz. U z 2003 r. nr 229 poz.2275 z późn. zmianami), PN - EN, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych 4.Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik Nr 8 do SIWZ 5.Zamawiający określa okres gwarancji : - 60 m-cy na dostarczony sprzęt zabawowo zręcznościowy ( dotyczy bezpłatnego usuwania defektów powstałych w procesie produkcji elementów stałych ( drewno, sklejka, stal), sprężyn stalowych łączników i plastikowych zabezpieczeń oraz wszystkich ruchomych części, - 12 m-cy na montaż sprzętu zabawowo zręcznościowego, - 36 m-cy na pozostałe roboty budowlane, licząc od dnia odbioru końcowego prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1 000,00 zł słownie złotych : jeden tysiąc. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 07 sierpnia 2013 r. do godz. 09oo w jednej z n/w form : 1.1. pieniądzu, 1.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 1.3. gwarancjach bankowych, 1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007 roku Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank PEKAO S.A. Nr rachunku 07 1240 5211 1111 0000 4926 1336 przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężnej należy złożyć w Sekretariacie ZBM przy ul. Wigierskiej 32 pok. 10 w terminie jw. 2. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, którym zwrócono wadium na podstawie Art. 46 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą, oraz zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana 8.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 8.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach