Przetargi.pl
„Dostawa i montaż wyposażenia oczyszczalni ścieków w Opolu Lubelskim oraz dostawa wozu asenizacyjnego ” - CZĘŚĆ I – Dobór, dostawa i montaż wyposażenia dla oczyszczalni ścieków w Opolu Lubelskim; - CZĘŚĆ II – Dostawa wozu asenizacyjnego; - CZĘŚĆ III - Dostawa kontenera wraz z dostawa montażem i uruchomieniem urządzenia pomocniczego do kontenera-prasopłuczki

Gmina Opole Lubelskie ogłasza przetarg

  • Adres: 24300 Opole Lubelskie, ul. Lubelska
  • Województwo: brak
  • Telefon/fax: tel. 81 827 72 01 , fax. 81 827 72 00
  • Data zamieszczenia: 2018-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opole Lubelskie
    ul. Lubelska 4
    24300 Opole Lubelskie, woj. brak
    tel. 81 827 72 01, fax. 81 827 72 00
    REGON: 43102002600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umopolelubelskie.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa i montaż wyposażenia oczyszczalni ścieków w Opolu Lubelskim oraz dostawa wozu asenizacyjnego ” - CZĘŚĆ I – Dobór, dostawa i montaż wyposażenia dla oczyszczalni ścieków w Opolu Lubelskim; - CZĘŚĆ II – Dostawa wozu asenizacyjnego; - CZĘŚĆ III - Dostawa kontenera wraz z dostawa montażem i uruchomieniem urządzenia pomocniczego do kontenera-prasopłuczki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia oczyszczalni ścieków w Opolu Lubelskim oraz dostawę wozu asenizacyjnego. 2. Przedmiot zamówienia jest dzielony na części. Zamawiający dzieli niniejsze zamówienie na następujące części: CZĘŚĆ I – Dobór, dostawa i montaż wyposażenia dla oczyszczalni ścieków w Opolu Lubelskim; tj.: a) W ramach części I należy dostarczyć poniższe pompy zatapialne:  Pompa zatapialna przeznaczona do przepompowni ścieków surowych – 1 szt,  Pompa zatapialna przeznaczona do zbiornika uśredniająco-buforowego – 1 szt,  Pompa zatapialna osadu recyrkulowanego przeznaczona do komory nitryfikacji – 1 szt,  Pompa zatapialna przeznaczona do pompowni osadów – 1 szt,  Pompa zatapialna w wykonaniu przenośnym przeznaczona do montażu w zbiorniku osadu nadmiernego adoptowanego z laguny osadowej – 1 szt.  Mieszadło zatapialne przeznaczone do komory defosfatacji reaktora biologicznego – 1 szt.  Mieszadło zatapialne przeznaczone do komory denitryfikacjii reaktora biologicznego – 1 szt.  Lampę hybrydową – 1 szt. b) wszystkie urządzenia oraz ich elementy składowe muszą być fabrycznie nowe, c) Wykonawca dostarczy urządzenia na własny koszt do oczyszczalni ścieków w Opolu Lubelskim, al. 600-lecia 34 (w dni robocze pon. - pt. w godz. 7.00 – 15.00), d) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o planowanej dostawie, montaż urządzenia na minimum 3 dni robocze przed planowaną dostawą. e) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu DTR oferowanych urządzeń, dokumentacje montażu, konserwacji, serwisowania i napraw, deklaracje zgodności, gwarancję oraz inne wymagane dokumenty techniczne oferowanych urządzeń w języku polskim najpóźniej do dnia odbioru urządzeń. f) Przed złożeniem oferty Wykonawca może dokonać wizji lokalnej miejsca pracy urządzeń w oczyszczalni ścieków w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz przedstawiciela OPK Sp. z o.o. w celu dokładnego i trafnego doboru urządzeń. Termin dokonania wizji lokalnej należy uzgodnić z p. Agnieszką Opoką, tel. (081) 827 22 21 lub 695 562 000, w godzinach: 7.00 ÷ 15.00. g) Wszystkie pompy muszą pochodzić od jednego producenta . h) Wszystkie mieszadła muszą pochodzić od jednego producenta . i) W okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia nieodpłatnego serwisu dostarczonych urządzeń oraz poniesienia ewentualnych kosztów tego serwisu, a także przeglądy konieczne do wykonania zgodnie z wymaganiami producenta. Przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest do usunięcia usterki w terminie maksimum 3 dni roboczych od dnia otrzymania zawiadomienia (pisemnie, faksem lub e-mailem) o wadzie od Użytkownika przedmiotu dostaw lub Zamawiającego. j) Wykonawca jest obowiązany do dokonania uprzedniego demontażu istniejących pomp podlegających wymianie na nowe oraz do ich przekazania Użytkownikowi protokołem – zdawczo – odbiorczym, a następnie do dokonania montażu nowego urządzenia w miejsce zdemontowanej pompy. Do obowiązków Wykonawcy należy dokonanie na własny koszt wszelkich niezbędnych przeróbek w celu zamontowania pomp w istniejącym układzie pracy. k) Wykonawca jest obowiązany do dokonania uprzedniego demontażu istniejących mieszadeł podlegających wymianie na nowe oraz do ich przekazania Użytkownikowi protokołem – zdawczo – odbiorczym, a następnie do dokonania montażu nowego urządzenia w miejsce zdemontowanego. Do obowiązków Wykonawcy należy dokonanie na własny koszt wszelkich niezbędnych przeróbek w celu zamontowania mieszadeł w istniejącym układzie pracy. l) Lampa hybrydowa oraz jej elementy składowe musza być fabrycznie nowe. m) Po zakończeniu montażu lampy hybrydowej Wykonawca w obecności Zamawiającego oraz przedstawiciela OPK Sp. z o.o. dokona uruchomienia sterownika lampy oraz sprawdzenia działania układu sterującego. n) Przedmiot zamówienia obejmuje także przeszkolenie wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego przedmiotu umowy. CZĘŚĆ II –Dostawa wozu asenizacyjnego a) Wóz asenizacyjny – specjalistyczny przeznaczony do:  Opróżniania zbiorników bezodpływowych (szamb) z nieczystości płynnych komunalnych i transportu ścieków do punktu przyjęcia ścieków (funkcja samochodu asenizacyjnego);  Odsysania zanieczyszczeń płynnych i osadów ze studzienek kanalizacyjnych, wpustów ulicznych, odstojników oraz ich wywóz (funkcja samochodu specjalistycznego ssącego typu SW);  Ciśnieniowego mycie i udrażnianie kanałów kanalizacyjnych o średnicy do 400mm (funkcja samochodu specjalistycznego ciśnieniowego typu S.C.);  Mycia studzienek itp. za pomocą pistoletu wodnego;  Jednoczesna możliwość wykonywania czyszczenia kanalizacji pod ciśnieniem oraz zasysania osadów. b) Pojazd wraz z zabudową musi być fabrycznie nowy, lecz nie starszy niż rok prod.: 2018; c) Przedmiot zamówienia obejmuje także przeszkolenie wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia w OPK Sp. z o.o. w Opolu Lubelskim – min. 8 godzin – termin szkolenia do uzgodnienia z Zamawiającym; d) Przeszkolenie wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie konserwacji, przeglądów oraz diagnozowania i usuwania usterek zabudowy (mechanicznych, elektrycznych, obwodów sterowania i pomiarów) przeprowadzone w OPK Sp. z o.o. w Opolu Lubelskim – termin szkolenia do uzgodnienia z Zamawiającym. CZĘŚĆ III – Dostawa kontenera wraz z dostawa montażem i uruchomieniem urządzenia pomocniczego do kontenera-prasopłuczki a) Przedmiot zamówienia obejmuje nw. zakres prac:  Dostawę, montaż prasopłuczki oraz podłączenie jej do mediów i energii elektrycznej,  Uruchomienie, rozruch i przeprowadzenie testu odbiorowego urządzenia – prasopłuczki w normalnych warunkach pracy oczyszczalni w trakcie 72 h pracy instalacji,  Szkolenie pracowników OPK,  Dostawę kontenera. b) Prasopłuczka oraz części składowe kontenera muszą być fabrycznie nowe. c) Wykonawca dostarczy prasopluczkę i kontener na koszt własny do oczyszczalni ścieków w Opolu Lubelskim, al. 600-lecia 34 (w dni robocze pon. - pt. w godz. 7.00 – 15.00). d) Dostarczony kontener przez Wykonawcę zostanie zamontowany siłami własnymi przez użytkownika tj. przez OPK Sp. z o.o. Zamawiający wymaga obecności przedstawiciela Wykonawcy przy montażu kontenera. O terminie montażu Wykonawca zostanie poinformowany w ciągu 3 dni przed wykonaniem tej czynności przez OPK Sp. z o.o. Na w/w okoliczność zostanie spisany protokół odbioru, który stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury. W przypadku nieobecności Wykonawcy (upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy) podczas montażu Zamawiający nie może utracić gwarancji z tytułu nieprawidłowego montażu kontenera na stanowisku. e) Zamawiający zastrzega, że wykonywane przez Wykonawcę prace objęte przedmiotem zamówienia, nie mogą utrudniać codziennej eksploatacji zainstalowanej kraty samooczyszczającej. Dopuszcza się możliwość chwilowego wyłączenia pracy kraty w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. f) Zamawiający zapewni do realizacji przedmiotowego zamówienia:  urządzenie dźwigowe do rozładunku i posadowienia urządzeń w miejscu montażu,  doprowadzenie wody do przyłącza wody płuczącej w urządzeniu - prasopłuczki,  doprowadzenie przewodu zasilającego do szafy sterowniczej prasopłuczki i do kontenera. 3. Jeżeli w SIWZ, przy opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z SIWZ wraz z załącznikami. 4. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje opis przedmiotu zamówienia dla części I-III – załącznik nr 7 do SIWZ . Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ 6. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: a) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; b) w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane, nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca będzie zawiadamiał zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy prawo zamówień publicznych. c) Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy. 7. Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; - Do oferty prosimy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (np. dokumenty rejestrowe itp).; -Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach