Gmina Biecz ogłasza przetarg
- Adres: 38340 Biecz, Rynek
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 134 471 113 , fax. 134 471 113
- Data zamieszczenia: 2018-11-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Biecz
Rynek 1
38340 Biecz, woj. małopolskie
tel. 134 471 113, fax. 134 471 113
REGON: 37044061400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.biecz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby „Klubu Senior +” w miejscowości Grudna Kępska - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia do Klubu Senior + w Grudnej Kępskiej, w tym także instalację sprzętu (gdy urządzenie wymaga instalacji) oraz przeszkolenie personelu w obsłudze, w podziale na pięć części. 2. Zadanie realizowane w ramach Programu Wieloletniego „Senior +” na lata 2015-2020,edycja w 2018 roku, dofinansowanego ze środków budżetu państwa. 3. Przedmiot zamówienia składa się z pięciu części: Część 1 - Meble Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. Część 2 – Sprzęt elektroniczny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. Część 3 – Sprzęt rekreacyjny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ. Część 4 - Podeset sceniczny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ. Część 5 – Sprzęt kuchenny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia Zamawiający określił jako minimalne wymagania. Zamawiający dopuszcza dostawę urządzeń o lepszych parametrach. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Dostawy muszą być realizowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach, posiadających fabryczne oznakowania producenta. 5. Wszystkie karty gwarancyjne, instrukcje obsługi i eksploatacji muszą zostać dostarczone wraz z przedmiotem zamówienia. 6. Podane wymiary są wymiarami pożądanymi przez Zamawiającego. Dla mebli, dopuszcza się odchylenia od podanych wymiarów, nie większe niż +/- 5% (dla wymiarów całościowych, elementów wolnostojących nie będących ciągłą zabudową ścian czy wnęk). Odchylenia nie mogą pogarszać parametrów estetycznych. 7. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia kolory mają posłużyć Wykonawcy w ustaleniu ceny oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru odcieni w obrębie wybranego koloru w danej grupie cenowej próbnika dostępnego u Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do ostatecznego skonkretyzowania odcienia wybranego koloru przed przystąpieniem do realizacji zamówienia. 8. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. 9. Wykonawca zobowiązany będzie powiadomić Zamawiającego o gotowości do dostarczenia i montażu elementów wyposażenia w formie telefonicznej lub email - z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem przed planowaną datą dostawy i montażu. 10. Wszystkie elementy wyposażenia muszą być wniesione do pomieszczeń w dniu dostawy oraz zamontowane maksymalnie w ciągu jednego dnia roboczego od dnia dostawy. Meble i inne elementy wyposażenia muszą być wypoziomowane, ustawione we wskazanych miejscach i zamontowane w sposób umożliwiający ich bezpieczną eksploatację. Podczas montażu mebli i innych elementów wyposażenia Wykonawca ma obowiązek znać i stosować przepisy dotyczące ochrony środowiska i BHP. Do Wykonawcy należy uprzątnięcie opakowań i innych materiałów (palet, kartonów, folii itp.) z pomieszczeń, do których dostarczono elementy wyposażenia. 11. Przed przygotowaniem oferty zaleca się dokonanie oględzin miejsca dostawy przedmiotu zamówienia. 12. Uwaga ! Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że materiały, produkty, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji postępowania, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OFERTA, na formularzu ofertowym wraz z formularzem cenowo - asortymentowym dla każdej części, wypełniona i podpisana przez Wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 6 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, (W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru –pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wyposażenia dla poszczególnych pomieszczeń w budynku Instytutu Dziedzictwa Niematerialnego Ludów Karpackich. Pakiet IV. Wyposażenie zewnętrzne, wyposażenie pracowni, wyposażenie pozostałe.
Dodano: 2023-12-29 - Zakup wyposażenia dla poszczególnych pomieszczeń w budynku Instytutu Dziedzictwa Niematerialnego Ludów Karpackich. Pakiet IV. Wyposażenie zewnętrzne, wyposażenie pracowni, wyposażenie pozostałe.
Dodano: 2023-10-25 - Zakup i dostawa wyposażenia Klubu Płaszów – nowej filii Centrum Kultury Podgórza w Krakowie
Dodano: 2023-10-03 - Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń w Małopolskim Zespole Jednostek Edukacyjnych w Nowym Sączu” – dostawa i montaż mebli w ramach pierwszego wyposażenia pracowni stomatologicznej
Dodano: 2023-09-15 - Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa Remizy OSP w Borzęcinie Dolnym – Etap III: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego.
Dodano: 2023-08-23 - DOSTAWA MEBLI WRAZ Z MONTAŻEM
Dodano: 2023-08-08 - Dostawa wyposażenia meblowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Dodano: 2023-07-03 - Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla obiektów sportowych Tarnowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tarnowie
Dodano: 2023-06-26 - Dostawa mebli wraz z montażem (DFP.271.26.2023.KK)
Dodano: 2023-06-12 - Zakup modułów recepcyjnych na potrzeby organizacji III Igrzysk Europejskich Kraków-Małopolska 2023
Dodano: 2023-06-09