Przetargi.pl
„Dostawa i montaż wyposażenia Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Zagórzu”

Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Zagórzu ogłasza przetarg

  • Adres: 38-540 Zagórz, Piłsudskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 462 30 59, , fax. 013 462 30 59
  • Data zamieszczenia: 2020-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Zagórzu
    Piłsudskiego 37
    38-540 Zagórz, woj. podkarpackie
    tel. 013 462 30 59, , fax. 013 462 30 59
    REGON: 37116686500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgokis.zagorz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa i montaż wyposażenia Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Zagórzu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Zagórzu. 3.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: 3.2.1. Część 1: „Dostawa i montaż nagłośnienia i oświetlenia scenicznego”, w tym: 3.2.1.1. Dostawa Cyfrowej konsoli fonicznej ze skrzynią transportową – 1 szt. 3.2.1.2. Dostawa Stage Box 24 in/24 out– 2 szt. 3.2.1.3. Dostawa Kabla CAT 5E na bębnie 50 m –4 szt. 3.2.1.4. Dostawa reflektorów teatralnych Fresnel 100 W – 12 szt. 3.2.1.5. Konfiguracja urządzeń i szkolenie pracowników Zamówienie w zakresie części 1 dofinansowane jest ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego – Program Infrastruktura domów kultury, zadanie pn. „Remont pomieszczeń Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Zagórzu wraz z zakupem wyposażenia sali widowiskowej” 3.2.2. Część 2: „Dostawa i Montaż kurtyn scenicznych wraz z kulisami bocznymi i drzwiowymi”, w tym: 3.2.2.1. Dostawa i montaż Kurtyny frontowej z lambrekinem – 1 szt. 3.2.2.2. Dostawa i montaż Horyzontu tylnego – 1 szt. 3.2.2.3. Dostawa i montaż Kulis bocznych – 8 szt. 3.2.2.4. Dostawa i montaż Zasłon na drzwi z karniszami – 2 szt. Zamówienie w zakresie części 2 dofinansowane jest ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego – Program Infrastruktura domów kultury, zadanie pn. „Remont pomieszczeń Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Zagórzu wraz z zakupem wyposażenia sali widowiskowej”. 3.2.3. Część 3: „Dostawa i montaż foteli kinowych”, w tym: 3.2.3.1. Dostawa i montaż foteli kinowych – 120 szt. Zamówienie w zakresie części 3 dofinansowane jest w ramach poddziałania 19.2 Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 pn. „Modernizacja i dostosowanie wyposażenia sali widowiskowej przy Miejsko – Gminnym Ośrodku Kultury i Sportu w Zagórzu”. 3.2.4. Część 4: „Dostawa i montaż Bramek i słupków”, w tym: 3.2.4.1. Dostawa i montaż Bramki z kratownic 7,7x4,6 m – 1 kpl. 3.2.4.2. Dostawa i montaż Bramki z kratownic 8,4x6,0 m – 1 kpl. 3.2.4.3. Dostawa i montaż słupków o wysokości 1,5 m, 2 szt. – 1 kpl. 3.2.4.4. Dostawa i montaż słupków o wysokości 1,5 m z podstawą stalową na dole i blachą aluminiową na górze 4 szt – 1 kpl. Zamówienie w zakresie części 4 dofinansowane jest w ramach poddziałania 19.2 Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 pn. „Modernizacja i dostosowanie wyposażenia sali widowiskowej przy Miejsko – Gminnym Ośrodku Kultury i Sportu w Zagórzu”. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia stanowią integralnie załącznik nr 7 do SIWZ. 3.3. Rozwiązania równoważne. W przypadku użycia w SIWZ lub w załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w SIWZ zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w SIWZ oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy Pzp oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że dostawy, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w SIWZ wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. 3.4. Gwarancja. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na zrealizowane dostawy i zamontowane materiały na okres minimum 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres gwarancji na wszystkie przedmioty zamówienia stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert ( Wykonawca może sam zaproponować wydłużony termin gwarancji, za co uzyska odpowiednia ilość punktów). Kryteria oceny ofert zostały opisane w Rozdziale 13 SIWZ. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien te koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych. 3.5. Podwykonawcy. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 3.5.1. zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców. 3.5.2. w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację zamówienia. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy Zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w art. 143 b ustawy Pzp. 3.5.3. Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy. 3.5.4. Szczegółowe uregulowania związane z podwykonawcami zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31527000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik Nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną