Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Bieczu

Gmina Biecz ogłasza przetarg

  • Adres: 38340 Biecz, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 134 471 113 , fax. 134 471 113
  • Data zamieszczenia: 2018-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biecz
    Rynek 1
    38340 Biecz, woj. małopolskie
    tel. 134 471 113, fax. 134 471 113
    REGON: 37044061400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biecz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Bieczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, transport, złożenie, montaż oraz uruchomienie wyposażenia dla budynku Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej zlokalizowanej przy ul. Rynek 20 w Bieczu, w podziale na sześć części. 2. Zadanie realizowane w ramach projektu „Rozbudowa, przebudowa i remont Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Bieczu” dofinansowanego w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa Priorytet 2 Infrastruktura Bibliotek 2016-2020 ze środków Finansowych Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa dla zadania pn. „Modernizacja Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Bieczu i wyposażenie wraz z adaptacją zabytkowych podziemi, adaptacją i nadbudową nieużywanego dotychczas budynku oraz rozbudową istniejącego budynku w celu dostosowania do kryteriów certyfikatu Biblioteka + dostosowania do użytku dla osób niepełnosprawnych i przekształcenia w nowoczesne centrum dostępu do wiedzy, kultury oraz ośrodka życia społecznego”. 3. Przedmiot zamówienia składa się z dostawy, transportu, złożenia, montażu oraz uruchomienia wyposażenia dla budynku Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej zlokalizowanej przy ul. Rynek 20 w Bieczu w podziale na sześć części: Część 1 - Krzesła i fotele Szczegółowy zakres zamówienia określa: - Projekt wnętrz – zestawienie wyposażenia (w zakresie niniejszego przedmiotu), stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, - Zestawienie wyposażenia, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, - Karty produktów, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, Część 2 - Meble tapicerowane Szczegółowy zakres zamówienia określa: - Projekt wnętrz – zestawienie wyposażenia (w zakresie niniejszego przedmiotu), stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, - Zestawienie wyposażenia, stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ, - Karty produktów, stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ, Część 3 - Regały przesuwne Szczegółowy zakres zamówienia określa: - Projekt wnętrz – zestawienie wyposażenia (w zakresie niniejszego przedmiotu), stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, - Zestawienie wyposażenia, stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ, - Karty produktów, stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ, Część 4 - Meble pozostałe Szczegółowy zakres zamówienia określa: - Projekt wnętrz – zestawienie wyposażenia (w zakresie niniejszego przedmiotu), stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, - Zestawienie wyposażenia, stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ, - Karty produktów, stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ, Część 5 - AGD i drobne wyposażenie Szczegółowy zakres zamówienia określa: - Projekt wnętrz – zestawienie wyposażenia (w zakresie niniejszego przedmiotu), stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, - Zestawienie wyposażenia, stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ, - Karty produktów, stanowiące załącznik nr 11 do SIWZ, Część 6 - Sprzęt komputerowy i rtv. Szczegółowy zakres zamówienia określa: - Projekt wnętrz – zestawienie wyposażenia (w zakresie niniejszego przedmiotu), stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, - Zestawienie wyposażenia, stanowiące załącznik nr 12 do SIWZ, - Karty produktów, stanowiące załącznik nr 13 do SIWZ. 4. Meble i inne elementy wyposażenia będące przedmiotem dostawy powinny odpowiadać normom i specyfikacjom technicznym oraz spełniać wymogi jakościowe. Muszą posiadać wymagane certyfikaty, badania i atesty dopuszczające je do stosowania w budynkach użyteczności publicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W szczególności zwraca się uwagę na przepisy dotyczące trudnopalności i nie wydzielania toksycznych produktów spalania, przepisy dotyczące zgodności z wymogami higieniczno-sanitarnymi dla elementów wyposażenia, toalet, bibliotek itp., wymagania dotyczące bezpieczeństwa użytkowania i wymagań wytrzymałościowych, meble biurowe i gabinetowe powinny odpowiadać przepisom BHP, określonym Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 10 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U 1998 nr 148 poz. 973). 5. Wszystkie atesty i certyfikaty, licencje, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi i eksploatacji muszą zostać dostarczone wraz z przedmiotem zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot umowy fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącej produkcji, wolny od wad, wysokiej jakości, o wysokich walorach użytkowych, oryginalnie zapakowany i odpowiadający normom jakościowym. 7. Podane wymiary są wymiarami pożądanymi przez Zamawiającego. Dla mebli, dopuszcza się odchylenia od podanych wymiarów, nie większe niż +/- 5% (dla wymiarów całościowych, elementów wolnostojących nie będących ciągłą zabudową ścian czy wnęk).Odchylenia nie mogą pogarszać parametrów estetycznych i stopnia powiązania elementów wyposażenia z architekturą obiektu. 8. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia kolory mają posłużyć Wykonawcy w ustaleniu ceny oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru odcieni w obrębie wybranego koloru w danej grupie cenowej próbnika dostępnego u Wykonawcy. 9. Wykonawca zobowiązany jest do ostatecznego skonkretyzowania odcienia wybranego koloru przed przystąpieniem do realizacji zamówienia. 10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie przed przystąpieniem do realizacji zmówienia dokonać szczegółowego obmiaru z natury w miejscach, w których mają być zamontowane elementy wyposażenia, ustalić i uzgodnić z Zamawiającym ewentualne zmiany w zakresie dostarczanych przedmiotów. 11. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. 12. Wykonawca zobowiązany będzie powiadomić Zamawiającego o gotowości do dostarczenia i montażu elementów wyposażenia w formie telefonicznej lub email - z co najmniej pięciodniowym wyprzedzeniem przed planowaną datą dostawy i montażu. 13. Wszystkie elementy wyposażenia muszą być wniesione do pomieszczeń w dniu dostawy oraz zamontowane maksymalnie w ciągu trzech dni roboczych od dnia dostawy. Meble i inne elementy wyposażenia muszą być wypoziomowane, połączone ze sobą, ustawione we wskazanych miejscach i zamontowane w sposób umożliwiający ich bezpieczną eksploatację. 14. Podczas montażu mebli i innych elementów wyposażenia Wykonawca ma obowiązek znać i stosować przepisy dotyczące ochrony środowiska i BHP. 15. Do Wykonawcy należy uprzątnięcie opakowań i innych materiałów (palet, kartonów, folii itp.) z pomieszczeń, do których dostarczono elementy wyposażenia. 16. Przed przygotowaniem oferty zaleca się dokonanie oględzin miejsca dostawy przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39155100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OFERTA na formularzu ofertowym, wypełniona i podpisana przez Wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 14 do SIWZ. 2. Zobowiązanie innego podmiotu, do oddania wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 16 do SIWZ. (dotyczy wyłącznie sytuacji, w której wykonawca przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegał będzie na zasobach innego podmiotu). 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie . (W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru –pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy). 4. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 17 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach