Burmistrz Miasta Zambrów ogłasza przetarg
- Adres: 18300 Zambrów, ul. Fabryczna
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0862712210 w. 16 , fax. 862 712 117
- Data zamieszczenia: 2018-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Zambrów
ul. Fabryczna 3
18300 Zambrów, woj. podlaskie
tel. 0862712210 w. 16, fax. 862 712 117 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zambrow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia Miejskiego Przedszkola nr 5 i Żłobka Miejskiego w Zambrowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż wyposażenia Miejskiego Przedszkola nr 5 i Żłobka Miejskiego w Zambrowie. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia przedszkola i żłobka w zakresie: - wyposażenia sprzętu kuchennego i pomieszczeń socjalnych - wyposażenia mebli do sal dziennych i sypialnych Zakres zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także montaż. Przez montaż należy rozumieć: instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli oraz wyposażenia kuchennego w pomieszczeniach w których będą użytkowane. Montaż będzie polegał w szczególności na: ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia, podłączenia do instalacji sieci elektrycznej, gazowej oraz wod-kan. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny mebli i wyposażenia kuchennego oraz do przeszkolenia przedstawicieli Zamawiającego w zakresie użytkowania dostarczonych sprzętów. Szczegółowy opis stanowiący minimalne wymagania i ilości przedmiotu zamówienia zawarty jest w Zestawieniach wyposażenia przedszkola i żłobka stanowiący załączniki nr 6 i 7 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39161000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8 000,00 zł słownie: osiem tysięcy złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 86 8775 0009 0010 0101 0201 0002 z dopiskiem: Dostawa i montaż wyposażenia Miejskiego Przedszkola nr 5 i Żłobka Miejskiego w Zambrowie. (za datę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym: 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. 2016. 359 z późn. zm.) 3. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie; 1) potwierdzenie wpłaty lub przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego, w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy lub wykonawcę. 2) potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP w postaci oryginału dokumentu dołączonego do oferty. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia (tj. jako konsorcjum), z treści dokumentu wadium, wnoszonego w formie innej niż pieniężna, powinno wynikać, że zleceniodawca działa w konsorcjum. 5. Wadium musi obejmować cały okres związania oferta, wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwróci, zażąda ponownego wniesienia, zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza) 3) pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika – gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego – w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp. 4) dowód wniesienia wadium. 5) Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli i wyposażenia wraz z montażem do Przedszkola Miejskiego nr 1 Świat Malucha w Wysokiem Mazowieckiem
Dodano: 2020-11-06 - Dostawa mebli i wyposażenia wraz z montażem do Przedszkola Miejskiego nr 1 Świat Malucha w Wysokiem Mazowieckiem
Dodano: 2020-10-22 - Dostawa mebli i wyposażenia wraz z montażem do Przedszkola Miejskiego nr 1 Świat Malucha w Wysokiem Mazowieckiem
Dodano: 2020-09-25 - Dostawa wyposażenia meblowego, zabawek i wyposażenia kuchni na potrzeby Żłobka Gminy Siemiatycze
Dodano: 2019-12-06 - Dostawa i montaż wyposażenia i mebli do przedszkola w Zespole Szkół w Księżynie.
Dodano: 2019-03-08 - Rozbudowa zasobów przedszkolnych w Gminie Juchnowiec Kościelny- Juchnowiec Górny: Zakup mebli do przedszkola w Zespole Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Juchnowcu Górnym.
Dodano: 2018-04-06