Międzyrzecki Ośrodek Kultury ogłasza przetarg
- Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Konstytucji 3-go Maja 30
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 95 741 25 86 , fax. 95 741 18 02
- Data zamieszczenia: 2010-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Międzyrzecki Ośrodek Kultury
ul. Konstytucji 3-go Maja 30 30
66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
tel. 95 741 25 86, fax. 95 741 18 02
REGON: 21025283900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia Międzyrzeckiego Ośrodka Kultury - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Zamówienie zostało podzielone na 4 części: Część 1. - Dostawa sprzętu AGD. Szczegółowe opisy oraz ilości zamawianego sprzętu AGD wskazane zostały w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ; Część 2. - Dostawa wraz z montażem rolet okiennych. Szczegółowe opisy oraz ilości zamawianych rolet wskazane zostały w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ; Część 3. - Dostawa odkurzaczy profesjonalnych do zanieczyszczeń suchych i mokrych. Szczegółowe opisy oraz ilości zamawianego sprzętu wskazane zostały w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ; Część 4. - Dostawa wraz z montażem mebli biurowych i warsztatowych. Szczegółowe opisy oraz ilości zamawianych mebli wskazane zostały w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ; 2.Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; 3.W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia min. koszty transportu i montażu oraz wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania zadania. 4.Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie rozwiązań zamiennych, równoważnych określonych w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub ich pochodzenia. 5.Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli minimalnej 24-miesięcznej gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia oraz zobowiązuje się do zapewnienia pełnej funkcjonalności całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie usterek w zakresie udzielonej przez siebie gwarancji. 6.Wszystkie nazwy własne należy traktować jako te lub równoważne. Zamawiający informuje, iż przedstawione ilustracje mają charakter poglądowy i obrazują elementy wyposażenia, jakie zamawiające oczekuje uzyskać. Podane parametry techniczne urządzeń są parametrami minimalnymi. Dostarczone urządzenia nie mogą mieć parametrów gorszych niż opisane. 7.Inne zalecenia i zastrzeżenia: Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 397131004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.miedzyrzecz.pl/content.php?cms_id=323||menu=p17
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną