Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe ogłasza przetarg
- Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4435509 , fax. 22 4435552
- Data zamieszczenia: 2016-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe
ul. Grochowska 274
03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4435509, fax. 22 4435552
REGON: 015259640-00073 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia meblowego oraz dostawa wyposażenia dydaktycznego, biurowego, sprzętu kuchennego i AGD w nowoutworzonych oddziałach przedszkolnych w ramach zadań pn. „Modernizacja poddasza w Przedszkolu nr 211 przy ul. Dąbrówki 20” oraz „Adaptacja poddasza w przedszkolu nr 46 przy ul. Jordanowskiej 3” w Dzielnicy Praga-Południe w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montażu wyposażenia meblowego oraz dostawa wyposażenia dydaktycznego, biurowego, sprzętu kuchennego i AGD, w ramach pierwszego wyposażenia nowo utworzonych oddziałów przedszkolnych dla zadań: 1) Modernizacja poddasza w Przedszkolu nr 211 przy ul. Dąbrówki 20 2) Adaptacja poddasza w Przedszkolu nr 46 przy ul. Jordanowskiej 3 w Dzielnicy Praga – Południe w Warszawie. 2. Zamówienie obejmuje między innym dostawę i montaż: 1) wyposażenie w meble sal dydaktycznych oraz szatni: regały, szafy, biurka, szatnie, stoliki, krzesła, tablice, kosze itp., 2) wyposażenie w meble ogrodowe: huśtawki, zestawy zabawowe itp., 3) wyposażenie w pomoce dydaktyczne i artykuły biurowe: zabawki, zestawy papiernicze, tablice, książki, klocki itp 4) wyposażenie w sprzęt kuchenny i AGD: garnki, tace, pojemniki, talerze, miseczki, łyżki, widelce, piec konwekcyjno-parowy, zmywarka gastronomiczna, pralka, odkurzacz, krajalnica do wędlin, itp. 5) Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa: Projekt wnętrz (załącznik 10 do SIWZ), specyfikacje techniczne (załącznik 11 do SIWZ), zestawienie wyposażenia dla Przedszkola P211 przy ul. Dąbrówki i dla Przedszkola 46 przy ul. Jordanowskiej (załączniki 9 a i 9 b do SIWZ) oraz opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Osoby uczestniczące w realizacji zamówienia W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) Zamawiający wymaga aby: 1. Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, jedną osobę bezrobotną, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502 z późn. zm.), realizującą prace związane z przedmiotem zamówienia. 2. Wykonawca do składanych faktur VAT zobowiązany jest dołączyć pisemne oświadczenie o wykonaniu obowiązku określonego w ust. 2 oraz o wypłaceniu zatrudnionemu pracownikowi wynagrodzenia za pracę za okres rozliczeniowy objęty fakturami składanymi Zamawiającemu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oraz montaż mebli dla Wydziału Fizyki UW
Dodano: 2024-07-08 - Dostawa zestawu 432 stołków na potrzeby Centrum Nauki Kopernik w ramach realizacji inicjatywy SOWA.
Dodano: 2024-07-03 - "Dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo -wychowawczych i edukacyjnych na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach"
Dodano: 2024-06-14 - Zakup i sukcesywna dostawa foteli obrotowych - sprawa 3/ZP/2024
Dodano: 2024-06-11 - Dostawa mebli biurowych, znak sprawy AEZ/S-005/2024
Dodano: 2024-06-05 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w Zespole Medycznym WCKiK SPZOZ w Warszawie przy ul. Szaserów 128, budynek nr 18
Dodano: 2024-06-04 - Dostawa oraz montaż mebli dla Wydziału Fizyki UW
Dodano: 2024-04-25 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w Zespole Medycznym WCKiK SPZOZ w Warszawie przy ul. Szaserów 128, budynek nr 18
Dodano: 2024-04-24 - Dostawa i montaż mebli do obiektu hotelowo-gastronomicznego hotel „Olimpijski” w Ciechanowie
Dodano: 2024-04-18 - Dostawa mebli biurowych, AEZ/S-209/2023
Dodano: 2024-04-02