Gmina Olsztyn ogłasza przetarg
- Adres: 10-101 Olsztyn, pl. Jana Pawła II
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 5273111 wew. , 325 , fax. 895 349 375
- Data zamieszczenia: 2019-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
pl. Jana Pawła II 1
10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 5273111 wew. , 325, fax. 895 349 375
REGON: 51074236200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.olsztyn.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do Urzędu Miasta Olsztyna. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli biurowych do Urzędu Miasta Olsztyna /Kod CPV: 39121000-6; 39141300-5; 39131000-9/: 1) W zakresie niniejszego zamówienia należy dostarczyć i zamontować w pomieszczeniach Wydziału Strategii i Funduszy Europejskich Urzędu Miasta Olsztyna (II piętro budynku Ratusza) następujący asortyment wyposażenia meblowego objęty przedmiotem zamówienia, wg poniższego zestawienia: a) Kontener mobilny niski z 3 szufladami o wymiarach: 45/43/60h /cm/ - 4 szt. b) Biurko proste na stelażu z blendą osłonową o wymiarach: 180/80/74h /cm/ - 4 szt. c) Szafa aktowa 2 drzwiowa o wymiarach: 80/40/190h /cm/ - 5 szt. d) Nadstawka na szafę 2 drzwiowa o wymiarach: 80/40/80h /cm/ - 5 szt. e) Komoda aktowa 2-drzwiowa o wymiarach: 80/40/115h /cm/ - 4 szt. f) Szafa ubraniowa o wymiarach: 80/60/190h /cm/ - 1 szt. g) Nadstawka na szafę ubraniową o wymiarach: 80/60/80h /cm/ - 1 szt. h) Stół konferencyjny o wymiarach: 160/90/74h /cm/ - 1 szt. 2) Każdy asortyment objęty przedmiotem zamówienia w ilości większej niż 1 sztuka musi być tego samego typu, modelu i rodzaju, 2. Zgodnie z art. 32 ust. 4 ustawy Pzp, wartością zamówienia jest łączna wartość wszystkich części zamówienia, ponieważ Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Wartość szacunkowa zamówienia, którego dotyczy obecne postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego wynosi: 10 678,26 zł., co stanowi równowartość: 2 476,57 euro. 3. Szczegółowy opis asortymentu objętego przedmiotem zamówienia określony został w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39121000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz złożenia oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 2 SIWZ dotyczącego każdego z Wykonawców występujących wspólnie. 2. Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 700 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów wymienionych w pkt. 2 do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo (a). 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczeń o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, co inni Wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 369). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy przekazać w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do Urzędu Miasta Olsztyna.
Dodano: 2019-09-26 - Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do Urzędu Miasta Olsztyna.
Dodano: 2019-08-23 - Dostawa pomocy dydaktycznych oraz oprogramowania edukacyjnego do szkół podstawowych i gimnazjum w ramach projektu „Szkolna Rewolucja w Gminie Budry
Dodano: 2017-11-15