Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia meblowego

Powiat Międzyrzecki - Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 66300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 428 410 , fax. 957 428 411
  • Data zamieszczenia: 2018-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Międzyrzecki - Zarząd Powiatu
    ul. Przemysłowa 2
    66300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 957 428 410, fax. 957 428 411
    REGON: 21046694800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-miedzyrzecki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia meblowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Dostawa i montaż wyposażenia meblowego” dla Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. Marii Konopnickiej w Międzyrzeczu przy ul. Pamiątkowej 17, dla doposażenia pracowni gastronomicznej. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ. 3.2.1. Wykonawca winien udzielić Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi na min. 12 miesięcy na całość przedmiotu zamówienia. Uwaga gwarancja stanowi jedno z kryterium oceny ofert. 3.3. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni 39141400-6 Meble do zabudowy 39141200-4 Blaty 39000000-2 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 3.4. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 28 grudnia 2017 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2477) średni kurs złotego w stosunku do EURO stanowiący podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych wynosi 4,3117 zł. 3.5. Zawarte w niniejszej SIWZ wraz załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji urządzeń i sprzętu są danymi minimalnymi - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu. 3.6. Wszystkie sprzęty, wyposażenie i meble muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, w pełni sprawne technicznie, wolne od wad, nie regenerowane, nie powystawowe i gotowe do użycie bez żadnych dodatkowych inwestycji Zamawiającego oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych (dotyczy elementów wyposażenia, dla których dopuszczenie do stosowania w placówkach oświatowych wymagane jest przepisami prawa). Oferowany sprzęt, meble i wyposażenie muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa wynikające z obowiązujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przepisów w tym zakresie oraz muszą – jeśli dotyczy - posiadać odpowiednie wymagane prawem polskim atesty, certyfikaty, zezwolenia świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem i niezbędne instrukcje w języku polskim. 3.7. Wykonany przedmiot zamówienia ma być kompletny z punktu widzenia celu któremu ma służyć, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów bezpieczeństwa Zamawiający wymaga udzielenia przez dostawcę minimalnej gwarancji na dostarczony zamówienie wg opisu przedmiotu zamówienia określonego w pkt. 3, licząc od dnia dostarczenia dostawy. Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert i została szczegółowo opisana w pkt. 14 SIWZ. 3.8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, z zachowaniem szczególnej staranności nowy oraz kompletny przedmiot zamówienia, własny transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonać jego rozładunku w placówce oświatowej wskazanej w pkt. 3.1. Wykonawca wypakuje, zmontuje i sprawdzi dostarczone meble siłami własnymi. Wszystkie czynności związane z realizacją zamówienia ( np. przenoszenie, składania, sprzątanie itp.) wykonawca wykona przy pomocy własnych pracowników. Opakowania z dostarczonych mebli mają być poskładane i zdeponowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Po wykonaniu dostawy i montażu mebli wykonawca doprowadzi pomieszczenia do porządku, a odpady usunie na własny koszt. Dostarczone i zamontowane meble i pozostałe wyposażenie nie mogą mieć wad, uszkodzeń mechanicznych, zadrapań i innych wad pogarszających ich jakość. Przedmiot z wadą należy wymienić na inny pozbawiony wad. 3.9. Dostawa i montaż winny się odbyć w dzień pracy placówki oświatowej, w godzinach uprzednio ustalonych z dyrektorem placówki oświatowej. 3.10. Wykonawca jest zobowiązany poinformować dyrektora placówki oświatowej mailowo lub telefonicznie o terminach dostawy z 3 dniowym wyprzedzeniem. 3.11. W przypadku stwierdzenia, że przedmiot dostawy ma wady lub jest niezgodny z umową, w tym minimalnymi wymaganiami postawionymi przez Zamawiającego, Zamawiający odmówi odbioru do czasu zaoferowania przedmiotu dostawy zgodnie z umową, SIWZ wolnego od wad. 3.12. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. Nazwy własne producentów materiałów i pomocy dydaktycznych podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez zamawiającego, w związku z czym musi złożyć z ofertą szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją, tak aby Zamawiający mógł stwierdzić czy przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i spełnia kategorie równoważności. 3.13. W przypadku zaproponowania produktu równoważonego Wykonawca dołączy do oferty wszystkie dane techniczne (dokładny opis, kartę techniczną itp.) umożlwiający jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1A do SIWZ. 3.14. Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łączną cenę dostawy, prac wytwórczych, transportowych, montażowych i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania (m.in. świadczenie usług gwarancyjnych, opłaty za utylizację odpadów oraz inne opłaty niezbędne dla realizacji zadania) a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty Wykonawcy. 3.15. Ustalone wynagrodzenie ryczałtowe jest ostateczne, niezależnie od rozmiaru prac i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji – nie podlega przeliczeniom i obejmuje wszelkie narzuty i dodatki. Za ustalenie ilości prac i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca – nieoszacowanie lub brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39141000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od każdego wykonawcy składającego ofertę: 1) Wypełniony formularz oferty wg załącznika 1 wraz z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 1 b do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik wykonawcy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku składania oferty wspólnej należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku wykonawców. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów. Pełnomocnictwo musi jednocześnie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, a fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów. Wszelka korespondencja będzie prowadzona z Pełnomocnikiem. 3) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4) Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów – wg załącznika nr 5 do SIWZ (podpisane przez uprawnionych przedstawicieli tych podmiotów), o których mowa w pkt 6.5. SIWZ, o ile wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów za zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp. 7.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 7.1.3) niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 7.3. Zamawiającego żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 7.1.3) niniejszej SIWZ. 7.4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w pkt 7.1.3) niniejszej SIWZ dotyczące tych podmiotów. 7.5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach