Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia do Żłobka nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Piotra Skargi 25 do nowoutworzonych miejsc opieki nad dziećmi w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+'' 2018.

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2018-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32
    47200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 52450700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http//przetargi.kedzierzynkozle.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia do Żłobka nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Piotra Skargi 25 do nowoutworzonych miejsc opieki nad dziećmi w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+'' 2018.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I – Dostawa umeblowania i wyposażenia do Żłobka nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Piotra Skargi 25 do nowoutworzonych miejsc opieki nad dziećmi w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+'' 2018. 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa umeblowania i wyposażenia do Żłobka nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Piotra Skargi 25 do nowoutworzonych miejsc opieki nad dziećmi w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+'' 2018 (do 2 bawialni, 2 sypialni, 2 łazienek i szatni dla dzieci i pracowników żłobka). 2) Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 39161000-8 – Meble przedszkolne 3) Zakres zamówienia obejmuje dostawę umeblowania i wyposażenia żłobka w ilościach określonych w Załączniku nr 1A – Zestawienie mebli i wyposażenia do Żłobka nr 3 przy ul. Piotra Skargi 25 w Kędzierzynie-Koźlu . 4) Szczegółową specyfikację dostaw zawiera Załącznik nr 1A – Zestawienie mebli i wyposażenia do Żłobka nr 3 przy ul. Piotra Skargi 25 w Kędzierzynie-Koźlu stanowiący integralną część Załącznika nr 1 - Formularza oferty . 5) Meble i wyposażenie będące przedmiotem zamówienia muszą być: fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad, w 100% bezpieczne dla dzieci; wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać - deklarację zgodności producenta stwierdzającą, że oferowane wyroby są zgodne z normami PN-EN lub posiadać aktualne certyfikaty upoważniające do oznaczenia wyrobu znakiem bezpieczeństwa; niezbędne aktualne świadectwa jakości i dopuszczenia oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 6) Meble i wyposażenie będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać przewidziane prawem wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 7) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego 8) Wykonawca zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków żłobka, montaż, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń w godzinach pracy placówki po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. 9) Odbioru przedmiotu umowy dokona Komisja powołana przez Zamawiającego, która zobowiązana jest sprawdzić wyposażenie pod względem ilościowym i pokwitować ich odbiór. Część II - Dostawa wyposażenia w pomoce dydaktyczne/zabawki do Żłobka nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Piotra Skargi 25 do nowoutworzonych miejsc opieki nad dziećmi w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+'' 2018. 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych/zabawek do Żłobka nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Piotra Skargi 25 do nowoutworzonych miejsc opieki nad dziećmi w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+'' 2018 2) Kod Wspólnego Słownika Zamówień: 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne 37520000-9 - Zabawki 3) Zakres zamówienia obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych/zabawek w ilościach określonych w Załączniku nr 1B – Zestawienie wyposażenia do Żłobka nr 3 przy ul. Piotra Skargi 25 w Kędzierzynie-Koźlu – pomoce dydaktyczne/zabawki 4) Szczegółową specyfikację dostaw zawiera Załącznik 1B – Zestawienie wyposażenia do Żłobka nr 3 przy ul. Piotra Skargi 25 w Kędzierzynie-Koźlu – pomoce dydaktyczne/zabawki stanowiący integralną część Załącznika nr 1 – Formularza oferty. 5) Pomoce dydaktyczne/zabawki będące przedmiotem zamówienia: muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad, w 100% bezpieczne dla dzieci; wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać - deklarację zgodności producenta stwierdzającą, że oferowane wyroby są zgodne z normami PN-EN lub posiadać aktualne certyfikaty upoważniające do oznaczenia wyrobu znakiem bezpieczeństwa; niezbędne aktualne świadectwa jakości i dopuszczenia oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 6) Pomoce dydaktyczne/zabawki będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać przewidziane prawem wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 7) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego 8) Wykonawca zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków żłobka, montaż, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń w godzinach pracy placówki po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. 9) Odbioru przedmiotu umowy dokona Komisja powołana przez Zamawiającego, która zobowiązana jest sprawdzić wyposażenie pod względem ilościowym i pokwitować ich odbiór.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39161000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do IDW wzoru formularza ofertowego podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy (załącznik nr 1 do IDW). Wraz z ofertą należy złożyć: - dla części I - załącznik nr 1A – Zestawienie mebli i wyposażenia do Żłobka nr 3 przy ul. Piotra Skargi 25 w Kędzierzynie-Koźlu - dla części II - załącznik nr 1B – Zestawienie wyposażenia do Żłobka nr 3 przy ul. Piotra Skargi 25 w Kędzierzynie-Koźlu – pomoce dydaktyczne/zabawki 2.Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inne pełnomocnictwa jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 3.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym także wspólnicy spółki cywilnej) ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. 3.2 Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, musi też wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Każdy z tych Wykonawców musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.3 Oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3.4 Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, dlatego dokumenty i oświadczenia składane na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia składają samodzielnie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 3.5 Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej powinno zostać przedstawione przez każdego członka Konsorcjum. 4. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 3 do IDW). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Z uwagi na brak określenia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (pkt III. 3 ogłoszenia)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną