Urząd Miasta i Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 77-330 Czarne, ul. Moniuszki 12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8332078
- Data zamieszczenia: 2010-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy
ul. Moniuszki 12 12
77-330 Czarne, woj. pomorskie
tel. 059 8332078
REGON: 00052771800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.czarne.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia do świetlicy wiejskiej w m. Bińcze, dz. nr 169/1 realizowanego zadania pod nazwą Międzypokoleniowe Wiejskie Centrum Aktywności w Bińczu w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do świetlicy wiejskiej w m. Bińcze, dz. nr 169/1 realizowanego zadania pod nazwą Międzypokoleniowe Wiejskie Centrum Aktywności w Bińczu w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Jako dostawę należy rozumieć zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich do poszczególnych pomieszczeń w budynku świetlicy, montaż, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń i inne wyżej nie wymienione, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej. Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części, tj.: Część 1. SPRZĘT NAGŁAŚNIAJĄCY I AUDIOWIZUALNY: 1) Kolumna głośnikowa aktywna - 2 szt. 2) Kolumna niskotonowa aktywna - 2 szt. 3) Mikser akustyczny - 1 szt. 4) Kompresor (procesor dźwięku) - 2 szt. 5) Mikrofon bezprzewodowy - 4 kpl 6) Okablowanie - 1 kpl 7) Odtwarzacz CD/DVD/MP3 - 1 szt. 8) Telewizor - 1 szt. 9) Kino domowe - 1 kpl. Część 2. SPRZĘT KOMPUTEROWY: 1) Drukarka-skaner-kopiarka - 1 szt. (biurowe urządzenie wielofunkcyjne) 2) Zestaw komputerowy z podstawowym oprogramowaniem - 5 kpl, w tym: a) Jednostka centralna - 5 szt. b) Monitor - 5 szt. Część 3. MEBLE ŚWIETLICOWE: 1) Stół konferencyjny - 20 szt. 2) Krzesło tapicerowane -120 szt. 3) Wieszak - 4 szt. 4) Kosz na śmieci - 3 szt. 5) Gablota oszklona ekspozycyjna - 2 szt. 6) Tablica ogłoszeniowa - 2 szt. 7) Stolik pod drukarkę - 1 szt. 8) Modułowe stanowisko komp. (biurko) - 5 szt. 9) Krzesło obrotowe - 5 szt. Część 4. MEBLE POD ZABUDOWĘ: 1) Meble kuchenne - 1 kpl 2) Meblościanka świetlicowa - 1 kpl Część 5. SPRZĘT KUCHENNY: 1) Kuchenka gazowa - 1 szt. 2) Lodówko-zamrażarka - 1 szt. 3) Zmywarko-wyparzarka - 1 szt. 4) Patelni elektryczna - 1 szt. Szczegółowy opis poszczególnych elementów wyposażenia znajduje się w Załączniku Nr 5 do SIWZ. Zamawiający zastrzega możliwość wyboru i zawarcia umowy na każą część przedmiotu zamówienia z odrębnym Wykonawcą. W przypadku gdy zostanie wybrany jeden Wykonawca na cały przedmiot zamówienia, to faktury należy wystawić odrębnie na każdą część przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem elementów składających się na daną część przedmiotu zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323200004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czarne.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną