Gmina Solec Kujawski ogłasza przetarg
- Adres: 86-050 Solec Kujawski, ul. 23 Stycznia 7
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 3871325 , fax. 52 3871253
- Data zamieszczenia: 2013-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Solec Kujawski
ul. 23 Stycznia 7 7
86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 3871325, fax. 52 3871253
REGON: 00052888200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.soleckujawski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia do świetlic wiejskich we wsiach Przyłubie i Chrośna w Gminie Solec Kujawski. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie obejmuje dostawę, dowóz na własny koszt oraz montaż we wskazanych pomieszczeniach nowych mebli i sprzętu elektronicznego, zgodnie z zestawieniem elementów dostawy - załącznik nr 8 do SIWZ. Zakres dostaw i prac do wykonania w ramach zamówienia obejmuje: dostawę fabrycznie nowych mebli i sprzętu komputerowego stanowiących wyposażenie świetlic wiejskich wraz z transportem, na koszt i ryzyko Wykonawcy; montaż i rozmieszczenie dostarczonego umeblowania oraz sprzętu komputerowego we wskazanych pomieszczeniach; uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu sprzętu wraz z niezbędnymi dokumentami odbiorowymi- kartami technicznymi, instrukcjami obsługi w języku polskim, gwarancjami oraz listą punktów serwisowych obsługujących dostarczony sprzęt połączenie komputerów w jedną wewnętrzna sieć w świetlicy we wsi Chrosna, uprzątnięcie świetlic po dostawach i pracach montażowych; UWAGA Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia opisany jest poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych dokumentacją standardów. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych wraz z niezbędnymi informacjami lub dokumentami- dane techniczne, atesty, powinien być dołączony do oferty, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na warunkach określonych w następujących dokumentach, wymienionych wg ważności umowa, zestawienie elementów dostawy, obowiązujących normach, przepisach i standardach. Zamówienie obejmuje: Dostawę, ustawienie i montaż wyposażenia do świetlicy wiejskiej we wsi Chrośna w tym stolik pod komputer - 6 sztuk,krzesło obrotowe - 6 sztuk,biurko - 1 sztuka, zestaw komputerowy z oprogramowaniem - 5 zestawów,laptop z oprogramowaniem - 1 sztuka,projektor multimedialny - 1 sztuka,drukarka - 1 sztuka,ekran projekcyjny - 1 sztuka,Flip - chart - 1 sztuka,tablica interaktywna z oprogramowaniem i integralnym sprzętem - 1 zestaw Dostawę, ustawienie i montaż wyposażenia do świetlicy wiejskiej we wsi Przyłubie, w tym laptop z oprogramowaniem - 8 sztuka,projektor multimedialny - 1 sztuka, drukarka - 1 sztuka,ekran projekcyjny - 1 sztuka,Flip - chart - 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem i integralnym sprzętem - 1 zestaw, Połączenie dostarczonych komputerów w sieć wewnętrzną w świetlicy wiejskiej we wsi Chrośna. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, by wszystkie oferowane wyroby oraz urządzenia były posiadały niezbędne świadectwa i certyfikaty oraz dopuszczenia do stosowania w obiektach użyteczności publicznej, które Wykonawca dostarczy wraz z dostawą przedmiotu zamówienia. Urządzenia muszą posiadać deklaracje zgodności CE.Warunki gwarancji i serwisowania. Wszystkie oferowane meble, sprzęty, wyroby muszą być objęte minimum 24 miesięczną gwarancją producenta, a w wyjątkowo uzasadnionych przypadkach 24 miesięczną gwarancją Wykonawcy. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady rozpocznie swój bieg od daty podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego. W okresie gwarancji jakości Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego usuwania wszelkich zaistniałych wad i uszkodzeń sprzętu i urządzeń, tj. do bezpłatnej naprawy lub wymiany - według wyboru Zamawiającego: podzespołów, elementów wyposażenia, części, które w okresie gwarancji okażą się wadliwe, niepełnowartościowe lub uszkodzone na skutek zastosowania wadliwych materiałów, błędnej konstrukcji, niepełnej sprawności, wadliwego wykonania lub z innych przyczyn. Gwarancją objęte są wady urządzenia wynikające z wad materiałowych oraz wad wykonania lub wad montażu. Koszty dojazdu, wyżywienia i noclegów serwisantów, transportu, materiałów do naprawy, części zamiennych oraz wszelkie inne koszty związane wykonaniem napraw w ramach gwarancji jakości i rękojmi za wady obciążą Wykonawcę. Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe w mieniu Zamawiającego lub Użytkownika, będące następstwem ujawnionych wad dostarczonego sprzętu i urządzeń.Wykonawca w składanej ofercie określi terminy reakcji na zgłoszenie przez Użytkownika wad dostarczonych mebli, sprzętu i urządzeń ujawnionych w okresie gwarancji jakości. Maksymalny czas reakcji Zamawiający określa na 3 dni robocze od daty zgłoszenia wystosowanego przez Zamawiającego za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej. Wykonawca określi w ofercie czas każdej naprawy gwarancyjnej. Zamawiający wymaga, by maksymalny czas napraw nie przekroczył 21 dni roboczych od dnia zgłoszenia, za wyjątkiem zdarzeń o charakterze siły wyższej. W odniesieniu do wymienionych lub naprawionych części lub podzespołów, termin gwarancji liczony będzie na nowo od chwili dokonania skutecznej naprawy lub zakończenia wymiany. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.solec Kujawski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli i łóżek
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa mebli do Oddziałów ZUS w Bydgoszczy, Gdańsku i Toruniu
Dodano: 2016-06-17 - Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2016-04-16 - Dostawa mebli do Sali Obsługi Klienta w Inspektoracie ZUS w Kwidzynie.
Dodano: 2016-02-17 - Dostawa i montaż mebli biurowych i gabinetowych
Dodano: 2015-11-20 - Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2015-08-27 - Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2015-07-01 - Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2015-06-23 - Dostawa mebli biurowych i łóżek, Dostawa krzeseł
Dodano: 2015-06-19 - Dostawa mebli pracowniczych dla Izby Skarbowej w Bydgoszczy
Dodano: 2015-06-05