Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia do obiektu przedszkola i żłobka w miejscowości Kiełczów na dz. nr 212/1 obręb Kiełczów, gmina Długołęka, w podziale na 2 części

Gmina Długołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-095 Mirków, Długołęka, ul. Robotnicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 323 02 03, , fax. 71 323 02 04
  • Data zamieszczenia: 2020-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Długołęka
    Długołęka, ul. Robotnicza 12
    55-095 Mirków, woj. dolnośląskie
    tel. 71 323 02 03, , fax. 71 323 02 04
    REGON: 93193501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlugoleka.bip.net.pl/?c=214

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia do obiektu przedszkola i żłobka w miejscowości Kiełczów na dz. nr 212/1 obręb Kiełczów, gmina Długołęka, w podziale na 2 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy polegające na dostawie i montażu wyposażenia do obiektu przedszkola i żłobka w miejscowości Kiełczów na dz. nr 212/1 obręb Kiełczów, gmina Długołęka, w podziale na następujące części (zadania): 1) Część 1 (Zadanie 1): dostawa i montaż wyposażenia kuchni i zaplecza kuchennego żłobka i przedszkola – zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ 2) Część 2 (Zadanie 2): dostawa i montaż wyposażenia sal przedszkolnych i zaplecza przedszkola - zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ. 3) Wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia: a) Meble powinny być stabilne i estetyczne, wykonane z naturalnych surowców. Farby i lakiery bez użycia rozpuszczalników, środków chemicznych oraz metali ciężkich, a także tworzyw sztucznych, użyte do malowania mebli muszą spełniać normy bezpieczeństwa. Nie mogą nosić śladów procesów gnilnych, pleśni, zawilgocenia czy ataku owadów. Surowiec, z którego zostaną wykonane powinien być czysty i wolny od porażenia biotycznego. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz spełniania norm PN-EN właściwych dla danego asortymentu, ze szczególnym uwzględnieniem norm bezpieczeństwa. Meble metalowe ze stali nierdzewnej powinny posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty lub inne dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty spełniają wymagania jakościowe, higieniczne, są wyrobami bezpiecznymi i dobrej jakości, są odporne na korozję, nawet w kontakcie ze specjalistycznymi preparatami do czyszczenia i dezynfekcji. Certyfikaty zgodności oraz odpowiednie atesty dopuszczenia produktów Wykonawca przekaże Zamawiającemu do 14 dni od dnia podpisania umowy. Wszystkie meble powinny posiadać certyfikat dopuszczający do użytkowania w jednostkach oświatowych. b) Sprzęt AGD, wyposażenie kuchni powinno być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyboru. Elementy zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, atesty i świadectwa dopuszczenia do sprzedaży, zgodne z polskim prawem. Certyfikaty zgodności oraz odpowiednie atesty dopuszczenia produktów Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy. c) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, w nowych, nienaruszonych opakowaniach. d) Opakowanie powinno zawierać etykietę informacyjną zawierającą minimum: nazwę i adres producenta, nazwę wyrobu, datę produkcji oraz inne oznakowania wynikające z obowiązujących przepisów. e) Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją zgodną z zapisami dotyczącymi Zadania 1 / Zadania 2 (odpowiednio). Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne w dniu odbioru przedmiotu dostawy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w ww. zestawieniu wyposażenia Załącznik nr 7 i 8 (odpowiednio dla danej części), dokumentacji projektowej oraz STWiOR (stanowiących załączniki do SIWZ) oraz w Projekcie umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ). 3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Kiełczów, ul. Wrocławskiej, gmina Długołęka, dz. nr 212/1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39290000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - dla Części 1: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100); - dla Części 2: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 299) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one załączone do oferty w oryginale, bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy tj.: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy, Oddział w Długołęce Nr rachunku: 11 9584 1021 2003 0300 0101 0004 tytułem: „ZP.271.40.2020.KM, DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DO OBIEKTU PRZEDSZKOLA I ŻŁOBKA W MIEJSCOWOŚCI KIEŁCZÓW NA DZ. NR 212/1 OBRĘB KIEŁCZÓW, GMINA DŁUGOŁĘKA, W PODZIALE NA 2 CZĘŚCI – Część ……….” tak aby na dzień i godzinę wyznaczoną na składanie ofert, znajdowało się na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowód, potwierdzający wniesienie wadium w pieniądzu, zaleca się załączyć do oferty. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Utratę wadium określa art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach