Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-535 Poznań, ul. Polna 33
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8419294 , fax. 061 8419620
- Data zamieszczenia: 2013-03-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
ul. Polna 33 33
60-535 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8419294, fax. 061 8419620
REGON: 00028884000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia do Kuchni Centralnej Ginekologiczno-Położniczego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego im. K.Marcinkowskiego w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa i montaż wyposażenia do Kuchni Centralnej Ginekologiczno-Położniczego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego im. K. Marcinkowskiego w Poznaniu w podziale na części: Część Nr 1; Dostawa i montaż wyposażenia - stoły, regały, szafy chłodnicze Część Nr 2; Dostawa i montaż wyposażenia - piec konwekcyjno-parowy, maszyna do mycia naczyń kuchennych, miksery Część Nr 3; Dostawa i montaż wyposażenia - kotły, patelnie, taboret elektryczny Część Nr 4; Dostawa i montaż wyposażenia - maszynka do mielenia mięsa, krajalnica do wędlin Część Nr 5; Dostawa i montaż wyposażenia - szatkownica do warzyw, obieraczka do ziemniaków, waga magazynowa - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 393120002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 4 550.00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset pięćdziesiąt złotych) dla całości zamówienia. Wadium dla poszczególnych części wynosi: - część nr 1 - 1 700.00 zł, słownie: jeden tysiąc siedemset złotych - część nr 2 - 1 500.00 zł, słownie: jeden tysiąc pięćset złotych - część nr 3 - 1 100.00 zł, słownie: jeden tysiąc sto złotych - część nr 4 - 110.00 zł, słownie: sto dziesięć złotych - część nr 5 - 140.00 zł, słownie: sto czterdzieści złotych Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach; a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ). Z treści gwarancji / poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. Miejsce i sposób wniesienia wadium Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek Zamawiającego: SGB SA I/O Poznań 08161011332003000275150001 lub CITI HANDLOWY SA 07103012470000000087905012. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych formach należy je złożyć w oryginale w kasie Zamawiającego (pokój nr 319 w Budynku wejście D 1, III piętro).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpsk.am.poznan.pl/dzp
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu AGD, stołowo - kuchennego, sprzętu cateringowego, naczyń i sztućców jednorazowych, nr sprawy: 43/z/2015
Dodano: 2015-08-19 - BUDOWA PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO ETAP III-INFRASTRUKTURA PRZY PRZEDSZKOLU NA UL. PIASKI W KOLE - DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE WYPOSAŻENIA KUCHNI I POMIESZCZEŃ PRZYLEGŁYCH
Dodano: 2015-03-27 - Dostawa sprzętu AGD, stołowo - kuchennego, sprzętu cateringowego, naczyń i sztućców jednorazowych niezbędnych do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania służby żywnościowej 14 WOG
Dodano: 2014-07-25 - dostawa i montaż urządzeń gastronomicznych na wyposażenie bloku zywieniowego w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Pile
Dodano: 2009-07-24 - dostawa i montaż urządzeń gastronomicznych na wyposażenie bloku żywieniowego budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Pile
Dodano: 2009-07-14