Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem ogłasza przetarg
- Adres: 34500 Zakopane, ul. Bronisława Czecha
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 182 012 274 , fax. 182 014 906
- Data zamieszczenia: 2018-06-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
ul. Bronisława Czecha 1
34500 Zakopane, woj. małopolskie
tel. 182 012 274, fax. 182 014 906
REGON: 14273335600042 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cos.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Gospodarki Budżetowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia do Centralnego Ośrodka Sportu – Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wyposażenie meblowe biur i części socjalnej w zakresie opisanym w SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1.500,00 zł (jeden tysiąc pięćset 00/100 zł). Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. Wadium może być wnoszone: w pieniądzu–należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 94 1130 1017 0020 1470 8620 0021 tj. na rachunek bankowy Zamawiającego (posiadacz rachunku: Centralny Ośrodek Sportu – Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem) przeznaczony na kaucje, wadia i zabezpieczenia oraz depozyty) z dopiskiem ,,WADIUM –Wyposażenie” Wadium może być wniesione również w następujących formach: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, ze zm.). Pozostałe wymagania zgodnie z przepisami Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, ze zm.) oraz zgodnie z przepisami pokrewnymi.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowe, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawca uczestniczącym w niniejszym postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ofertę należy złożyć wg następującej kolejności: Wypełniony formularz oferty. Wypełniony formularz cenowy/ opis przedmiotu zamówienia wg. wzoru załącznika nr 2 do SIWZ. Oświadczenie że wykonawca nie podlega wykluczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 3. Ofertę należy złożyć wg następującej kolejności: Wypełniony formularz oferty. Wypełniony formularz cenowy/ opis przedmiotu zamówienia wg. wzoru załącznika nr 2 do SIWZ. Oświadczenie że wykonawca nie podlega wykluczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli biurowych i kuchennych do pomieszczenia 101 w budynku WIL
Dodano: 2024-07-18 - Dostawa mebli wraz z ich montażem w Filii nr 55 os. Teatralne 25 w Krakowie
Dodano: 2024-07-15 - Dostawa foteli biurowych i krzeseł konferencyjnych dla jednostek Politechniki Krakowskiej.
Dodano: 2024-07-02 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych do lokalu Centrum Wsparcia Społeczności Akademickiej PK (CeWSA PK)
Dodano: 2024-04-26 - Dostawa mebli wraz z ich montażem w Filii nr 57 ul. Meiera 16c w Krakowie
Dodano: 2024-02-12 - Dostawa mebli wraz z ich montażem w Filii nr 57 ul. Meiera 16c w Krakowie
Dodano: 2024-01-25 - Dostawa mebli biurowych do pokoi pracowników Katedry Inżynierii Chemicznej i Procesowej
Dodano: 2023-11-17 - Dostawa mebli wraz z ich montażem w Filii nr 30 ul. Dziewiarzy 7 w Krakowie.
Dodano: 2023-10-02 - Zakup i dostawa wyposażenia w ramach inwestycji pn: „Budowa budynku biurowo - konferencyjnego, siedziby Nadleśnictwa Olkusz wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną oraz układem komunikacyjnym”
Dodano: 2023-07-26 - Dostawa mebli na rzecz Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Nowym Sączu
Dodano: 2023-06-23