Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia dla Żłobka Miejskiego w Dynowie realizowana w ramach przyznanej dotacji celowej z budżetu państwa na dofinasowanie zadań własnych JTS z zakresu organizacji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3.

Gmina Miejska Dynów ogłasza przetarg

  • Adres: 36-065 Dynów, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6521093 w. 49 , fax. 166 521 093
  • Data zamieszczenia: 2019-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dynów
    Rynek 2
    36-065 Dynów, woj. podkarpackie
    tel. 016 6521093 w. 49, fax. 166 521 093
    REGON: 65090026900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dynow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia dla Żłobka Miejskiego w Dynowie realizowana w ramach przyznanej dotacji celowej z budżetu państwa na dofinasowanie zadań własnych JTS z zakresu organizacji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia dla Żłobka Miejskiego w Dynowie, ul. Szkolna 11. Zakres zamówienia obejmuje: - dostawę i montaż mebli, elementów placu zabaw,wyposażenia kuchennego i akcesorów łazienkowych - dostawę zabawek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ –„OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA” i w umowie stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokumenty o których mowa w punkcie 10.7 SIWZ. tj. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy. 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 3) dowód wniesienia wadium – dotyczy wadium złożonych w innej formie niż pieniężna.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach