Gmina Miejska Dynów ogłasza przetarg
- Adres: 36-065 Dynów, Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6521093 w. 49 , fax. 166 521 093
- Data zamieszczenia: 2019-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dynów
Rynek 2
36-065 Dynów, woj. podkarpackie
tel. 016 6521093 w. 49, fax. 166 521 093
REGON: 65090026900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dynow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia dla Żłobka Miejskiego w Dynowie realizowana w ramach przyznanej dotacji celowej z budżetu państwa na dofinasowanie zadań własnych JTS z zakresu organizacji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia dla Żłobka Miejskiego w Dynowie, ul. Szkolna 11. Zakres zamówienia obejmuje: - dostawę i montaż mebli, elementów placu zabaw,wyposażenia kuchennego i akcesorów łazienkowych - dostawę zabawek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ –„OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA” i w umowie stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokumenty o których mowa w punkcie 10.7 SIWZ. tj. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy. 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 3) dowód wniesienia wadium – dotyczy wadium złożonych w innej formie niż pieniężna.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zakup tapczanów, krzeseł biurowych obrotowych, szafy z witryną i mobilnego stolika”
Dodano: 2023-03-07 - Dostawa wraz z montażem mebli biurowych na potrzeby Urzędu Miasta w Stalowej Woli
Dodano: 2023-01-25 - Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia na potrzeby PSP Nr 7 oraz PSP Nr 4 w Stalowej Woli
Dodano: 2022-12-02 - Wykonanie, dostawa i montaż stanowiska pracy nauczyciela biblioteki na potrzeby PSP Nr 7 oraz PSP Nr 4 w Stalowej Woli
Dodano: 2022-10-26 - Wykonanie, dostawa i montaż stanowiska pracy nauczyciela biblioteki na potrzeby PSP Nr 7 oraz PSP Nr 4 w Stalowej Woli
Dodano: 2022-10-04 - Wykonanie, dostawa i montaż stanowiska pracy nauczyciela biblioteki na potrzeby PSP Nr 7 oraz PSP Nr 4 w Stalowej Woli
Dodano: 2022-09-30 - Wykonanie, dostawa i montaż stanowiska pracy nauczyciela biblioteki na potrzeby PSP Nr 7 oraz PSP Nr 4 w Stalowej Woli
Dodano: 2022-09-14 - Dostawa mebli oraz systemu nagłośnieniowego do budynku Domu Kultury w Kamionce ,gmina Ostrów – zamówienie podzielone jest na dwie części
Dodano: 2021-02-17 - Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania część budynku Szkoły Podstawowej im. Benedykta Wierdaka w Głowience z przeznaczeniem na żłobek, budowa placu zabaw – Dostawa wyposażenia
Dodano: 2020-07-01 - Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania część budynku Szkoły Podstawowej im. Benedykta Wierdaka w Głowience z przeznaczeniem na żłobek, budowa placu zabaw – Dostawa wyposażenia
Dodano: 2020-05-26