Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia dla budynku biblioteki publicznej w Starym Sączu

Powiatowa i Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 33340 Stary Sącz, Ul. Stefana Batorego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 446 00 95 , fax. 18 446 00 95
  • Data zamieszczenia: 2017-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa i Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna
    Ul. Stefana Batorego
    33340 Stary Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 446 00 95, fax. 18 446 00 95
    REGON: 49269082200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.stary.sacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia dla budynku biblioteki publicznej w Starym Sączu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia dla budynku biblioteki publicznej zlokalizowanego w Starym Sączu przy ul. Mickiewicza 33 (działka ewid. nr 2285), realizowanego w ramach projektu pn. : „Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku szkoły, ze zmianą sposobu użytkowania na powiatową i miejsko-gminną bibliotekę publiczną na działce nr ewid. 2285 wraz z budową kanalizacji deszczowej, odwodnienia liniowego, kabla zalicznikowego z zestawem ZK/SP, przebudową przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz budową placu z miejscami postojowymi i wiatą na odpady stałe, dojścia do budynku, przebudową dojścia i dojazdu do budynku, demontażem przyłącza energetycznego -napowietrznego na działce nr ewid. 2285, w obrębie Stary Sącz, miasto Stary Sącz” współfinansowanego ze środków Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa, Priorytet 2 Infrastruktura Bibliotek 2016-2020, w oparciu o załączona dokumentację oraz na warunkach określonych w niniejszej SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia składa się z trzech pakietów: a. PAKIET NR 1: Meble wraz z wyposażeniem AGD b. PAKIET NR 2: Krzesła i fotele c. PAKIET NR 3: Pozostałe wyposażenie 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tzn. Wykonawcy mogą składać oferty na jeden lub więcej spośród wymienionych powyżej pakietów, z tym że dalszy podział pakietów na części nie jest dopuszczalny. 4. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji opisując przedmiot zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ. 5. Oferowane wyposażenie musi być wykonane zgodnie z normami Unii Europejskiej oraz Polskimi normami przenoszącymi normy europejskie, na co Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, dostarczy stosowne dokumenty. 6. Wykonawca dostarczy wyposażenie własnym transportem i na własny koszt oraz dokona własnym staraniem ich montażu i rozmieszczenia w poszczególnych pomieszczeniach obiektu biblioteki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39155000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: a) Wykonawcy składający ofertę na PAKIET nr 1: 10 000,00 zł b) Wykonawcy składający ofertę na PAKIET nr 2: 2 500,00 zł c) Wykonawcy składający ofertę na PAKIET nr 3: 2 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. Formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 2.1 lub 2.2 lub 2.3 do SWIZ) – właściwy dla pakietu, na który wykonawca składa ofertę. 2. Oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 3 do SIWZ): a. o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, b. o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, c. o korzystaniu przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu z zasobów podmiotów trzecich, d. o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców. 3. Oryginał dokumentu wadialnego w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz. 4. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik Nr 5 do SIWZ) – jeżeli dotyczy. 5. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy). 6. Wykonawcy składający ofertę na PAKIET NR 1: a) W odniesieniu do biurek i stołów - certyfikat zgodności z normami dotyczącymi jakości i mechanicznych wymagań bezpieczeństwa mebli biurowych PN EN 527 1:2011 i PN EN 527-2:2004 (lub PN-EN 527-2:2017-02), wystawione przez niezależną jednostkę certyfikującą. b) W odniesieniu do kontenerów - certyfikat zgodności z normami dotyczącymi jakości mebli biurowych: PN-EN 14073-2:2006, wystawiony przez niezależną jednostkę certyfikującą. c) W odniesieni do regałów - certyfikat zgodności z normami dotyczącymi jakości do przechowywania: PN-EN 16121:2013, wystawiony przez niezależną jednostkę certyfikującą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach