Zarząd Powiatu w Ustrzykach Dolnych ogłasza przetarg
- Adres: 38700 Ustrzyki Dolne, ul. Bełska
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 134 711 080 , fax. 134 711 073
- Data zamieszczenia: 2017-12-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Ustrzykach Dolnych
ul. Bełska 22
38700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
tel. 134 711 080, fax. 134 711 073
REGON: 37043995300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia dla Bieszczadzkiego Centrum Wspierania Rodziny: a) Część I: Dostawa i montaż mebli dla Bieszczadzkiego Centrum Wspierania Rodziny. b) Część II : Dostawa i montaż sprzętu komputerowego dla Bieszczadzkiego Centrum Wspierania Rodziny. c) Część III: Dostawa i montaż wyposażenia RTV i AGD Bieszczadzkiego Centrum Wspierania Rodziny. d) Część IV: Dostawa i montaż drobnego AGD dla Bieszczadzkiego Centrum Wspierania Rodziny. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia dla Bieszczadzkiego Centrum Wspierania Rodziny w Ustrzykach Dolnych. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: Część I: Dostawa i montaż mebli dla Bieszczadzkiego Centrum Wspierania Rodziny. Część II : Dostawa i montaż sprzętu komputerowego dla Bieszczadzkiego Centrum Wspierania Rodziny. Część III: Dostawa i montaż wyposażenia RTV i AGD Bieszczadzkiego Centrum Wspierania Rodziny. Część IV: Dostawa i montaż drobnego AGD dla Bieszczadzkiego Centrum Wspierania Rodziny. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pod nazwą: „Przebudowa i nadbudowa budynku Starostwa Powiatowego na Bieszczadzkie Centrum Wspierania Rodziny (RPPK. 06.02.02-18-0008/16)”, współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020. 4. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w specyfikacji oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Dostawa powinna obejmować: transport, ubezpieczenie na czas transportu, rozładunek, wniesienie oraz ustawienie przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, a także (jeżeli dotyczy) jego instalację i uruchomienie oraz w przypadku sprzętu elektronicznego również wstępne przeszkolenie. 6. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w I gatunku, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonujący bez jakichkolwiek zakłóceń oraz zastrzeżeń, pozbawiony praw i obciążeń osób trzecich, a także odpowiadający obowiązującym normom i posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru. 7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów. 8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach UE. 9. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia instrukcje obsługi w języku polskim (jeśli dotyczy). 10. Wykonawca będzie zobowiązany do dołączenia do każdego przedmiotu zamówienia objętego gwarancją karty gwarancyjnej (jeżeli dotyczy). 11. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na koszt własny. 12. Do wszystkich ujętych w zamówieniu systemów operacyjnych i programów wymagane jest dołączenia nośników a także instrukcji instalacji i obsługi oraz certyfikatów potwierdzających prawo Zamawiającego do korzystania z Oprogramowania w ramach niniejszego zamówienia (jeżeli dotyczy). 13. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do aktualizacji sterowników za pośrednictwem serwisu internetowego (jeżeli dotyczy). 14. Wykonawca wskaże okres gwarancji udzielonej na zaoferowany sprzęt (jeżeli dotyczy). 15. Wymagania dotyczące gwarancji: minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokołu odbioru, 16. W okresie gwarancji (w ramach zaoferowanych cen jednostkowych). Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ewentualnych przeglądów okresowych (termin przeglądu musi zostać każdorazowo uzgodniony z zamawiającym), jeżeli są one wymagane przez producenta sprzętu oraz wykonywania napraw w siedzibie Zamawiającego lub wymieniać na nowy, wolny od wad - w przypadku wystąpienia uszkodzeń powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zgłoszenia telefonicznego/faksem/mailem. 17. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 18. Miejsce realizacji: budynek Bieszczadzkiego Centrum Wspierania Rodziny (ul. Bełska 22, 38 - 700 Ustrzyki Dolne). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zakup tapczanów, krzeseł biurowych obrotowych, szafy z witryną i mobilnego stolika”
Dodano: 2023-03-07 - Dostawa wraz z montażem mebli biurowych na potrzeby Urzędu Miasta w Stalowej Woli
Dodano: 2023-01-25 - Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia na potrzeby PSP Nr 7 oraz PSP Nr 4 w Stalowej Woli
Dodano: 2022-12-02 - Wykonanie, dostawa i montaż stanowiska pracy nauczyciela biblioteki na potrzeby PSP Nr 7 oraz PSP Nr 4 w Stalowej Woli
Dodano: 2022-10-26 - Wykonanie, dostawa i montaż stanowiska pracy nauczyciela biblioteki na potrzeby PSP Nr 7 oraz PSP Nr 4 w Stalowej Woli
Dodano: 2022-10-04 - Wykonanie, dostawa i montaż stanowiska pracy nauczyciela biblioteki na potrzeby PSP Nr 7 oraz PSP Nr 4 w Stalowej Woli
Dodano: 2022-09-30 - Wykonanie, dostawa i montaż stanowiska pracy nauczyciela biblioteki na potrzeby PSP Nr 7 oraz PSP Nr 4 w Stalowej Woli
Dodano: 2022-09-14 - Dostawa mebli oraz systemu nagłośnieniowego do budynku Domu Kultury w Kamionce ,gmina Ostrów – zamówienie podzielone jest na dwie części
Dodano: 2021-02-17 - Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania część budynku Szkoły Podstawowej im. Benedykta Wierdaka w Głowience z przeznaczeniem na żłobek, budowa placu zabaw – Dostawa wyposażenia
Dodano: 2020-07-01 - Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania część budynku Szkoły Podstawowej im. Benedykta Wierdaka w Głowience z przeznaczeniem na żłobek, budowa placu zabaw – Dostawa wyposażenia
Dodano: 2020-05-26